KTM SuperDuke 990 Deel 14

Ik ben op zoek naar het originele achterlicht en 4 originele knipperlichten. Heb deze zelf allemaal verandert naar een achterlicht met geïntrigeerde knipperlichten en vanwege een invoer proces heb ik de originele nodig met CE keurmerk. Als het kan zou lenen super zijn voor een maandje maar kopen kan ook!

Heb dat wel liggen. Niet voor de verkoop, maar je mag het wel lenen.
 
Super, bedankt! Ben er zelf niet in geïnteresseerd maar ze zijn in Zweden erg streng wat dat soort dingen betreft - iig bij de import controle. Daarna kan het er weer af want de politie vind het allemaal allang best. Wel is hier een twee jaarlijkse apk, maar dan kijken ze alleen of het werkt geloof ik, en kijken ze niet naar het CE keurmerk als het goed is. Nee we blijven nog even in Zweden dus het wordt nu hoog tijd om m in te voeren. Heb het in overleg met m’n verzekeraar wat langer kunnen doen op een NL plaat maar nu gaat dat niet nog langer. Wel jammer want de verzekering is hier erg duur! Zeg maar factor 10 vergeleken met NL. Hoofdstad, <30 jaar, 1000cc - ik krijg alle bonussen 😝
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar het originele achterlicht en 4 originele knipperlichten. Heb deze zelf allemaal verandert naar een achterlicht met geïntrigeerde knipperlichten en vanwege een invoer proces heb ik de originele nodig met CE keurmerk. Als het kan zou lenen super zijn voor een maandje maar kopen kan ook!
waar woon je?
heb alles nog
 
denzel woont in Zweden :P

invoeren interessant dan denzell, niet beter een 990 van daar kopen? (of heeft zweden niet van die mega hoge bpm prijzen ) :P
 
Super, bedankt! Ben er zelf niet in geïnteresseerd maar ze zijn in Zweden erg streng wat dat soort dingen betreft - iig bij de import controle. Daarna kan het er weer af want de politie vind het allemaal allang best. Wel is hier een twee jaarlijkse apk, maar dan kijken ze alleen of het werkt geloof ik, en kijken ze niet naar het CE keurmerk als het goed is. Nee we blijven nog even in Zweden dus het wordt nu hoog tijd om m in te voeren. Heb het in overleg met m’n verzekeraar wat langer kunnen doen op een NL plaat maar nu gaat dat niet nog langer. Wel jammer want de verzekering is hier erg duur! Zeg maar factor 10 vergeleken met NL. Hoofdstad, <30 jaar, 1000cc - ik krijg alle bonussen 😝

Ah vandaar! Ik dacht dat je hem toen je naar Zweden ging al had ingevoerd, maar dan was ik abuis.
 
Trouwens... luchtfilter topic is al een keer voorbij gekomen.
Maar een ander open systeem lijkt mij wel leuk. Blaffende twin, aaanndde kaantt of in de krraannt!


Wie heeft nu een ander airfilter systeem van ons? Rottweiler klinkt stoer, de custom made en cheap is mogelijk of een andere aftermarktet is er ook. :]
 
Trouwens... luchtfilter topic is al een keer voorbij gekomen.
Maar een ander open systeem lijkt mij wel leuk. Blaffende twin, aaanndde kaantt of in de krraannt!


Wie heeft nu een ander airfilter systeem van ons? Rottweiler klinkt stoer, de custom made en cheap is mogelijk of een andere aftermarktet is er ook. :]

Bijna iedereen :+

Staan wat opties on de openingspost.
 
Trouwens... luchtfilter topic is al een keer voorbij gekomen.
Maar een ander open systeem lijkt mij wel leuk. Blaffende twin, aaanndde kaantt of in de krraannt!


Wie heeft nu een ander airfilter systeem van ons? Rottweiler klinkt stoer, de custom made en cheap is mogelijk of een andere aftermarktet is er ook. :]
Dan maakt die brul aap van je dadelijk nog meer herrie! -O-
 
Trouwens... luchtfilter topic is al een keer voorbij gekomen.
Maar een ander open systeem lijkt mij wel leuk. Blaffende twin, aaanndde kaantt of in de krraannt!


Wie heeft nu een ander airfilter systeem van ons? Rottweiler klinkt stoer, de custom made en cheap is mogelijk of een andere aftermarktet is er ook. :]

Jaaaaaaaa

ITG filter en custom baseplate uit griekenland. Aanzuig geluid to the max.
 
Jaa #metoo. Rottweiler derop icm SAS block off plates, volledig Akra systeem en Smoothened Akra map.

Loopt heerlijk, ben benieuwd of ie dat ook nog doet na de winterstalling :) Vorige keer in december toen hij 3 maanden niet gestart was, moest ik hem 1 a 2 minuten met de gashendel op toeren houden om te voorkomen dat ie afsloeg.
 
Laatst bewerkt:
Jaa #metoo. Rottweiler derop icm SAS block off plates, volledig Akra systeem en Smoothened Akra map.

Loopt heerlijk, ben benieuwd of ie dat ook nog doet na de winterstalling :) Vorige keer in december toen hij 3 maanden niet gestart was, moest ik hem 1 a 2 minuten met de gashendel op toeren houden om te voorkomen dat ie afsloeg.

Afgetankt met 95 voor je hem weg had gezet misschien?
 
In 95 zit tegenwoordig ethanol wat er voor zorgt dat de brandstof een stuk minder lang houdbaar is.
Voor de winter kan je hem beter wegzetten met premium erin. V-power en BP Ultimate zijn ethanol vrij.
Het hoeft niet voor problemen te zorgen zoals lompje bewijst, maar het kan wel een oorzaak van ellende zijn.
 
Laatst bewerkt:
Even iets heel anders:
Heb maandag m'n koppelingscilinder open gemaakt om te kijken hoe deze eraan toe was:
PQVR5fG.jpg

Een aardig diepe slijtplek helaas.
Dus maar direct een Oberon besteld en die kwam vandaag binnen:
29IABAd.jpg

Wilde eigenlijk een zwarte maar daar zat twee weken levertijd op. En wil voor het paasweekend klaar zijn.
Ondertussen staat m'n radiateur in de primer, zaterdag zwart lakken.

Afgelopen week ook nog wat anders binnen gekregen:
hfIHP6w.jpg

*O*
Maakt het sleutelen een stuk aangenamer :)
En straks het ontluchten van de koelvloeistof een fluitje van een cent! :t
 
Eerste ritje van het jaar gemaakt vandaag, was stiekem toch weer heerlijk het geluid te horen, nog wel koud had de ventilatie van de jas ook openstaan kwam ik onder weg achter :+

Het was omdat de auto een dag langer bij de garage stond dan gepland, anders had hij nog mooi onder zijn hoes aan de druppel lader gestaan ;)

Toch meteen weer genieten al was het maar 20km sturen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan