Wintertesten 2018

Aussies hebben nou eenmaal ballen zo groot als het great barrier reef...
En dan nog in deze kleuren. :}
full
 
Logisch... die leven op een stuk grond waar alles wat daar ook op leeft in staat is hen te doden. Zelfs het kleinste rot spinnetje kan de dodelijkste slang daar lam leggen. :o

Denken ze te vluchten zwemt er rondom dat stuk grond ook weer van alles wat hen wilt doden.


Eenmaal overleeft hebben zij dus ballen als kokosnoten. :+

Dat, en het blanke volk dat er gedumpt is was nou ook niet bepaald een aselecte steekproef uit de bevolking... Wellicht genetisch wat minder risico avers :o

ik hoop niet dat ze net zo als The Great Barrier reef jaarlijks kleiner worden...
 
Deze mensen zouden volgens bovenstaande link vandaag en/of morgen in actie komen tijdens de test, Suter staat idd op de lijst met zijn Suter MMX 500 2-takt })
[afbeelding]
Super dat Suter meedoet. Maar ze hebben toch niks met Moto2 te maken? Wat zorgt er dan voor dat ze meedoen? Waar gaat deze fiets komende seizoen ingezet worden?
 
Super dat Suter meedoet. Maar ze hebben toch niks met Moto2 te maken? Wat zorgt er dan voor dat ze meedoen? Waar gaat deze fiets komende seizoen ingezet worden?

het is een Marc VDS private test.. volgens mij mag 'iedereen' gewoon mee doen.
 
Super dat Suter meedoet. Maar ze hebben toch niks met Moto2 te maken? Wat zorgt er dan voor dat ze meedoen? Waar gaat deze fiets komende seizoen ingezet worden?

Er word door het Dynavolt team getest voor 2018 met de Suter M2.

De "500cc" Suter tweetakt is een apart project van Suter, er was sprake van dat er een soort serie opgezet zou worden met allemaal van deze machines met de helden van weleer, o.a. Gardner, Spencer, Lawson etc., gewoon omdat het kan })
Of dit nu echt van de grond is gekomen weet ik niet, ik zou het iig best leuk vinden als bijprogramma/demo-race tijdens de TT !

De Suter tweetakt heeft wel meegedaan aan de TT-Races op het eiland Man, dat zijn races zonder WK-status dus dan kan je nog wel wat smokkelen met de regelementen vwb gehomologeerde fietsen..
full

Ian Lougher op de Suter op Man

Er was ook nog sprake van een weg-model maar ook hier is het de laatste tijd aardig stil over, prijskaartje komt dan waarschijnlijk over de €100.000 :X
 
Er was ook nog sprake van een weg-model maar ook hier is het de laatste tijd aardig stil over, prijskaartje komt dan waarschijnlijk over de €100.000 :X

Dat zou ook eigenlijk een belediging zijn voor zo'n fiets. En wat moet je ermee op straat?
 
Afgelopen jaar reed er een Ronax V4 bij de races van MC Assen.
Het was een deelnemer van de "Klassik Motorsport". In de planning voor komend jaar zou die groep ook weer naar Assen komend jaar. Ik kan natuurlijk nog niet zeggen of de Ronax er weer bij zal zijn
Datum kan ik niet zo noemen.
EgbertO
 
ja ik weet het, het is testen.
Maar wat gaat Bo lekker zeg. Nu al een 1.43.16
Sneller rond dan Mir, Fenati, Quartararo, om maar eens wat namen te noemen.
 
het jammere is dat het niks zegt he! knap wat hij doet natuurlijk en hopelijk doen die andere jongens gewoon hun stinkende best, maar het kan goed zijn dat die mannen nog bezig zijn met zitpositie etc.

Voor Bo: gewoon lekker doorknallen, lekker blijven verbeteren.
 
je hebt een punt, vandaar dat ik gelijk begon met ''ja ik weet het, het is testen''.
Maar aangezien Bo neem ik aan ook nog bezig is met zitpositie etc, vind ik dat hij er al knap bij zit.
 
Het zit ook erg dicht op elkaar. Maar dit is gewoon een prachtig solide begin waar hij zeer tevreden de winter mee in kan gaan. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan