Wintertesten 2018

DWJrxhGW4AE19aN.jpg:large
 
Dat zowel Rossi als Viñales weten dat er vanalles aan de hand is, maar dat ze niet allebei dezelfde problemen en dezelfde richting aanwijzen, baart me zorgen. Ik denk dat geen van beiden een rol gaat spelen in het kampioenschap dit jaar. Marquez kan alvast schapruimte vrij gaan maken...
 
Dat zowel Rossi als Viñales weten dat er vanalles aan de hand is, maar dat ze niet allebei dezelfde problemen en dezelfde richting aanwijzen, baart me zorgen. Ik denk dat geen van beiden een rol gaat spelen in het kampioenschap dit jaar. Marquez kan alvast schapruimte vrij gaan maken...

Verschillende stijlen. Ik heb echter minder vertrouwen in de analyses van Vinales, verleden jaar zat hij er ook naast.. Voor de rest ben ik het wel met je eens .
 
Laatst bewerkt:
Vinales is te jong voor correcte analyses is mijn mening.Hij mist de ervaring die Rossi heeft maar goed al doende leert men.
 
Rins rijdt alle sessies sterk. Benieuwd naar zijn seizoen, kwa talent zit het echt wel goed bij 42ins. Ook Miller rijdt goed.
 
Zarco als enige Yamaha rijder bovenaan te vinden. Maar zijn maar testen he😀
 
Laatst bewerkt:
Nee, testen zeggen natuurlijk he-le-maal niets, maar wel leuk om te analyseren en te speculeren toch O-)
Arme Lorenzo... :X Dovi gaat wel goed rond.
Moeten we ons al zorgen gaan maken over de 2018 Yamaha's...?
Miller en Zarco :}

DWWamDHWkAAvaMf.jpg

DWJ2gMuXkAAF6Kd.jpg

DWO9cHPX0AAK5Vt.jpg

DWUCWlyUMAArXPc.jpg
 
Nee, testen zeggen natuurlijk he-le-maal niets, maar wel leuk om te analyseren en te speculeren toch O-)
Arme Lorenzo... :X Dovi gaat wel goed rond.
Moeten we ons al zorgen gaan maken over de 2018 Yamaha's...?
Miller en Zarco :}

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die testen moeten ze simpelweg afschaffen want het zegt weinig volgens een aantal kenners :? achter hun toetsenbord.
Al is het knap lullig tijdens het eerste echte raceweekend als men er achter komt dat de 2018 Yammies (voorbeeld)klootte sturen geen grip hebben en ook nog weinig vermogen bezitten.......hadden we potverdorie maar wat getest in de winterperiode :(
Moeten ze de Q1 en Q2 ook maar afschaffen want de raceuitslag is meestal heel anders dan wie waar staat met de start.

Slappe gelul hier met dat testen zeggen niets.
 
Die testen moeten ze simpelweg afschaffen want het zegt weinig volgens een aantal kenners :? achter hun toetsenbord.
Al is het knap lullig tijdens het eerste echte raceweekend als men er achter komt dat de 2018 Yammies (voorbeeld)klootte sturen geen grip hebben en ook nog weinig vermogen bezitten.......hadden we potverdorie maar wat getest in de winterperiode :(
Moeten ze de Q1 en Q2 ook maar afschaffen want de raceuitslag is meestal heel anders dan wie waar staat met de start.

Slappe gelul hier met dat testen zeggen niets.

Zijn maar grapjes hoor :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan