KTM SuperDuke 990 Deel 14

Iemand hier nog merk of linkje voor mooie set ketting en tandwielen? Huidige set is lelijk, mag wel bling bling... zit zelfs te denken aan oranje.
Iemand enig idee waar ik dat kan bestellen :? Ik heb al zitten zoeken maar kom er nie echt uit :N
 
Iemand hier nog merk of linkje voor mooie set ketting en tandwielen? Huidige set is lelijk, mag wel bling bling... zit zelfs te denken aan oranje.
Iemand enig idee waar ik dat kan bestellen :? Ik heb al zitten zoeken maar kom er nie echt uit :N

Jij wilt een supersprox stealth achtertandwiel 😋

Heb die van mij bij braking.nl vandaan
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat het een nieuwe is. Zo niet, dan gaat hij terug.

Ik heb mijn laatste setje banden ook bij Oponeo.nl gekocht. Die waren nog geen drie maanden oud, dus dat was netjes. Volgens mij hebben zij best wel goeie doorloop dus zo heel snel krijg je geen oude banden denk ik. Tenzij je een rare maat of onbekende band neemt uiteraard, maar dat zou je overal hebben.
 
Ben heel beniewd naar de dotcode vd band die je krijgt?

Bij online bestellen hoef je je echt geen zorgen te maken over DOT codes, die zorgen zou ik juist eerder hebben bij een motorzaak of 'bandenboer'.

Ik bestel ook lekker online en laat ze lokaal ergens omleggen, hoewel ik de laatste keer heb besteld bij MotorMike aangezien die prijs zelfs online lastig was te evenaren :)
 
mijn laatste setje bandjes waren wel iets ouder, maar ga er vanuit dat een band niet na paar maandjes meteen niks meer waard is?
 
mijn laatste setje bandjes waren wel iets ouder, maar ga er vanuit dat een band niet na paar maandjes meteen niks meer waard is?

Uiteraard niet, dat duurt jaren.. zeker wanneer ze gewoon in het plastic zitten.

Ik heb in 2014 nog een circuitdag gedaan op gebruikte slicks van op dat moment 7 jaar oud... die gleden wel een beetje :P
 
Binnekort grote beurt laten doen met verwijderen Sas systeem en ITG luchtfilter plaatsen.

Wat is er nog meer aan te sleutelen tijdens die beurt wat uitgezet of weggehaald kan worden?
 
Na de winter ging mijn superduke slecht aan, dus de accu aan de lader en weer erin.
Vervolgens na paar weken wou die weer niet aan. Weer accu aan de lader en nu start die weer prima.

Accu slecht aan het worden? (spanningsregelaar ?)

Nieuwe accu gekocht, dus die ligt al hier. Doormeten van een gel accu gaat niet toch?
 
Na de winter ging mijn superduke slecht aan, dus de accu aan de lader en weer erin.
Vervolgens na paar weken wou die weer niet aan. Weer accu aan de lader en nu start die weer prima.

Accu slecht aan het worden? (spanningsregelaar ?)

Nieuwe accu gekocht, dus die ligt al hier. Doormeten van een gel accu gaat niet toch?

Redelijk veilige gok is de accu idd. Gel of lithium etc zijn allemaal door te meten met een normale multimeter. Enige waar je aan moet denken is aan de druppellader als je een lithium accu hebt.
 
Binnekort grote beurt laten doen met verwijderen Sas systeem en ITG luchtfilter plaatsen.

Wat is er nog meer aan te sleutelen tijdens die beurt wat uitgezet of weggehaald kan worden?

Net wat je eigen wensen zijn.

Je kan de lambda pluggen eruit en blindpluggen erin draaien. Deze kan je dan in tune ecu deactiveren (shunt pluggen hoef je dus niet te kopen) zonder lambda pluggen loopt ie rijker bij lagere toerentallen. Zorgde voor mij voor een wat fijner rijgedrag binnen de bbk.

Secondary butterflies kan je ook verwijderen. Dit zijn extra kleppen in je throttlebodies. Resultaat is minder motorrem en meer aanzuig geluid.

Vergeet ook niet naar je mapping te kijken zodra je dit doet. Zeker met een ITG filter gemonteerd. Veilige opties zijn de akra mappings.

En zo snel mogelijk naar een vermogensbank voor een A/F meting. Klooien aan je inlaat beinvloed je mengsel, en kan voor motorschade zorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan