Motor-Forum

Select Forum

KTM SuperDuke 990 Deel 14

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:
Bazzaz schreef op 18 december 2017 @ 16:06:

[...]

Man ze kennen me hier niet eens, en al die photoshop foto's geloven ze ook gewoon :+ _O-

Op CPZ heb ik nooit echt hard kunnen rijden, die baan lag/ligt me gewoon niet... Assen trok me meer. Maar CPZ is op een SDR misschien wel weer leuk :]

Maar ach, nu gewoon lekker een dagje gummen zonder op tijden te letten gewoon voor de lol :]

gewoon lol hebben, je kan er niks winnen, alleen maar heel veel verliezen. ;)
ktm because everything else is just traffic...

Reg. datum:
02 jun. 2013
quote:

[...]

Man ze kennen me hier niet eens, en al die photoshop foto's geloven ze ook gewoon :+ _O-

Echt wel! Jij draagt een heuptasje.

Reg. datum:
18 dec. 2017
Hoi leden!

Heb me zojuist aangemeld omdat ik vandaag m'n rijbewijs heb gehaald! Nu een mooie duke zoeken!

Een vraag die ik niet zo snel in dit forum kon vinden is als volgt: als een superduke geen passagier steuntjes heeft, kunnen die beugels bevestigd worden? En weten jullie waar dat dan eventueel ook te koop is?

Hoor het graag.

Gr Peter

Reg. datum:
24 jul. 2007
quote:
pepe schreef op 18 december 2017 @ 17:11:

[...]

gewoon lol hebben, je kan er niks winnen, alleen maar heel veel verliezen. ;)

Haha i know, heb er al een paar crashes opzitten :P

quote:
gixxerbob schreef op 18 december 2017 @ 18:36:
quote:

[...]

Echt wel! Jij draagt een heuptasje.

Kut! :+ _O-

Is wel de handigste manier als je een overall draagt btw :)

Reg. datum:
02 jun. 2013
quote:
Navneev schreef op 18 december 2017 @ 22:37:
Hoi leden!

Heb me zojuist aangemeld omdat ik vandaag m'n rijbewijs heb gehaald! Nu een mooie duke zoeken!

Een vraag die ik niet zo snel in dit forum kon vinden is als volgt: als een superduke geen passagier steuntjes heeft, kunnen die beugels bevestigd worden? En weten jullie waar dat dan eventueel ook te koop is?

Hoor het graag.

Gr Peter

Welkom
Ja die kunnen gewoon bevestigd worden . Ebay en of markplaats in de gaten houden. Nieuw zijn ze erg prijzig

Reg. datum:
02 jun. 2013
Welkom

Ja die kunnen gewoon bevestigd worden . Ebay en of markplaats in de gaten houden. Nieuw zijn ze erg prijzig[/quote]
gixxerbob wijzigde dit bericht op dinsdag 19 december 2017 06:04 (29%)

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
quote:
Navneev schreef op 18 december 2017 @ 22:37:
Hoi leden!

Hoor het graag.

Gr Peter

Ben je op zoek naar een SD/SDR? of heb je al iets op het oog.

Welkom by-the-way

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
Ik neem vrijdag afscheid van mijn 990.

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de 990 ingeruild op een 1290.
Een nieuwe overjarige 2016. Omdat ik het nieuwe model minder mooi vind, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Voorlopig heb ik em nog niet want hij staat nog in Oostenrijk bij de fabriek.

Gelukkig maar want rijden zit er nu sowieso niet in, ik krijg em waarschijnlijk ergens in februari/maart.

'07 ktm superduke

Reg. datum:
30 mei. 2005
:/
cb400 super four '07 ktm superduke

Reg. datum:
21 okt. 2008
Veel plezier er mee!

Ben ook weer op de markt voor dit keer een auto. De Ford Focus is aan vervanging toe. Een andere auto uitzoeken valt vies tegen vergeleken met motoren, daar weet ik tenminste wat ik wil |(
denzell wijzigde dit bericht op dinsdag 19 december 2017 17:35 (82%)
KTM Superduke 990

KTM Superduke R

Reg. datum:
05 mrt. 2009
quote:
FolkieS schreef op 19 december 2017 @ 17:20:

Een nieuwe overjarige 2016. Omdat ik het nieuwe model minder mooi vind, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Voorlopig heb ik em nog niet want hij staat nog in Oostenrijk bij de fabriek.

Gelukkig maar want rijden zit er nu sowieso niet in, ik krijg em waarschijnlijk ergens in februari/maart.

Jaloers, maar veel plezier gewenst :+

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
thanks, hoe ist eigenlijk afgelopen met het poederen van je stuur? De 1290 heeft, schijnt het, een relatief smal stuur. Dus wil ik daar het stuur van een Ducati monster opzetten, die zit nu op die van mij, en bevalt goed, maar die moet dan zwart worden.

Reg. datum:
18 dec. 2017
quote:
FolkieS schreef op 19 december 2017 @ 17:12:

[...]

Ben je op zoek naar een SD/SDR? of heb je al iets op het oog.

Welkom by-the-way

Thanks!

Ik heb nog niks specifieks op het oog. Heb je tips?

Wil minimaal 07 model en moet zwart zijn. Ik kom ze dus met en zonder stepjes tegen vandaar mijn vraag. Fijn dat ze er ook kunnen worden bevestigd. Vervelend dat dit soort accessoires veel kosten, dat had ik al wel ingeschat.

Welke websites zijn occasions vooral te vinden? Marktplaats en autoscout24 zijn bij mij bekend.

Groet

'07 ktm superduke

Reg. datum:
30 mei. 2005
Welkom!
Er staat in de openingspost van dit topic een lijstje met aankooptips voor de SuperDuke, die is wel de moeite waard om even door te nemen!
Wat die stapjes betreft, dat ze niet op de foto staan, wil niet zeggen dat ze er niet bij zitten. Denk dat er genoeg verkopers zijn die ze eraf gehaald hebben, maar ze nog gewoon in de kast hebben liggen.
Behalve marktplaats en de andere bekende verkoopsites kan je de websites van verschillende Ktm dealers proberen. Dipi bijvoorbeeld adverteert volgens mij bijna niet op marktplaats, motor centrum Venlo is er ook zo een.

quote:
FolkieS schreef op 19 december 2017 @ 19:42:
thanks, hoe ist eigenlijk afgelopen met het poederen van je stuur? De 1290 heeft, schijnt het, een relatief smal stuur. Dus wil ik daar het stuur van een Ducati monster opzetten, die zit nu op die van mij, en bevalt goed, maar die moet dan zwart worden.

Jensson in "KTM 990 SuperDuke deel 13"
nampus wijzigde dit bericht op woensdag 20 december 2017 06:02 (27%)

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
quote:

Bedankt Neem, die had ik ff gemist, is idd mooi geworden.

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
Waar je met het huidige aanbod van SD/SDR goed op moet letten is of de bouwjaren overeenkomen met de foto.
Ik heb al heeeel veeeeel voorbij zien komen die niet kloppen. In de OP staan veel typische kenmerken die bij bepaalde bouwjaren horen. De teller met grotere cijfers staat er niet bij (geloof ik) maar vanaf bouwjaar 2010/2011 is een nieuw type teller gemonteerd.

Verder zou ik voor een aankoop flink wat deeltjes uit dit topic doorlezen.

Er wordt straks wel een hele mooie 2008 aangeboden _O- , maar die is oranje *D

Reg. datum:
24 jul. 2007
quote:
FolkieS schreef op 19 december 2017 @ 17:20:

Dat doet maar :P Congrats! :t

Van 't voorjaar maar eens kijken hoe die zich houd tegen de 990 :+ :]

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
thanks, haha ja gaat goed komen. Moet em helemaal opnieuw leren kennen zo hard zal het de eerste paar duizend km wel niet gaan.

(je merkt het al, hou ff een slag om de arm _O- jullie kunnen behoorlijk sturen hebben we gezien met de meeting, bovendien kon de 1290 voor ons niet echt weg komen).

Reg. datum:
02 jun. 2013
Ze schijnen goed te rijden met pp2 .

KTM Superduke R 2009

Reg. datum:
08 apr. 2002
Vette koop Folkmar! Ben benieuwd naar de verschillen die jou het meest gaan opvallen :)

Reg. datum:
24 jul. 2007
quote:
gixxerbob schreef op 20 december 2017 @ 11:15:

_O- _O- _O- _O-
:}

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:

:+ _O- _O-

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:
Bazzaz schreef op 18 december 2017 @ 23:04:

[...]

Haha i know, heb er al een paar crashes opzitten :P

De laatste die ik zag vouwde zijn eigen motor helemaal op en de tweede sessie die van zijn broer _O-

'07 ktm superduke

Reg. datum:
30 mei. 2005
quote:

:+

SuperDuke 2008

Reg. datum:
29 jul. 2015
quote:

Jullie hebben me overtuigd, ik ben om _O- _O-

Iemand hier het nummer van KTM in Mattighofen zal ik vragen of ze die er op willen zetten in plaats van de Dunlop SS2

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.