KTM SuperDuke 990 Deel 14

Heb gisteren ook paar km er op gezet *D
Stuurt echt zo onwijs goed *O* en bij gas los komen er enthousiaste vlammetjes uit de uitlaat :+
 
Een nadeel is dat bij een wat hogere ( O-)) snelheid m’n spiegel(s) inklappen :+

De moer vastdraaien maar met de spiegel zeg de helft van een kwart cirkel, dat zou theoretisch 1/8 zijn :+ , uit de positie zet en dan de arm van de spiegel gebruikt om de spiegel in positie te draaien zit ie knal vast en waait ie niet meer om.
 
Gisteren ook nog een stukkie lekdijk gepakt, moest toch voor een recal naar IJsselstein.
Het blijft een mooie dijk, jammer dat toch nog een groot gedeelte afgesloten is voor motoren ondanks de bemoeienissen van de knmv.
 
De moer vastdraaien maar met de spiegel zeg de helft van een kwart cirkel, dat zou theoretisch 1/8 zijn :+ , uit de positie zet en dan de arm van de spiegel gebruikt om de spiegel in positie te draaien zit ie knal vast en waait ie niet meer om.

Als het de moer is kan alleen de rechter inklappen . Linker gaat alleen maar vaster😊
 
Hey daar! Wat een mooi weer zaterdag om te cruisen 😎😍

Merk dat de duke met deze temperatuur een stuk lekkerder loopt. Die koude temperaturen hebben toch stevige invloed.

Met sportief rijden klappert de standaard uitlaat er flink op los zeg! Stuk meer dan ik gewend ben. Dit kan overigens nooit kwaad toch?

Zat nog te kijken voor de demper instellingen. Ikzelf ben 196 en 95kg. Welke waardes (springload) hebben soortgelijke mensen ervaring mee? Kon in de handleiding geen voorgeschreven waarde vinden.
 
Laatst bewerkt:
Als je het zadel eraf haalt zit er ergens een sticker met veerinstellingen voor normaal en sportief gebruik.
Begin daarmee zou ik zeggen.
 
Ik ben 195cm met 95 kilo's schoon aan de haak. Heb de instellingen onder het zadel kunnen vinden,
dit was prima voor mij.
Hey daar! Wat een mooi weer zaterdag om te cruisen 😎😍

Merk dat de duke met deze temperatuur een stuk lekkerder loopt. Die koude temperaturen hebben toch stevige invloed.

Met sportief rijden klappert de standaard uitlaat er flink op los zeg! Stuk meer dan ik gewend ben. Dit kan overigens nooit kwaad toch?

Zat nog te kijken voor de demper instellingen. Ikzelf ben 196 en 95kg. Welke waardes (springload) hebben soortgelijke mensen ervaring mee? Kon in de handleiding geen voorgeschreven waarde vinden.
 
Hey daar! Wat een mooi weer zaterdag om te cruisen 😎😍

Merk dat de duke met deze temperatuur een stuk lekkerder loopt. Die koude temperaturen hebben toch stevige invloed.

Met sportief rijden klappert de standaard uitlaat er flink op los zeg! Stuk meer dan ik gewend ben. Dit kan overigens nooit kwaad toch?

Zat nog te kijken voor de demper instellingen. Ikzelf ben 196 en 95kg. Welke waardes (springload) hebben soortgelijke mensen ervaring mee? Kon in de handleiding geen voorgeschreven waarde vinden.
Als je lekker te keer gaat s'avonds zie je vanzelf het demping materiaal fikkend achter je op het asfalt vallen _O-
 
Klappert hij bij gas dicht en terugzakken in toeren?

Dan is het ws de SAS, secundaire luchtsysteem dag schonen lucht de uitlaat in blaast.

Het kan ook zijn dat de Grafietpakking van je achterste uitlaatpijp toe is aan vervanging.

Even terwijl de motor loopt voelen of je hem voelt blazen (wel voorzichtig ivm warme uitlaat)
Die pakking zit in de verbinding die ongeveer in je achterbrug zit vanaf de achterste cilinder.
Als je hem daar voelt blazen moet die pakking vervangen worden.
 
Hey daar! Wat een mooi weer zaterdag om te cruisen 😎😍

Merk dat de duke met deze temperatuur een stuk lekkerder loopt. Die koude temperaturen hebben toch stevige invloed.

Met sportief rijden klappert de standaard uitlaat er flink op los zeg! Stuk meer dan ik gewend ben. Dit kan overigens nooit kwaad toch?

Zat nog te kijken voor de demper instellingen. Ikzelf ben 196 en 95kg. Welke waardes (springload) hebben soortgelijke mensen ervaring mee? Kon in de handleiding geen voorgeschreven waarde vinden.
[me="Annanas"]zit op het werk en baalt als een stekker dat ze op het werk is..[/me]
Voorlopig weer de laatste warme dag, voor het weekend weer -5 zegt de weersverwachting -O-
 
[me="Annanas"]zit op het werk en baalt als een stekker dat ze op het werk is..[/me]
Voorlopig weer de laatste warme dag, voor het weekend weer -5 zegt de weersverwachting -O-

Hoop niet dat het doorzet mag vrijdag de 23st met sd ophalen :] en het is 2 uur rijden van af mijn huis
Kan niet wachten.......
 
full

full

Hoop niet dat het doorzet mag vrijdag de 23st met sd ophalen :] en het is 2 uur rijden van af mijn huis
Kan niet wachten.......

Deze dus.
 
Klappert hij bij gas dicht en terugzakken in toeren?

Dan is het ws de SAS, secundaire luchtsysteem dag schonen lucht de uitlaat in blaast.

Het kan ook zijn dat de Grafietpakking van je achterste uitlaatpijp toe is aan vervanging.

Even terwijl de motor loopt voelen of je hem voelt blazen (wel voorzichtig ivm warme uitlaat)
Die pakking zit in de verbinding die ongeveer in je achterbrug zit vanaf de achterste cilinder.
Als je hem daar voelt blazen moet die pakking vervangen worden.

Hij klappert inderdaad bij gas dicht en terugzakken in toeren. Dit doet die altijd wel. Eerst voor m'n gevoel minder. Verschillen ; warmer weer (15g) en leuke dijk weggetjes flink op/af het gas. Verschil in beleving hem vooral in als ik voor m'n gevoel al redelijk op de motor was afgeremd de pijp alsnof even lekker klapperde. Eerst was het voor mijn gevoel sneller na het 'gas los' moment. Vorige rijcondities waren 5a7 graden en minder op 't gas qua dijkweggetjes. Ik vind de geluiden uiterst vermakelijk btw. Maar wil niet iets kapot rijden omdat er iets versleten is oid.

Ik zal de pakking eens proberen dit weekend zoals je zegt.
 
[me="Annanas"]zit op het werk en baalt als een stekker dat ze op het werk is..[/me]
Voorlopig weer de laatste warme dag, voor het weekend weer -5 zegt de weersverwachting -O-


Haha komen vast nog genoeg mooie zaterdagen toch ;)

Dit weekend kouder is niet zo erg. Kan ik 'm ff oppoetsen. En die oranje rim strips eraf föhnen. Kan die wel gebruiken. Wat gebruiken jullie om hem op te poetsen? Met name de matte delen. Glans delen zijn makkelijker mooi te krijgen is mijn ervaring
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan