Wat is technisch het beste: Honda of Piaggio?

125ccer

Rookie
10 sep 2017
7
0
Wat vinden jullie:

Welk merk (qua motorscooters) heeft technisch en qua moderne beproefde motortechniek de bovenhand: Honda of Piaggio?

Hoor graag jullie verschillende meningen / ervaringen met beide merken ! *D


Groetjes 125ccer.
 
Oke, de kogel is door de kerk! Heb vandaag de Honda SH125i ABS uit 2014 aangeschaft :D met overtuiging van jullie ;-) ben er zoo blij mee !! Nu nog de nummerplaat aanvragen (ben een Belg) en hopla rijden maar !!

Had ervoor al heel wat video’s bekeken op Youtube over de Honda SH125i, en bevalde mij meteen prima :-)

Naar mij gevoel zit de Honda ook steviger in elkaar qua onderdelen en algemene bouwkwaliteit enzo in vergelijking met die Medley van Piaggio...

Rijd er overigens ook mee met het Motorrijbewijs A1. In tegenstelling tot de meeste belgen die met een 125cc rijden ivm de wet hier in België dat je met max 125cc mag rijden met rijbewijs B (auto) onder bepaalde voorwaarden :-8


Groetjes 125ccer.
 
Oke, de kogel is door de kerk! Heb vandaag de Honda SH125i ABS uit 2014 aangeschaft :D met overtuiging van jullie ;-) ben er zoo blij mee !! Nu nog de nummerplaat aanvragen (ben een Belg) en hopla rijden maar !!

Had ervoor al heel wat video’s bekeken op Youtube over de Honda SH125i, en bevalde mij meteen prima :-)

Naar mij gevoel zit de Honda ook steviger in elkaar qua onderdelen en algemene bouwkwaliteit enzo in vergelijking met die Medley van Piaggio...

Rijd er overigens ook mee met het Motorrijbewijs A1. In tegenstelling tot de meeste belgen die met een 125cc rijden ivm de wet hier in België dat je met max 125cc mag rijden met rijbewijs B (auto) onder bepaalde voorwaarden :-8


Groetjes 125ccer.

Veen plezier er mee!

Drive safe !
 
Oke, de kogel is door de kerk! Heb vandaag de Honda SH125i ABS uit 2014 aangeschaft :D met overtuiging van jullie ;-) ben er zoo blij mee !! Nu nog de nummerplaat aanvragen (ben een Belg) en hopla rijden maar !!

Had ervoor al heel wat video’s bekeken op Youtube over de Honda SH125i, en bevalde mij meteen prima :-)

Naar mij gevoel zit de Honda ook steviger in elkaar qua onderdelen en algemene bouwkwaliteit enzo in vergelijking met die Medley van Piaggio...

Rijd er overigens ook mee met het Motorrijbewijs A1. In tegenstelling tot de meeste belgen die met een 125cc rijden ivm de wet hier in België dat je met max 125cc mag rijden met rijbewijs B (auto) onder bepaalde voorwaarden :-8


Groetjes 125ccer.

Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers toegewenst!
 
Denk ik ook! Lijkt inieder geval stevig gebouwd :-) het is ook ook Honda natuurlijk ;D haha.

Ga er binnenkort veel plezier mee beleven denk ik. Schat dat ik zo’n 12.000 km per jaar wel ga rijden.

Kan niet wachten!

125ccer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan