Wintertesten 2018

Michael Dunlop

full
 
Honda test met Aoyama ook een Ducati-spoiler in Sepang:

DUY0W8RUMAEph03.jpg:large

DUXqS07XkAA-lOO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Michael Dunlop, prachtig.. *O*

Altijd mooi dat als je iemand ziet waarvan ze zeggen hij is een bekende coureur, dat je aan het buikje/postuur al kan zien dat het wss een roadracer is _O- _O-

Bij de TT zijn het toch meer de "ballen" die goed in vorm moeten zijn dan de rest van je lichaam eh
 
MD heeft ook wel eens een dikkere kop gehad .
vind het best mee vallen . en geloof mij die jonge heeft een conditie als een paard
 
Ik ben denk ik één van de weinige die de nieuwe wings wel kan waarderen. De oude wings waren echt lelijk maar deze nieuwe zijn nog wel om aan te gluren, vooral die op de Honda vind ik niet lelijk.
Verder vind ik het ook wel leuk om wat nieuwe ontwikkelingen ook echt te kunnen zien want de jaren hiervoor was het elk jaar dezelfde motor met een net een iets ander kleurtje en een hele kleine wijziging aan de luchtinlaat verder was het esthetisch allemaal hetzelfde. Vorig jaar was het de hammerhead en de saladbox en ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden!
 
Laatst bewerkt:
prototypes zijn er niet om mooi gevonden te worden, gaat om het resultaat wat ze boeken. Nummer 1 te zijn en te blijven. Looks komt pas als chef paint wat mag gaan kwasten.
 
Wings op motoren. :r
Wings horen op een vliegtuig en niet op een motor.Neem de DTM alles is verziekt door die wings de auto's lijken niet meer op de straat modellen wat van origine wel de opzet was voor deze klasse?De F1 moeten wel wings hebben anders gaan ze vliegen. :+
 
Wings op motoren. :r
Wings horen op een vliegtuig en niet op een motor.Neem de DTM alles is verziekt door die wings de auto's lijken niet meer op de straat modellen wat van origine wel de opzet was voor deze klasse?De F1 moeten wel wings hebben anders gaan ze vliegen. :+

Dat stadium heeft de motogp dus ook bereikt.. zonder wings moet het vermogen lager anders zijn ze niet te temmen.. Zelfde als de F1 dus. Ik vind de wings niet mooi, misschien komt dat nog naarmate de ontwikkeling doorzet. Maar vind het idee erachter wel mooi: snelheid
 
Dat stadium heeft de motogp dus ook bereikt.. zonder wings moet het vermogen lager anders zijn ze niet te temmen.. Zelfde als de F1 dus. Ik vind de wings niet mooi, misschien komt dat nog naarmate de ontwikkeling doorzet. Maar vind het idee erachter wel mooi: snelheid
v

Een F1 wagen kan de rijder beschermen een GP motor de berijder niet.Ergens moet het ophouden denk ik qua snelheid.Men zou b.v de circuits kunnen gaan aanpassen met moeilijkere bochten.
 
Wings op motoren. :r
Wings horen op een vliegtuig en niet op een motor.Neem de DTM alles is verziekt door die wings de auto's lijken niet meer op de straat modellen wat van origine wel de opzet was voor deze klasse?De F1 moeten wel wings hebben anders gaan ze vliegen. :+
Hee, wings horen natuurlijk wel op een Honda. Kijk maar naar het logo.
En dan vooral op de GoldWing en de SilverWing...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan