Motor-Forum

Select Forum

Geld terug Motorsportschool

Z1000

Reg. datum:
22 mei. 2011
Hallo,

Twee maanden geleden heeft Motorsportschool Zolder een trackday geannuleerd.
Ik heb toen via de mail een bevestiging gehad dat ze het inschrijfgeld zouden terugstorten.
Echter heb ik tot op heden nog niks ontvangen.

Ik heb al contact gezocht via mail, telefoon en sociale media maar ik krijg nergens een fatsoenlijk antwoord.

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben, of juist wel het geld terug hebben gehad?

BMW S1000RR '12

Reg. datum:
18 apr. 2011
Ook ik ondanks meermaal verzoek geen geld terug gekregen.
'Had u soms haast?' 'Nee?'

1199 S

Reg. datum:
17 nov. 2005
quote:
PeterRS schreef op 28 oktober 2017 @ 19:02:
Ook ik ondanks meermaal verzoek geen geld terug gekregen.

hier ook slechte ervaring , geen geld terug , wel de mogelijkheid om een nieuwe datum te boeken en dan " gratis " weer mee te rijden .......... gratis :? :+
Spedizione.nl Ducati onderdelen en onderhoud

Italian Bomber

Reg. datum:
26 sep. 2007
Blijven spammen op hun facebook...
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...

ik weet het zeker, denk ik.

Reg. datum:
04 jan. 2011
Faillissement is aangevraagd? :+
Daarna is het fluiten naar je centen. Of het moet in BelgiŽ anders gaan.

Te weinig tijd

Reg. datum:
20 aug. 2002
Wat staat er in de levervoorwaarden ten aanzien van het annuleren van een circuitdag ?
Check de clausule op “overmacht” / ontbindende voorwaarden etc... Als ik die voorwaarden moest schrijven kreeg je geen cent van mij.....dan staat er een wirwar van ontbindende voorwaarden en uitzonderingen in :P
CR500 2 tact => ZX9R => R1-1998 => GSXR1000K5 => Tuono Factory 2008 ==> GSXR1000K7

1199 S

Reg. datum:
17 nov. 2005
quote:
ducootje schreef op 28 oktober 2017 @ 19:16:

[...]

hier ook slechte ervaring , geen geld terug , wel de mogelijkheid om een nieuwe datum te boeken en dan " gratis " weer mee te rijden .......... gratis :? :+

Ook bij mij een dag die door motorsportschool ZELF geannuleerd werd !!
en dan nog je geld niet terug , maar je moest maar aan een nieuwe dag deelnemen :(
Spedizione.nl Ducati onderdelen en onderhoud

Reg. datum:
15 aug. 2014
Ze schriftelijk in gebreken stellen en aangetekend opsturen en desnoods bij een advocaat eens informatie inwinnen.

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
Gaat lekker daar, eerst Peter den Heijer een hak zetten en nu dit soort berichten. Boycotten die hap en hopen dat Peter de dagen op Zolder weer overneemt.
1290SAS | RSV4 | CB350F | If you're not crashing, you're not trying.

R1 Rn22 / EXC '17

Reg. datum:
19 nov. 2011
Peter is inderdaad wel te bereiken, hopen dat het snel verbeterd. Zolder is zo lekker dichtbij om effe te rammelen

Reg. datum:
01 sep. 2017
quote:
pippen schreef op 29 oktober 2017 @ 12:46:
Gaat lekker daar, eerst Peter den Heijer een hak zetten en nu dit soort berichten. Boycotten die hap en hopen dat Peter de dagen op Zolder weer overneemt.

Dat gaat dus echt nooit gebeuren het heet niet voor niks motorsportschool zolder. Zelf eigelijk alleen maar goede ervaringen met msz en hun mensen.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.