Motor-Forum

Select Forum

Citeer notificatie

Wannabe motorrijdster

Reg. datum:
18 jul. 2017
Zou het mogelijk zijn om een optie/functie toe te voegen welke je zelf aan/uit kan zetten waarbij je een notificatie krijgt wanneer iemand jouw reactie in een topic citeert? Het is makkelijker om zo na te gaan wie er reageert op je reacties i.p.v. alle pagina's van een topic te moeten doorspitten als je een dag of paar dagen niet online bent geweest.
"You do not need a therapist if you own a motorcycle"

Reg. datum:
13 aug. 2014
:^

Ik vind dit op het forum van v-strom.nl ook altijd wel fijn. :Y
KFFR - Metal! | Suzuki V-Strom DL1000 2002

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.
Ik weet zo niet of die software deze optie standaard al heeft.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)
Pastafarian
The devil does not exist, it's just God when he's drunk.
All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.

Captain Crunch

rustig aan en rap een beetje

Reg. datum:
28 okt. 2004
Functie:
Captain Crunch
haal die pijl van mijn hoofd af
www.veenbrinkmotorparts.nl Like veenbrinkmotorparts.nl

Wannabe motorrijdster

Reg. datum:
18 jul. 2017
quote:
MeanBlueMan schreef op 07 november 2017 @ 22:48:
Echt een vraag voor een Admin, maar zo te lezen zul je het met mijn antwoord moeten doen ;)

Er word op de achtergrond stevig doorgewerkt aan een compleet nieuwe software waar M-F op zal gaan draaien.

In ieder geval, de huidige software houdt ons nog even in de lucht maar daar nog weer aan sleutelen zou zonde van de moeite zijn als we binnenkort over zouden kunnen gaan op de nieuwe software :)

Ok, dat is begrijpelijk inderdaad! Dan wachten we het nog even af op die nieuwe software. Ben benieuwd. Wordt de look & feel van het forum ook veranderd of blijft dat hetzelfde? Of is dat nog een geheim? ;)
"You do not need a therapist if you own a motorcycle"

*THE NAKED BIKER*

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:

Zit er ook een optie in om off topic reacties te filteren? ;)
~ Baby Blade - klein - lief - zuinig - stuurt als een motor met ballen ~

Need 4 Speed, Food 4 Thought!

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:

Als in plaats van indien?
Oftewel het wordt niet op korte termijn verwacht?
Ik hoor al (denk ik) bijna 5 jaar over "de nieuwe software".....
www.motorbanden.eu

Admin

Reg. datum:
19 mei. 2001
Functie:
Admin
Kijk hier eens rond: https://xenforo.com/community/

Dat gaat onze nieuwe software worden...

[Edit] We wachten nog op de zogenaamde final versie van die software. Dan moet de boel nog gemigreerd worden van deze software naar het nieuwe, die software is ook al een eind heen af.

Het laatste grote punt is het thema/de huisstijl. Daar is al een variant van maar die is voor een oudere versie van Xenforo. Hoe lang die update gaat duren kan ik nu nog niet helemaal inschatten.
Duderuud wijzigde dit bericht op maandag 20 november 2017 17:47 (67%)
Yamaha RD350LC YPVS, Kawasaki GPX750R, Suzuki GSXR750 SRAD, Aprilia RSV Mille, Honda CBR600RR, KTM 660SMC, Aprilia SXV550, Husqvarna SM510R, Husky SM450RR, Yamaha Tricker, KTM 690 SMC

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.