Motorbeurs Utrecht 2018

Heb je enig idee hoeveel parkeergeld je tegenwoordig kwijt bent bij de Efteling?

Ik ga ervan uit dat je je niet hebt ingeschreven dus voor de kans op kaartjes voor de beurs.
Zou het niet weten, dat zal ook de reden zijn dat ik nooit in de Efteling kom _O-
Zelfs met gratis kaartjes zou ik niet gaan, zou wel een poging doen ze te verkopen aan iemand die zo gek is daar geld voor te geven :P Maar als antwoord op je vraag: ik heb me niet ingeschreven, zonde van me vrije dag om die te verspillen aan de motorbeurs.
 
Laatst bewerkt:
Mijn achtertuin grenst aan het parkeerterrein van de jaarbeurs, dus ik denk dat ik wel even ga.

Maar als ik verder weg zou wonen, zou ik aanraden om met de trein te komen. Het station is nauwelijks verder lopen dan de gemiddelde parkeerplaats. Plus je hebt geen garderobe nodig, je loopt niet in motorkleding, je kunt aankopen meenemen, je kunt biertjes drinken, je hebt geen parkeerkosten in geval van auto, en zo nog 10 redenen in die trant.

Als je dan toch met de auto komt zou ik idd parkeren bij een P+R aan de zuid/west kant van de stad: 5 euro voor een dag parkeren én bus/tram naar de jaarbeurs voor meerdere personen.

Of de auto parkeren bij station lunetten/overvecht en het laatste stukje met de trein.
 
Mijn achtertuin grenst aan het parkeerterrein van de jaarbeurs, dus ik denk dat ik wel even ga.

Maar als ik verder weg zou wonen, zou ik aanraden om met de trein te komen. Het station is nauwelijks verder lopen dan de gemiddelde parkeerplaats. Plus je hebt geen garderobe nodig, je loopt niet in motorkleding, je kunt aankopen meenemen, je kunt biertjes drinken, je hebt geen parkeerkosten in geval van auto, en zo nog 10 redenen in die trant.

Als je dan toch met de auto komt zou ik idd parkeren bij een P+R aan de zuid/west kant van de stad: 5 euro voor een dag parkeren én bus/tram naar de jaarbeurs voor meerdere personen.

Of de auto parkeren bij station lunetten/overvecht en het laatste stukje met de trein.
Tot er weer een kadaver voor de trein springt en weer uren vertraging :X
 
Ik ga lekker op de motor. Vorig jaar moest ik nog achterop maar dit jaar zelf een motor aangeschaft. Snelweg is ook niet heel leuk, maar met de auto is het nog minder leuk. Ik heb het al naar mn zin als ik in de parkeergarage loop en naar al dat moois kan kijken. En dat ik daar dan 14,50 voor moet betalen vind ik niet zo schokkend.
 
Mijn achtertuin grenst aan het parkeerterrein van de jaarbeurs, dus ik denk dat ik wel even ga.

Maar als ik verder weg zou wonen, zou ik aanraden om met de trein te komen. Het station is nauwelijks verder lopen dan de gemiddelde parkeerplaats. Plus je hebt geen garderobe nodig, je loopt niet in motorkleding, je kunt aankopen meenemen, je kunt biertjes drinken, je hebt geen parkeerkosten in geval van auto, en zo nog 10 redenen in die trant.

Als je dan toch met de auto komt zou ik idd parkeren bij een P+R aan de zuid/west kant van de stad: 5 euro voor een dag parkeren én bus/tram naar de jaarbeurs voor meerdere personen.

Of de auto parkeren bij station lunetten/overvecht en het laatste stukje met de trein.


