Motorbeurs Utrecht 2018

Ik ga ook voor het eerst. Het liefst ga ik op de Vmax, maar heb ook geen zin om in daar als een eskimo rond te lopen...
 
Ik ga ook voor het eerst. Het liefst ga ik op de Vmax, maar heb ook geen zin om in daar als een eskimo rond te lopen...

Er is altijd een garderobe voor je kleding en vaak ook een garderobe voor je helm, die laatste is vaak voor een goed doel.
( Niet je helm, maar wat je ervoor betaald.)
 
[ In antwoord op een ouder bericht...............

Hier 2 in Duitsland:
Motorradmesse in Köln
TWIN - Zweiradmessen Leipzig und Dortmund

Zelf nooit geweest, dus geen idee of het wat is.
Eten in Duitsland is in ieder geval altijd beter O-)]


Intermot wordt mijn derde keer.
Is eens in de twee jaar.
Ik ben er meestal twee dagen zoet (lekker rondhobbelen,mensen kijken,maar ook heel veel motoren).
Misschien eens kijken wat de Zweiradmesse is :t .
Intermot-Keulen vond ik zelf minder dan Motorbeurs-Utrecht. (mss weet ik in Utrecht inmiddels beter de weg)
Is iemand bekend met de Zweirad-Messe in Leipzig? Da's iig wel een heel eind weg!
Dan zou ik wrs nog eerder denken aan de Eicma-Milano............. :?
 
Ik ga ook, vrijdagavond. Best leuk vind ik. Sfeertje is prima, beetje mezelf verlekkeren aan nieuwe motoren die ik toch niet ga kopen en snuffelen voor een nieuwe helm, handschoenen, laarzen.
Ga altijd op de motor, idd niet altijd even handig (wel met parkeren), maar er is idd garderobe, en ik heb koffertjes dus helm en broek kan ik gewoon daarin stoppen.
 
Intermot-Keulen vond ik zelf minder dan Motorbeurs-Utrecht. (mss weet ik in Utrecht inmiddels beter de weg)
Is iemand bekend met de Zweirad-Messe in Leipzig? Da's iig wel een heel eind weg!
Dan zou ik wrs nog eerder denken aan de Eicma-Milano............. :?
Precies omgekeerd.
InterMot is niet voor niets toonaangevend, daar staat vrijwel alles. Voor profi's veel interessanter.
Utrecht is en blijft een klein en slap aftreksel daarvan, en is op consumenten gericht.
 
Sjezus wat een zuurpruimen hier...

Ik ga zoals al jaren elk jaar met mijn pa (en eventueel 1-2 ooms) altijd leuk een dagje neuzen tussen andere motorminded mensen. Weer de nodige bekenden tegen komen, even bij mijn sponsor Ride-on Motortours langs gaan praatje maken over hoe gaaf Isle of Man wel niet is en eventueel een kleinigheidje kopen.

Gewoon leuk!
 
Laatst bewerkt:
Heren ik zal dit jaar voor het eerst naar de beurs gaan.
Even een vraagje: is het voordeliger om op zo'n beurs motorkleren te kopen of bij bv termaat motoren?
 
Ik zal eens in mijn glazen bol kijken :P
....................

Termaat :t

Of........wat jij wil :)
 
Ik ben een jaar of 5 niet geweest , maar zag dat goedhart ook niet gaat , plus van der heyden , dat scheelt een halve hal , of niet ?
 
Precies omgekeerd.
InterMot is niet voor niets toonaangevend, daar staat vrijwel alles. Voor profi's veel interessanter.
Utrecht is en blijft een klein en slap aftreksel daarvan, en is op consumenten gericht.
Dat is dus ook precies het verschil:
JIJ bent werkzaam in de motoren en bekijkt het professioneel..........
Ik ben een consument en kijk dus met een andere bril!
 
Heren ik zal dit jaar voor het eerst naar de beurs gaan.
Even een vraagje: is het voordeliger om op zo'n beurs motorkleren te kopen of bij bv termaat motoren?
Als je niet te kieskeurig bent, kan je voor een prikkie een overjarig modelletje scoren op de beurs. Houd er alleen rekening mee, dat je door de drukte vaak nauwelijks geholpen wordt. Als je jezelf goed kan redden en geen advies nodig hebt, hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn.
 
Als je niet te kieskeurig bent, kan je voor een prikkie een overjarig modelletje scoren op de beurs. Houd er alleen rekening mee, dat je door de drukte vaak nauwelijks geholpen wordt. Als je jezelf goed kan redden en geen advies nodig hebt, hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn.

op een beurs is 't altijd goed uitkijken wat je koopt
er zit veel meuk tussen (scheve mouwen,broekspijpen losse naden en lamme ritsen
de ideale plek om je rommel te slijten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er wel weer zin in. Het is meer het ritueel van even rondkijken, een aanleiding om in de winter weer eens bij te praten met motormaten en weer ideeën op te doen voor een motor tripje. Vaak op donderdag avond, als het relatief rustig is.

Als je het een beetje vanuit dat perspectief bekijkt, is het altijd leuk. Wat mij betreft hoeft het niet zo pretentieus.

Met spullen kopen inderdaad wel even goed kijken wat je koopt.
 
Even een vraagje. Mijn vriendin wilt ook een keer motorrijden en ik zag dat BOVAG iets doet met 'try the bike'

Heb je hiervoor eigen kleding nodig? Die heeft ze wel maar we gaan met de auto dus geen zin om die kleren mee te sjouwen.

Lijkt me eigenlijk van niet maar vraag even voor de zekerheid na.

Iemand een idee?
 
Even een vraagje. Mijn vriendin wilt ook een keer motorrijden en ik zag dat BOVAG iets doet met 'try the bike'

Heb je hiervoor eigen kleding nodig? Die heeft ze wel maar we gaan met de auto dus geen zin om die kleren mee te sjouwen.

Lijkt me eigenlijk van niet maar vraag even voor de zekerheid na.

Iemand een idee?

Nope, is niet nodig. Je krijgt daar een helm, handschoenen en een jas te leen zodat ieder groentje de kans krijgt om een proefles te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan