Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
EERLIJK HET SNEEUWT!

8:00 Sneeuwman gemaakt.

8:10 De eerste feminist die ik op mijn weg tegenkom maakt bezwaar, omdat het geen sneeuwvrouw is.

8:15 Dus naast de sneeuwman heb ik dan ook een sneeuwvrouw gemaakt.

8:17 De kinderverzorgster van de buren klaagt over de grote borstomvang van de sneeuwvrouw.

8:20 De homofiel van een straat verderop klaagt dat het ook twee sneeuwmannen kunnen zijn.

8:25 De veganistische achterburen mopperen en zeggen dat de neus, een oranje wortel, wat anders moet zijn, etenswaren zijn om te eten niet om sneeuwpoppen mee te versieren.

8:30 lk wordt voor racist uitgemaakt,
omdat de sneeuw wit is.

8:45 demonstratie in de straat (regenboogsneeuwpop)

8:50 ME heeft de straat afgezet

9.05 rtl nieuws, nos journaal aanwezig

9:10 Fatima wil een hoofddoek voor de sneeuwvrouw.

9:20 De politie komt er ook bij en aanschouwt het tafereel....

9:30 De veiligheidsdiensten grijpen in omdat de bezemsteel van de sneeuwman als slagwapen kan worden gebruikt

9:45 De IS maakt zich bekend als de sneeuwman.

9:55 Mijn telefoon wordt in beslag genomen en grondig bestudeerd, terwijl ik geblindoekt afgevoerd wordt, in een helicopter onderweg naar de rechtbank...

10:00 Er wordt mij gevraagd of ik nog handlangers heb....


lk ben er klaar mee. Nooit meer een sneeuwpop maken...
Geweldig fictief verhaal dat gewoon samenvat welke idiote dingen we dezer dagen in het dagelijkse leven gewoon allemaal meemaken _O-

De wereld is gewoon ziek ... wat je ook doet, er zijn altijd wel mensen die er wat in vinden om er een dramatisch betoog aan te koppelen :')
 
Geweldig fictief verhaal dat gewoon samenvat welke idiote dingen we dezer dagen in het dagelijkse leven gewoon allemaal meemaken _O-

De wereld is gewoon ziek ... wat je ook doet, er zijn altijd wel mensen die er wat in vinden om er een dramatisch betoog aan te koppelen :')
Ik kreeg het als whatsapp binnen.
 
Om de gemoederen weer een beetje te bedaren...het begint, in het Zuiden, er al weer gekleurd uit te zien, het regent :P
 
Om de gemoederen weer een beetje te bedaren...het begint, in het Zuiden, er al weer gekleurd uit te zien, het regent :P
Mooi. Als t maandagochtend nog zo sneeuwig is, dan wordt het een shitzooi :X

Daarbij wil ik graag op de motor, morgenochtend 6:15 uur. O-)
 
pffffffft 0900 pas in t z-huis zijn voor mijn geslachtsverandering naar een sneeuwpop :t
 
pffffffft 0900 pas in t z-huis zijn voor mijn geslachtsverandering naar een sneeuwpop :t
Word je dan, een mannelijke, of een vrouwelijke, sneeuwpop ;)

Geniet er, voor die paar uur, in ieder geval dan maar even van *O*
 
Laatst bewerkt:
Was er nog iemand gek dapper genoeg om de motor te pakken vandaag? Ik heb hem zelf toch maar laten staan. Blij toe want dik 10 slippende en tollende auto's gezien
 
Was er nog iemand gek dapper genoeg om de motor te pakken vandaag? Ik heb hem zelf toch maar laten staan. Blij toe want dik 10 slippende en tollende auto's gezien
Vandaag niet ivm dat ik niet werk op zondag, morgen wel weer de bedoeling om op de motor te gaan. Alleen de straat uit is meestal glibberen, rest is alleen maar doorgaande weg en snelweg, dus praktisch altijd schoon.
 
Ik hoefde de deur niet uit vandaag, dus om de gladheid nou op te gaan zoeken vond ik ook niet zo nodig. Kreeg net een appje van de baas dat iedereen die niet perse op de zaak hoeft te zijn morgen maar thuis werkt, dus ook morgen hoef ik het niet te trotseren :t
 
Ik kwam vanmiddag in de sneeuw op de a20 nog een motorrijder tegen die tussen de file aan de overkant door reed.
Nou had ik al moeite om de auto op de weg te houden, maar om daar met dit weer met de motor te rijden, dat leek me toch wel heftig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan