Motorbeurs Utrecht 2018

Jaren geleden toen ik me nog met het onrendabele vervoer moest verplaatsen..

Viel me 1 ding op..

Hoeveel halfjes er wel niet in volle motorkleding ... met helm... met de trein
naar de beurs gingen.

Is dat nou nog steeds zo ?
 
Wat wordt er weer veel afgegeven op de beurs en diens bezoekers. Ik kom gewoon weer brommers kijken en ik neem mn eigen bammetjes mee.
 
Jaren geleden toen ik me nog met het onrendabele vervoer moest verplaatsen..

Viel me 1 ding op..

Hoeveel halfjes er wel niet in volle motorkleding ... met helm... met de trein
naar de beurs gingen.

Is dat nou nog steeds zo ?

Kan handig zijn als je een paar ritjes wil maken op de beschikbare demo's ;)
 
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?
 
Ah, alle grappen en *lachen om die rare mensen* aan de kant..
Toch even gekeken hoe ik er zou moeten komen..

Volgens die OV website, 4 uur voor een enkeltje...

Nope.. nope.. nope...

Voor mij maar 20 minuten enkele reis, zonder overstap.
Maar 4 uur zou ik ook zeker niet doen.
Zeker niet met NS!
 
Toegangskaartje geboekt, in combinatie met treinticket. Eerste klas in de trein en op ons gemak over de beurs struinen. Dit jaar neem ik mijn zoon (15) mee. Eens kijken of ik hen kan besmetten met het motorvirus.
 
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?

Natuurlijk is het je eigen keuze. Het artikel op zich kan goedkoper zijn, maar let op, dan komen er mogelijk ook nog eens verzendkosten bij. Dan kan je wel lopen schermen met internetprijs maar is het niet altijd helemaal vergelijkbaar....
 
Natuurlijk is het je eigen keuze. Het artikel op zich kan goedkoper zijn, maar let op, dan komen er mogelijk ook nog eens verzendkosten bij. Dan kan je wel lopen schermen met internetprijs maar is het niet altijd helemaal vergelijkbaar....


Ik ga er niet lopen schermen :+ , ik weet de prijzen al (inclusief verzendkosten)..
 
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?

Als je het goed wil doen ga je ook nog lopen leuren met de entree kosten van je kaartje en de reiskosten naar en van utrecht. :P
Succes :t
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uiteindelijk besloten om op vrijdag te gaan. Hopelijk is het dan iets rustiger overdag.

Heb zelf niet iets nodig, maar vind het leuk om gewoon daar rond te lopen.
Wat betreft prijzen denk ik dat je wel een leuke korting zou kunnen bedingen mocht je meerdere producten bij 1 stand aanschaffen, maar dan moet je daar wel zelf even over babbelen met die mensen.

Las overigens ook ergens in dit topic dat veel van de kleding vaak het overschot/verouderde/afgekeurde materiaal is, dus dat je wel moet oppassen en goed controleren of alle stiksels nog wel goed vastzitten
 
Laatst bewerkt:
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?

Motorrijden kost geld, dus ook de spullen. Ik denk niet dat je goedkoper uit gaat zijn op de beurs. Een stand op de beurs kost tegenwoordig ook klauwen met geld. Ik denk dat je reacties krijgt zoals: dan bestel je het toch lekker daar?
 
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?


:r
 
Er wordt niets verkocht zonder er iets aan te verdienen.
Anders ben je snel klaar als ondernemer.
 
Ik heb best wel wat spullen nodig en weet eigenlijk ook wat ik ongeveer wil kopen.. ik heb een lijstje gemaakt met “laagste” internetprijzen en mocht het op de beurs duurder zijn, dan attendeer ik ze hier wel op. Normaliter gun ik de motorzaak ook dus doe ik niet zo moeilijk wat maar tijdens een beurs voel ik me daar wel wat minder schuldig over...

Ik heb geen idee of dit de juiste aanpak is maar we gaan het zien. Ik ga naar de beurs in de hoop op wat beurskorting te krijgen, mocht ik dat niet krijgen in dit geval, zoek ik wel
Een andere stand of webshop.

Meerdere mensen die het zo doen of is mijn aanpak verkeerd?

Oude gedachte gecombineerd met nieuwe gedachte. Nais.

Vroegah was een beurs inderdaad goedkoper. Toen had je het internet niet. Toen werd er veel verkocht voor een laag tarief. Nu er webshops zijn die goedkoop zijn, zijn de winkels ook gaan dalen met hun prijzen. Lager dan dat kunnen zij niet doen. Ook niet op een beurs.
 


O-) Geld over zeker??

Ik ben echt geen ontzettende kniepert maar ik kan de centen maar in 1x uit geven.. Vaak als ik kleding koop vind ik het echt niet erg om de lokale motorboer hier wat marge te gunnen en wil ik best paar tientjes meer betalen. Maar het is toch niet zo gek om er vanuit te gaan dat op een motorbeurs waar 1000den vierkante meters vol staat met motormeuk, dat ik er vanuit mag gaan dat ze wat goedkoper als in hun winkel? Je wordt dood gegooid met de slogan: beurskortingen, dan wil ik dat toch ook hebben ook? (in iedergeval net zo duur zijn) als de normale " nederlandse motorzaken / webshops?" Als ik bij Stand A (als voorbeeld Motorkledingc. een jas zie en ik weet dat hij online bij Ten Kate (zowel winkel als Webshop, maar staat niet op de beurs) 40 euro goedkoper is, dan mag ik ze op een beurs daar toch op attenderen? (ik maak geen vergelijking van Ali express of spul uit Duitsland)

Natuurlijk kan ik ook niets zeggen en in mijn volgende vrije weekend naar Ten Kate rijden, maar neem het liever op de beurs mee als ik er toch ben... Beter dat dan niets zeggen en alsnog online aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan