Motor-Forum

Select Forum

Van der Heyden Motors & Scooters failliet

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
quote:

Besef dan wel dat jouw mening erg weinig gewicht in de schaal legt, en dan druk ik me nog bescheiden uit.
Wereldreiziger tegen wil en dank.

Just keep on going!

Reg. datum:
03 jun. 2013
quote:
kapiteinkoek schreef op 07 november 2017 @ 16:20:
Een tijdje terug werd al voorspeld dat er steeds meer showrooms gaan komen zonder voorraad. Bijv een Samsung showroom waar je een koelkast kan bekijken waarna je die zelf op internet kan bestellen, al dan niet bij de fabrikant zelf. Een logische stap. Voorraden in de winkel houden wordt te duur en bestellen kan ik zelf ook wel.

De eerste gedachte die ik dan krijg voor NL is: COOLBLUE
Ben 1x in hun winkel (showroom?) geweest. Was er gelijk klaar mee........... :(
Rappe Brommerd: Da's krek wa'k wou!

De brave huisvader

Reg. datum:
21 feb. 2007
Wat een rust. O-)
Wereldreiziger tegen wil en dank.

Reg. datum:
08 jun. 2011
Faillissement is overigens op 1 november daadwerkelijk uitgesproken (dus niet alleen maar "aangevraagd" en geen curatele).

https://www.faillissement...r-heijden-motors-b-v.aspx

(ik dacht, we mogen wel weer eens back on topic :+ )
ErTachtig wijzigde dit bericht op dinsdag 07 november 2017 21:29 (11%)
BMW R80 (1985) + KTM 990 SM-T (2011) + Peugeot Metropolis 400i RS (2016)

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
Ah........ nu dus wachten op de faillissementsveiling met koopjes :P
Mijn motor leeft: Hij wipt, rook en hij zuipt.

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
ErTachtig schreef op 07 november 2017 @ 21:28:
Faillissement is overigens op 1 november daadwerkelijk uitgesproken (dus niet alleen maar "aangevraagd" en geen curatele).

https://www.faillissement...r-heijden-motors-b-v.aspx

(ik dacht, we mogen wel weer eens back on topic :+ )

Sterkte voor eigenaren en personeel! Komt toch veel leed bij kijken altijd. En moet ook gewoon echt een klotegevoel zijn als je winkel zo lang bestaan heeft.
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Yamaha Tracer 900

Reg. datum:
07 aug. 2010
ergens in FRL (in de buurt van Leeuwarden)
quote:
vroembert schreef op 07 november 2017 @ 21:44:

Maar natuurlijk wel altijd even online checken of de prijs wel écht een koopje is :X :o

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
vroembert schreef op 07 november 2017 @ 21:44:

Dan nog is het online goedkoper :P

Noorderling

Reg. datum:
08 jul. 2014
Stelletje aasgieren
Trotse bezitter van: Honda CB500 (1997) | BMW R1100GS (1995)

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:

Zijn beschermde dieren die gieren :+

Reg. datum:
03 jun. 2009
quote:
Slip schreef op 07 november 2017 @ 17:46:

[...]

Wat betreft de mediamarkt heb ik mij het volgende laten vertellen. De fabrikanten maken aparte versies van hun producten voor verkoop bij de mediamarkt. Zo is 1 van die dingen bv. een plastic "omhulsel" bij je stekkerblok van bv. de koelkast, i.p.v. een metalen zoals je die krijgt bij je lokale familiebedrijf. Dit resulteert in een kortere levensduur van het product.

Dit is 100% waar, BCC en de andere grote "laagste prijs garantie roepers" doen het ook. Een (zakelijke) kat in het nauw maakt rare sprongen. Als het niet (meer) mogelijk is om echte winkels en personeel te combineren met hele lage prijzen, dan laat je idd je eigen artikelnummers / model varianten maken om je marktaandeel veilig te stellen. Als ik met mijn kleine zaakje bij bepaalde fabrikanten al uit 3 kwaliteit kan kiezen.... Go figure. Leuk is het niet, maar het is een gevolg van obsessief koopjesjagen (op naar de concurrent, voor 3%). Eerst ontstaat deze vraag, dan het aanbod. Je ziet dat veel merken hun identiteit beginnen te verliezen, want een eigen ontwerp is ook al duurder dan een generieke buitenkant.
Mechanism wijzigde dit bericht op woensdag 08 november 2017 09:22 (17%)
I strive to understand the inner-workings of my machine, from the most basic to the most complex. I will learn everything I can about my machine, so that I am reliant upon no one but myself for its health and wellbeing.

Wannabe motorrijdster

Reg. datum:
18 jul. 2017
quote:
WillemVonGrumble schreef op 07 november 2017 @ 22:22:

[...]

Zijn beschermde dieren die gieren :+

Zijn ook mooi om te fotograferen in de dierentuin, vooral als ze net gevoerd zijn. Altijd leuke taferelen die dan plaatsvinden

quote:
Mechanism schreef op 08 november 2017 @ 09:17:

[...]

Dit is 100% waar, BCC en de andere grote "laagste prijs garantie roepers" doen het ook. Een (zakelijke) kat in het nauw maakt rare sprongen. Als het niet (meer) mogelijk is om echte winkels en personeel te combineren met hele lage prijzen, dan laat je idd je eigen artikelnummers / model varianten maken om je marktaandeel veilig te stellen. Als ik met mijn kleine zaakje bij bepaalde fabrikanten al uit 3 kwaliteit kan kiezen.... Go figure. Leuk is het niet, maar het is een gevolg van obsessief koopjesjagen (op naar de concurrent, voor 3%). Eerst ontstaat deze vraag, dan het aanbod. Je ziet dat veel merken hun identiteit beginnen te verliezen, want een iegen ontwerp is ook al duurder dan een generieke buitenkant.

Dat is wel interessant om te weten. Ik heb een koelkast & waterkoker van Smeg, die kostten inderdaad aardig wat. Is er nog ergens anders aan te zien welke kwaliteit deze dan hebben?

Doen het overigens al 5 jaar prima zonder defecten o.i.d.
Ashyri wijzigde dit bericht op woensdag 08 november 2017 09:27 (64%)
"You do not need a therapist if you own a motorcycle"

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Ashyri schreef op 08 november 2017 @ 09:19:

Zijn ook mooi om te fotograferen in de dierentuin, vooral als ze net gevoerd zijn. Altijd leuke taferelen die dan plaatsvinden

Unieke dieren :Y

Likken ze dan bij elkaar de koppen af :9 :P

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
Ashyri schreef op 08 november 2017 @ 09:19:

[...]Ik heb een koelkast & waterkoker van Smeg, die kostten inderdaad aardig wat. Is er nog ergens anders aan te zien welke kwaliteit deze dan hebben?

Doen het overigens al 5 jaar prima zonder defecten o.i.d.

Voor de koelkast is dat nog niks bijzonders; tien jaar mag je al minstens verwachten. Voor waterkoker ligt dat misschien iets anders, vooral als het leidingwater bij jullie erg hard is.
Aan de maan heb je meer dan aan de zon: de maan schijnt als je 'm nodig hebt, maar de zon schijnt overdag en dan is het toch al licht. En over de sterren: “Opa, wat zijn die lichtjes boven ons?” “Dat zijn gaatjes in de vloer van de hemel, jongen.”

Wannabe motorrijdster

Reg. datum:
18 jul. 2017
quote:
WillemVonGrumble schreef op 08 november 2017 @ 10:17:

[...]

Unieke dieren :Y

Likken ze dan bij elkaar de koppen af :9 :P

Dat heb ik nog niet gezien, maar wel dat ze dan ruzie maken en dan gaan ze met die gigantische vleugels gespreid lopen dreigen naar elkaar toe, en dan na de maaltijd weer gezellig bij elkaar zitten. :P

quote:
Max Snelheid schreef op 08 november 2017 @ 10:21:

[...]

Voor de koelkast is dat nog niks bijzonders; tien jaar mag je al minstens verwachten. Voor waterkoker ligt dat misschien iets anders, vooral als het leidingwater bij jullie erg hard is.

Oh ok, ja het leidingwater hier is behoorlijk hard geloof ik.
4,98 dH volgens google.
"You do not need a therapist if you own a motorcycle"

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
quote:

Laat ik nu een van de weinige zijn, die bijna alles bij 1 zaak haalt in de winkel, zelf eerst zien voelen en passen en die bij onderdelen even overlegt met de techneuten, wat de beste oplossing is.

Sarcasme is zo moeilijk over te brengen in getypte tekst met een overjarig emoticons. :+
Mijn motor leeft: Hij wipt, rook en hij zuipt.

motorverslaafde

Reg. datum:
01 okt. 2003
quote:
NR34 schreef op 07 november 2017 @ 17:33:

[...]

O nee prima, nu heb je iedereen overtuigd. Door meerdere links te plaatsen waar dit fenomeen ofwel probleem wordt toegelicht, praat alles goed. En het vrolijkt je blijkbaar nog op ook. Heb je de artikelen eigenlijk wel gelezen :? |(

Ik noem het eerder je eigen asociale gedrag goedpraten, en niet willen zien dat er meer dingen op aarde zijn dan alleen IK.
www.rgtuning.nl

Noorderling

Reg. datum:
08 jul. 2014
quote:
vroembert schreef op 08 november 2017 @ 11:28:

[...]

Laat ik nu een van de weinige zijn, die bijna alles bij 1 zaak haalt in de winkel, zelf eerst zien voelen en passen en die bij onderdelen even overlegt met de techneuten, wat de beste oplossing is.

Sarcasme is zo moeilijk over te brengen in getypte tekst met een overjarig emoticons. :+

Sarcasme is moeilijk over te brengen... Klopt :+ ;)
Trotse bezitter van: Honda CB500 (1997) | BMW R1100GS (1995)

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
vroembert schreef op 08 november 2017 @ 11:28:

[...]

Sommige emo's vind ik erg goed, vooral deze: :Z :Y :N _O- :W *O* -O- :$ :t :? :} :]
En ook '( heb ik helaas nog wel eens nodig.
Aan de maan heb je meer dan aan de zon: de maan schijnt als je 'm nodig hebt, maar de zon schijnt overdag en dan is het toch al licht. En over de sterren: “Opa, wat zijn die lichtjes boven ons?” “Dat zijn gaatjes in de vloer van de hemel, jongen.”

Moderator

a.k.a. Bolski

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Buellbloke schreef op 07 november 2017 @ 19:13:

[...]

Gewoon bij 40 verschillende rijdscholen een gratis proefles nemen en dan je examen aanvragen!

Slim. Want het is niet verboden. En ze bieden het zelf aan!
;)
www.uitlaatstore.nl - Uitlaten, accu's, remmen, Barracuda styling parts, bougies, luchtfilters, kettingsets etc.

VF500F2; SP2

Reg. datum:
23 jun. 2015
Al bladerend door wat oude motorbladen.....

IMAG8787.jpg

Ja..... weet je nog?? Vroegah...

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
Bolski schreef op 08 november 2017 @ 12:40:

[...]

Slim. Want het is niet verboden. En ze bieden het zelf aan!
;)

Maar niet alles wat door de wet - al dan niet stilzwijgend - wordt toegelaten is moreel aanvaardbaar. Ik vind de kwalificatie "slim" hier dan ook niet op haar plaats. Ik zou eerder zeggen: sluw.

Reg. datum:
16 sep. 2016
hier verder??? -> https://forum.viva.nl
Vd Heyden heeft al 4 doorstarts gemaakt en jullie hebben het allemaal gemist *O*
:W :W :W

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
kevinblade schreef op 08 november 2017 @ 11:46:

[...]

Ik noem het eerder je eigen asociale gedrag goedpraten, en niet willen zien dat er meer dingen op aarde zijn dan alleen IK.

:^
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
Rembrandt schreef op 08 november 2017 @ 14:18:
hier verder??? -> https://forum.viva.nl
Vd Heyden heeft al 4 doorstarts gemaakt en jullie hebben het allemaal gemist *O*
:W :W :W

Zeker na montage van een nieuwe accu ... :+

Het faillissement was toch uitgesproken op 31 okt. En daarna al vier doorstarts ... :?

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.