Motor-Forum

Select Forum

Gezocht: verstelbare rem/schakelset cbr600f pc35

Reg. datum:
08 nov. 2006
De titel zegt het al ik ben op zoek naar een rem/schakelset voor een cbr600f pc35.

Mea Culpa

Reg. datum:
25 aug. 2015
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Weinig tweede hands te vinden en de meesten die er al zijn worden samen met een circuitfiets verkocht. Je kan evt ophoog plaatjes kopen voor je standaard pegs hiermee bereik je ong het zelfde voor een fractie van de prijs. Een ander alternatief is natuurlijk een chinese set kopen, of even hardcore voor een TRW/Gilles/vul maar in set gaan. Succes!
CBR600F/S 2001

Reg. datum:
27 dec. 2014
Ik heb een danmoto setje gehad op mn goof, nadat je die in loctite doopt en her en der was hechtjes geeft met een las apparaat zijn ze wel degelijk xD

Reg. datum:
08 nov. 2006
quote:
bricksquad975x schreef op 06 november 2017 @ 21:06:
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Weinig tweede hands te vinden en de meesten die er al zijn worden samen met een circuitfiets verkocht. Je kan evt ophoog plaatjes kopen voor je standaard pegs hiermee bereik je ong het zelfde voor een fractie van de prijs. Een ander alternatief is natuurlijk een chinese set kopen, of even hardcore voor een TRW/Gilles/vul maar in set gaan. Succes!

Waar is zo een ophoogsetje verkrijgbaar? En hoeveel hoogt dat op?

Mea Culpa

Reg. datum:
25 aug. 2015
Moet je even op ebay zoeken zijn er een aantal. Kost zon 50 dollar. Gaat die 1 inch omhoog en 1 inch naar achter
CBR600F/S 2001

Reg. datum:
27 dec. 2014
Valtermoto heeft ze ook, samen met een verlengstukje voor je schakelstang

Reg. datum:
08 nov. 2006
Dank u!!

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
quote:
Flatline schreef op 10 november 2017 @ 15:21:
Valtermoto heeft ze ook, samen met een verlengstukje voor je schakelstang

https://www.valtermoto-sh...remschakelset-verstelset/
downsider wijzigde dit bericht op vrijdag 10 november 2017 22:54 (57%)
Offerings to the God of Speed

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.