Moffen zijn een godsgeschenk

Een ouderwets kampvuur geniet m'n voorkeur, veel meer sfeer dan handschoenen.Denk dat dat wel meevalt als je 'normaal' onderuit gaat. Zijn zat motoren met handkappen terwijl er niet evenredig veel mensen hier op het forum vertellen dat ze beide polsen gebroken hebben doordat ze zijn blijven hangen. :t


Kampvuur is leuk ja. Kan dat mee op de motor? _O-
 
Als je een motor hebt met zijspan moet dat te regelen zijn lijkt mij :+

Zijspan niet aanwezig, maar tot het zover is, voldoen mijn gerbing handschoenen prima. Heeft ook iets romantisch, om met WARME handen thuis te komen naar je lief. :$
 
Zijspan niet aanwezig, maar tot het zover is, voldoen mijn gerbing handschoenen prima. Heeft ook iets romantisch, om met WARME handen thuis te komen naar je lief. :$

Je mag je kouwe klauwe toch vast ook wel warmen aan je lief })
 
Alleen wel wat lastig als je zoals ik je hand moet uitsteken voor de bocht.

Daar hebben we dus gelukkig richtingaanwijzers voor die godzijdank op elke moderne motorfiets wel te vinden zijn.
Wellicht een setje richtingaanwijzers (laten) monteren op je fiets?
De enige keer dat mijn handen uit de moffen gaan is als ik jeuk heb aan de neus.
Ha ha ha ha ha
En na het krabben snel weer terug de mof in.
Hoe klinkt dat!!!
Beetje vreemd.......maar wel verdomd lekker en warm.
Oh shit....dat klinkt nog vreemder.
Ha ha ha ha ha ha
 
Laatst bewerkt:
full


Mijn eigenbouw "Lenkerstulpen" met een kostprijs van iets meer als een tientje, die al weer heel wat jaartjes in de winter gemonteerd worden en al zeker 100.000 km gebruikt zijn. Daar zal wel een reden voor zijn.
 
[afbeelding]

Mijn eigenbouw "Lenkerstulpen" met een kostprijs van iets meer als een tientje, die al weer heel wat jaartjes in de winter gemonteerd worden en al zeker 100.000 km gebruikt zijn. Daar zal wel een reden voor zijn.

Wauw!!!! En wat een waanzinnig uitzicht!
 
Ik heb handkappen + handvatverwarming, werkt echt prima. Ik rijd oprecht nog met mijn dunne zomerhandschoenen omdat ik het veel fijner vindt rijden. Mijn BMW heeft twee standjes handvatverwarming, de temperatuur is nu aangekomen op het punt dat ik hem op standje twee zet op de snelweg.

Toen het een weekje geleden s'nachts 4.5 graden was, werden de bovenkant van mijn handen wel fris toen ik 130+ over de A4 reed. Maargoed, rijdt nog wel een stuk prettiger dan die logge winterhandschoenen. :+
 
Ik heb geen moderne motor, de motor waar ik de meeste kilometers op maak is uit 1954.
En ik heb geen behoefte om daar richtingaanwijzers op te zetten |(

Met alle respect.........maar rijd jij dan ook met die ouwe fietsen bij koude temperaturen rond?
Ik zie ze namelijk niet rijden in de wintermaanden.
Veels te koud voor plezierritjes.
Dus volgens mij heb jij helemaal geen stuurmoffen nodig kerel.
Lekker rondrijden met zomerse temperaturen en pekelvrije wegen.
Zal je oude motorfiets(en) een stuk beter bevallen.
 
Ik heb ook eens een ontwerp gezien van 5 L melkverpakkingen.. overweeg het ook te proberen..
Misschien is het voor belangstellenden ook leuk- als het mag- linkjes te posten van stuurmoffen te koop?
 
Met alle respect.........maar rijd jij dan ook met die ouwe fietsen bij koude temperaturen rond?
Ik zie ze namelijk niet rijden in de wintermaanden.
Veels te koud voor plezierritjes.
Dus volgens mij heb jij helemaal geen stuurmoffen nodig kerel.
Lekker rondrijden met zomerse temperaturen en pekelvrije wegen.
Zal je oude motorfiets(en) een stuk beter bevallen.

Beste Dylonpilot,

Bedankt voor het respect en ja ik rijd daar zo veel mogelijk het hele jaar mee rond.
Er zijn in de winter prachtige dagen om te toeren, ik vermijd alleen natte pekelwegen.
Als de wegen droog zijn heb je van pekel weinig last.

En er zijn genoeg mensen die veel rijden op klassieke motoren hoor, maar waarschijnlijk buiten jouw motorvrienden kring.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens een ontwerp gezien van 5 L melkverpakkingen.. overweeg het ook te proberen..
Misschien is het voor belangstellenden ook leuk- als het mag- linkjes te posten van stuurmoffen te koop?

Geweldig idee!
Heb je daar een foto van Sammie?
Handen uitsteken zal dan een stuk makkelijker gaan dan met mijn Oxford stuurmoffen.
 
Geweldig idee!
Heb je daar een foto van Sammie?
Handen uitsteken zal dan een stuk makkelijker gaan dan met mijn Oxford stuurmoffen.

De beste ideeën doe je soms op op het Elefantentreffen, daar kom je de meest waanzinnige constructies tegen.

Zoals deze bijvoorbeeld, gemaakt van laarzen.

winterfahrer_lenkerstulpen_jochen.jpg



Of deze van heel veel ducttape.

fahrzeuge_motorrad_stulpen2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan