Motor-Forum

Select Forum

Motorbeurs Utrecht 2018

Reg. datum:
28 mrt. 2017
quote:
stefan1990 schreef op 07 november 2017 @ 22:38:

[...]

Valt mee heb dan een twee delig pak, pveral vind ik ook niks.

Goed om te weten :)
Als mijn textiel pakken aan vervanging toe zijn, toch eens kijken wat zo'n leerpak doet op mijn lijf... Blijft wel lokken hoor, leer... Hoewel ik ook prima tevreden ben met mijn textiel pakken.

Moderator

Het Addergebroed!

Reg. datum:
02 aug. 2004
Functie:
Moderator
quote:
Rob RD schreef op 03 november 2017 @ 00:36:

[...]

Daar was het me niet direct om te doen, maar wel om je standpunt te benadrukken.

We hadden op de landmachtdagen lui die zeiden: ik pak zo'n geweer niet beet, dat is om mensen mee dood te schieten. Wat doe je daar dan? omdat het gratis is??? Zo ook op die beurs. Je wordt raar aangekeken omdat je in blauw leer loopt...

Blijf vooral denken dat het daaraan ligt. :+
Ik kuste teder haar lippen,
plotseling kraakte een tak.
Geschrokken sloot zij haar benen,
waardoor mijn brilletje brak.

Reg. datum:
23 jan. 2011
Ga waarschijnlijk wel even heen, toch even leuk om de nieuwe modellen te zien.
Ducati Monster 1100S - Kawasaki ZX-6R - Honda Vision 110

Z750

Reg. datum:
17 mrt. 2012
quote:
G_v_S schreef op 08 november 2017 @ 08:19:

[...]

Goed om te weten :)
Als mijn textiel pakken aan vervanging toe zijn, toch eens kijken wat zo'n leerpak doet op mijn lijf... Blijft wel lokken hoor, leer... Hoewel ik ook prima tevreden ben met mijn textiel pakken.

Heb ook beiden. Leer zit net wat fijner.
Vooral met zomersweer tot een graat of 23 voor mij dan.
If you value your life as much as I value this bike.....dont't touch it!!!

Z750

Reg. datum:
17 mrt. 2012
quote:
Yto schreef op 07 november 2017 @ 13:00:

[...]

Met het OV ook prima te doen, hoef je ook niet in een koekblik te zitten :+

Ov vind ik een hel, als ik ergens de pest aan heb is het wel afhankelijk zijn van vervoer van het ov.
If you value your life as much as I value this bike.....dont't touch it!!!

'04 ZX-10R

Reg. datum:
09 okt. 2013
Ik zweer bij leer...
Tweedelig pak voor straat rijden en een overal voor circuitwerk.
Ik hb wel een textiel pak (textiel jas en een doorwaai textiel broek), maar die doe ik alleen aan als ik met 30+ graden ga rijden. Anders ga ik ltijd in het leer.
Gegroet! Lukas

Honda hornet 600F 2002

Reg. datum:
12 mrt. 2015
quote:
Sender schreef op 08 november 2017 @ 08:54:
Ga waarschijnlijk wel even heen, toch even leuk om de nieuwe modellen te zien.

Je bedoelt toch wel de nieuwe motormodellen of toch de modellen die ernaast staan te pronken ? :9~
Gear up and get out there !!

Reg. datum:
23 jan. 2011
quote:
ey-dzeej schreef op 08 november 2017 @ 09:33:

[...]

Je bedoelt toch wel de nieuwe motormodellen of toch de modellen die ernaast staan te pronken ? :9~

Ja de nieuwe motormodellen, die andere modellen zie ik wel als ik in de spiegel kijk.

Vooral benieuwd naar de Pani V4
Ducati Monster 1100S - Kawasaki ZX-6R - Honda Vision 110

Reg. datum:
28 mrt. 2017
quote:
ey-dzeej schreef op 08 november 2017 @ 09:33:

[...]

Oh ja.. ook zo lekker realistisch. Van die schaars geklede vrouwen die niet eens weten hoe ze normaal op een motor moeten gaan zitten en vooral bezig zijn met verleidelijk kijken. Ja... dan is het plaatje compleet hoor.. ik denk dan bij mezelf: meid, heb je het niet koud? Doe wat beschermende kleding aan! En bijvoorbeeld zo'n leren pak kan er ook heel 'verleidelijk' uitzien.. Wel een stuk realistischer... *O* :]

Back to my Roots

Reg. datum:
17 nov. 2002
quote:
G_v_S schreef op 08 november 2017 @ 09:43:

[...]

Oh ja.. ook zo lekker realistisch. Van die schaars geklede vrouwen die niet eens weten hoe ze normaal op een motor moeten gaan zitten en vooral bezig zijn met verleidelijk kijken. Ja... dan is het plaatje compleet hoor.. ik denk dan bij mezelf: meid, heb je het niet koud? Doe wat beschermende kleding aan! En bijvoorbeeld zo'n leren pak kan er ook heel 'verleidelijk' uitzien.. Wel een stuk realistischer... *O* :]

En veelal NOG aantrekkelijker om te zien ook :t
Niets mooiers om te zien dan vrouwke strak in het pak
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat

Reg. datum:
28 mrt. 2017
:}
quote:
Tcat schreef op 08 november 2017 @ 12:40:

[...]

En veelal NOG aantrekkelijker om te zien ook :t
Niets mooiers om te zien dan vrouwke strak in het pak

:} Jij snapt het

Reg. datum:
18 sep. 2017
quote:
Miglowie schreef op 03 november 2017 @ 10:29:
Ik ga er komend jaar ook heen. Stiefdochter wordt volgend jaar 12 en "dan mag ik eindelijk achterop toch?" Dus even kijken of we wat knappe kleding en helm kunnen scoren. Iemand nog tips over gehoorbescherming bij kinderen? Wil haar eerst sowieso eens naar school brengen enzo. Blokje om de wijk, rustig opbouwen.

Voor een kind en bijrijder kan je misschien van die 'gewone' oordopjes van Alpine (of ander merk) kopen. Zijn vaak tussen de 20-25 euro voor een setje. Niet geweldig, maar dempt in ieder geval een deel van de windruis weg voor die keren dat ze achterop mee rijd.
Suzuki GSX-R600 '98 Kawasaki Ninja ZX-6RR '03

Reg. datum:
09 nov. 2017
quote:
Rijstrakket schreef op 08 november 2017 @ 16:25:

[...]

Voor een kind en bijrijder kan je misschien van die 'gewone' oordopjes van Alpine (of ander merk) kopen. Zijn vaak tussen de 20-25 euro voor een setje. Niet geweldig, maar dempt in ieder geval een deel van de windruis weg voor die keren dat ze achterop mee rijd.

De Pluggies kids van Alpine zijn in een klein formaat voor kinderen en hebben een hoge demping..
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/pluggies-kids/

Reg. datum:
29 jul. 2006
quote:
downsider schreef op 03 november 2017 @ 13:50:
Wanneer en waar zijn eigenlijk de grote motorbeurzen in duitsland of belgie.??
Lijkt mij eens een leuk alternatief voor utrecht.(heb ik nu wel gezien :) )

Londen is ook leuk die is in februari. Weekendje weg van maken en een vliegticket kost ook geen drol.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.