Vorig jaar waren de parkeerplaatsen bij de jaarbeurs vol, werd men doorverwezen naar de parkeerplaatsen van de jaarbeurs bij papendorp. 15 euries betalen en met de shuttle bus naar de jaarbeurs. Parkeerplaats ligt naast het p&r terrein, waar je voor 5 euries parkeert en met de bus naar de het station gaat naast de jaarbeurs. _O-
 
Zou het niet weten, dat zal ook de reden zijn dat ik nooit in de Efteling kom _O-
Zelfs met gratis kaartjes zou ik niet gaan, zou wel een poging doen ze te verkopen aan iemand die zo gek is daar geld voor te geven :P Maar als antwoord op je vraag: ik heb me niet ingeschreven, zonde van me vrije dag om die te verspillen aan de motorbeurs.


Top! Thanks :t Dat vergroot mn kans enigszins *D
 
Wat een gezeik over die motorbeurs zeg.
Beurzen zijn beurzen en zijn altijd commercieel. Je kunt zeuren over dat het duur en druk is, maar in dat geval moet je lekker thuis blijven.

En bovendien; het zal heus wel uit kunnen, want er komen genoeg mensen op af. Anders zouden ze het wel ergens in een oude gymzaal in een achteraf dorpje organiseren, en niet in de jaarbeurs ;-)
Zo...! Dat gezegd hebbende; tot op de jaarbeurs! :D
 
Wat een gezeik over die motorbeurs zeg.
Beurzen zijn beurzen en zijn altijd commercieel. Je kunt zeuren over dat het duur en druk is, maar in dat geval moet je lekker thuis blijven.

En bovendien; het zal heus wel uit kunnen, want er komen genoeg mensen op af. Anders zouden ze het wel ergens in een oude gymzaal in een achteraf dorpje organiseren, en niet in de jaarbeurs ;-)
Zo...! Dat gezegd hebbende; tot op de jaarbeurs! :D
Daar geef ik niet om, de beurs is gewoon saai. Ik geef niet om nieuwe motoren, aftermarket shit, kleding wat nog duurder is als in de winkel, georganiseerde reizen etc, etc, oftewel ik vind het gewoon saai *D
 
Ik ga lekker op de motor. Vorig jaar moest ik nog achterop maar dit jaar zelf een motor aangeschaft. Snelweg is ook niet heel leuk, maar met de auto is het nog minder leuk. Ik heb het al naar mn zin als ik in de parkeergarage loop en naar al dat moois kan kijken. En dat ik daar dan 14,50 voor moet betalen vind ik niet zo schokkend.

Als je met de motor gaat is het parkeren zelfs gratis ;)
 
@ Lady_Di
Wat kun jij zeuren zeg, de tandjes. 3 posts vol met hoe duur de motorbeurs is.
Je moet dit gewoon vergelijken met een dagje Efteling ofzo, goedkoop is het niet maar een dagje uit kost gewoon geld, leg je erbij neer, of ga niet.

Haha lezen is ook een kunst he?
Nee ik vind de prijs helemaal niet raar. De Noordelijke Motorbeurs was 12 euro en dat is nog niet eens één hal vol. 14,50 voor een hele dag pret en zo gigantisch veel standhouders en demo's vind ik een hele reële prijs.
Het is zelfs nog goedkoper dan een dagje parkeren... :+ maar daarom raad ik ook aan om vanaf Westraven te gaan. Scheelt je 11 euro 50.
 
Laatst bewerkt:
Interessant om te weten wie wanneer gaat, maar wat heb je er aan? Misschien een tijdstip en lokatie afspreken om elkaar te ontmoeten voor wie wil?
 
Ik ben er nog niet over uit of ik zaterdag of zondag ga.. maakt het qua drukte veel uit of je op een zaterdag of zondag gaat?
 
Ik ben er nog niet over uit of ik zaterdag of zondag ga.. maakt het qua drukte veel uit of je op een zaterdag of zondag gaat?

Mijn gevoel zegt dat zondag meestal drukker is, maar gezien het nu ook het startweekend is van de voorjaarvakantie (midden/noord) kan het meevallen


Zelf ga ik 2x :P donderdag (meestal meest rustig) zelf even neuzen , en zondag met de kleine man, gewoon gezellig uitje (en passen voor nieuwe kleding voor hem)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan