KTM SuperDuke 990 Deel 14

WTF, vandaag doekje er af, starten, no problem....
yes, toch problem.... dashboard doet niets, behalve background verlichting.

Iemand idee??

Bij mij was dit een kapot dashboard, heb het niet meer aan de praat gekregen.
Je zou dit kunnen proberen:
If it’s just the speedo unit, from Soft 32 Dat 101 thread - check for broken red/white wire at 12 pole connector to bottom lhs (sitting on the bike) behind headlamp - from the wiring diagram, this appears to be the power source (excluding backlight) for the speedo unit - manual is wrong/inconsistent re description for this connector and the one above as the bottom one is definitely for the front wiring loom including the speedo unit.

superduke forum • View topic - 990 instrument cluster Fail
 
Vandaag de SDR ingeruild op een Speed triple 1050. Ik ga weer terug naar mn roots...

Heb ik in de verkoop...

1x tune ecu kabel (odb stekker en ktm stekker), 2 tientjes

1x origineel R zadeltje (kleine beschadiging, ideaal om te laten vermaken bij een zadelboer), 2 tientjes

1x KTM stekkertje voor tune ecu (dus zonder odb), 7,50.

-O-
Al is een speed triple ook een gave fiets! Veel succes met de triple! :]
 
Beste dukers, ik heb mijn SD990 na 5 trouwe dienstjaren ingeruild op een 2013 Z1000 en nu heb ik nog wat spulletjes over waar iemand van jullie misschien nog interesse in heeft:

- tuneECU OBD-kabel met KTM verloopje, slechts 1 keer gebruikt
- originele uitlaat van een 2006 SD 990
- complete achter veerpoot van een 2006 SD 990 waarvan het stelschroefje van de rebound-demping vaststaat. Ik heb deze ooit gekocht omdat ik de veer oranje wilde laten maken zodat ik die op mijn SD kon zetten maar dat is er helaas nooit van gekomen.

Als iemand ergens belang bij heeft hoor ik wel wat je er voor over hebt.
 
Laatst bewerkt:
@lompje; hoe is de ergonomie voor je op de Speed Triple? Heb ooit 'n proefrit gemaakt,
model 2007 dacht ik, maar vond de kniehoek verre van ideaal/extreem.
 
@lompje; hoe is de ergonomie voor je op de Speed Triple? Heb ooit 'n proefrit gemaakt,
model 2007 dacht ik, maar vond de kniehoek verre van ideaal/extreem.

De kniehoek is extremer. Maar daarintegen is de SDR ook hoger. En vele male minder comfi.
Uiteindelijk ligt het aan lichaam hoe een motor zit. Ik ben 1,85 en zit op de speed veel beter. Kan me voorstellen dat als je 1,95 bent dat je op de KTM beter zit, ongeacht het harde zadel.
 
Mijn zoon heeft de SuperDuke mede gekozen op zithouding. En hij zit er uitstekend op.
Hij meet inderdaad zo'n 1,93. :)

Veel rijplezier met je Speed Triple.
 
Ik heb wel interesse in de kabel met verloopje.

Werkt/past deze ook op het 2007 model

Toevallig foto’s hiervan en wat moet het kabeltje nog kosten?

Eventueel PB is ook prima ;)
Beste dukers, ik heb mijn SD990 na 5 trouwe dienstjaren ingeruild op een 2013 Z1000 en nu heb ik nog wat spulletjes over waar iemand van jullie misschien nog interesse in heeft:

- tuneECU OBD-kabel met KTM verloopje, slechts 1 keer gebruikt
- originele uitlaat van een 2006 SD 990
- complete achter veerpoot van een 2006 SD 990 waarvan het stelschroefje van de rebound-demping vaststaat. Ik heb deze ooit gekocht omdat ik de veer oranje wilde laten maken zodat ik die op mijn SD kon zetten maar dat is er helaas nooit van gekomen.

Als iemand ergens belang bij heeft hoor ik wel wat je er voor over hebt.
 
Zie zo, 2 circuit dagen geboekt :]
13 mei Gälleråsen, en 20 Augustus Linköping circuit met KTM trackdays :)
 
Gisteren ook weer even gereden. Ding heeft geen klap verkeerd gegeven, als een zonnetje.

Voelde direct weer vertrouwd :)
 
Kent iemand nog een goede banden site? Ik zit nu op bandenleader.nl te kijken, maar heb het idee dat ze oude banden leveren (reviews).
 
die link is naar dat forum waar die losse bodemplaat verkoopt. Staan in zijn post 2 maten en geen idee welke voor duke is..

Voor zover ik online kan vinden is voor de SuperDuke de jc30/80.
Je moet de 65 hebben ipv de 80 lees ik net hieronder
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee wat het verschil zou zijn voor een lsl Stuurdemper voor 2005/2006 duke ten opzichte van een vanaf 2007 duke? Dacht dat dat gewoon uitwisselbaar was, maar zag net dat lsl 2 verschillnde heeft.. -O-
 
Iemand enig idee wat het verschil zou zijn voor een lsl Stuurdemper voor 2005/2006 duke ten opzichte van een vanaf 2007 duke? Dacht dat dat gewoon uitwisselbaar was, maar zag net dat lsl 2 verschillnde heeft.. -O-

Ik geloof dat het busje en de bout waarmee hij op de voorste bevestiging van de tank zit een andere lengte hebben. Verder zijn ze volgens mij hetzelfde.
superduke forum • View topic - LSL Steering Damper
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan