Motorbeurs Utrecht 2018

Zondag. Eerste keer dat ik er heen ga, gezellig met m'n pa. Ben benieuwd na deze uiteenlopende reacties, maar ach, we zullen ons best een dagje vermaken :P

Best grappig daar hoor.
This meer een gevalletje lekker rond struinen en mensjes kijken.
Babbeltjes maken bij diverse toko's waar je nog wel eens oude bekende tegen kan komen
etc..

En ja, soms vindt je wel eens wat leuks.

Dus opzich, niets mis mee.
Sterker nog, als ik wat nieuws moest hebben, beurs afstruinen, tot ik had gevonden wat ik zocht.
Passen etc, fotooke maken met maat.
En huo, bestellen bij eigen toko O-)
 
Ik ben er in ieder geval vrijdag en in tegenstelling tot de vorige keer ga ik dit keer met de trein, wel zo makkelijk en nog goedkoper ook. (1e klas dagretour voor 26euro)
 
Ik ga sowieso naar de beurs al is het maar puur voor opvoedkundige doeleinden... :)

Dit jaar op de zaterdag samen met mijn dochter en vriendin.

De kleine meid vind het helemaal fantastisch en dat mijn dag dan
bij voorbaat ook helemaal top.
 
Haha 16,50 parkeerkosten. Nou ik bestel de spullen wel vanaf me luie stoel met dezelfde (of zelfs meer) korting. Veel plezier!
 
Nouja, ik zie het vanzelf wel. Moet maar even kijken voor welke dag ik oppas kan krijgen, want de interesse in tweewielers van de kleine gaat nog maar net verder dan een Hello Kitty-ministep :P
 
Haha 16,50 parkeerkosten. Nou ik bestel de spullen wel vanaf me luie stoel met dezelfde (of zelfs meer) korting. Veel plezier!


Parkeren op p&r voor 5 euries en snel met de bus naar de jaarbeurs, sta je ook niet in de file
 
Nooit geweest maar ik wil er dit jaar voor het eerst naar toe. Op de motor lijkt mij niet echt een optie want ik heb geen zin om de hele dag met mijn motorpak rond te zeulen. Aangezien het vlakbij het station is pak ik de trein.
 
De entree prijs duur vinden... tsjonge jonge!
Koop je tickets bij ee. grote online motorkleding retailer voor € 14,- en je krijgt een gratis fles Putoline Bike Wash t.w.v. € 17,95 op de koop toe.

Bij wie is dit ook alweer? Ik was al aan het zoeken naar dit aanbod!
 
Je kan ook een dagje helpen een stand te bemannen, krijg je gratis een kaart.
 
Misschien vloeken in de kerk, maar... naar een motorbeurs.... Dan ga je toch met de motor naar toe?

Als je iemand bij hebt,die wel motors wil kijken,maar niet achterop kruipt,is openbaar vervoer of de auto een uitkomst :Y .
Vrees trouwens,dat ik liever een dag ga motorrijden om te rijden,dan retourtje snelweg voor de motorbeurs _O- .....
 
Ik ga ook, voor het eerst dit jaar. Maatje mee, eens kijken wat het is.
Beetje oriënteren qua navi's etc. En gewoon een dagje uit.
Misschien krijg ik er AutoRAI-ervaringen: na een tijdje heb je dat ook wel gezien.
Voor nu: gewoon leuk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan