KTM SuperDuke 990 Deel 14

Bij 110 begint hij te branden...

Ik denk dat het misschien toch wat 'zuiniger kan met jouw rijstijl'. Als ik achter je rij en je geeft gas, ruik ik gewoon benzine. Zou toch niet helemaal goed zijn, wel?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het misschien toch wat 'zuiniger kan met jouw rijstijl'. Als ik achter je rij en je geeft gas, ruik ik gewoon benzine. Zou toch niet helemaal goed zijn, wel?

Dat is geen vreemd verschijnsel voor een 990 met alleen slip ons en de akramap.
De akramap van Ktm is gemaakt voor het volledige akra uitlaatsysteem, niet alleen de slip ons, is dus erg rijk.
Bij alleen een setje slip ons kan je beter de standaardmap gebruiken. Die is al rijk genoeg.
 
Stel dat ik een keer met de SDR op de bank wil in omgeving Utrecht om de mapping te finetunen, hebben jullie dan nog tips voor een goed adresje?

Ik ga de 28e naar Jeroen vd Meer in Uithoorn, is een bekende en goeie :Y

Zit overigens ook hier op 't forum
 
Mijn SDR zit eindelijk weer in elkaar *O*

En de eerste diagnose is dat het probleem is opgelost, trekt weer lekker door z'n toeren.
Vandaag ook voor 't eerst gereden met het ITG filter i.c.m. de RC8 kelken en na balanceren van de TB's en bijstellen TPS, man man wat rijd dat ding nu beestachtig :9~

Kan niet wachten tot het eerstvolgende ritje (lekdijk anyone? O-) )
 
Haha lekdijk vrijdag nog overheen gereden, vanaf Rhenen tot aan Nieuwegein! Van Lopik naar Schoonhoven is nu verboden toch?

En thnx voor de tip...!
 
Laatst bewerkt:
Mijn SDR zit eindelijk weer in elkaar *O*

En de eerste diagnose is dat het probleem is opgelost, trekt weer lekker door z'n toeren.
Vandaag ook voor 't eerst gereden met het ITG filter i.c.m. de RC8 kelken en na balanceren van de TB's en bijstellen TPS, man man wat rijd dat ding nu beestachtig :9~

Kan niet wachten tot het eerstvolgende ritje (lekdijk anyone? O-) )

Noem maar een datum en ik ben erbij!!
 
als je maar een beetje doorrijdt zie je uberhaupt geen borden :] . Er schijnt ook een max snelheid te gelden van 60km/u aangegeven met borden :?

:/ Dat kan ik me haast niet voorstellen, dat zou betekenen dat we vorige keer net iets te hard hebben gereden! :X
 
Voor mij ook weer de eerste keer gereden, gisteren een stukje proef, vandaag rondje Rursee gedaan
@nampus, kan je deze in de OP bij mij zetten?
360.jpg"
 
Damn! Heel erg stoer al dat matte! Zelf gespoten?
tankspoilers laten spuiten,is 90-10, dezelfde kleur als de tank origineel.
onderste kroonplaat, bloksteunen met veel geduld als winterprojectje met de roller! gedaan.
rem-en schakelpook is origineel SDR zwart
subframe als proef met spuitbus action matzwart gespoten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan