db killer verwijderen gsx600 '93

basfazz

Rookie
19 nov 2017
4
0
Groningen
hoi all
ik heb een vraagje voor een maat

die heeft pas een suzuki gsx 600 BJ 1993 met standaard uitlaat aangeschaft
nu vroegen we ons even af,
zit hier ook een db killer in en zo ja is deze te verwijderen en hoe?

en hij vraagt zich af hoe de motor lichtjes op een niet te dure en vrij simpele manier te kietelen

alvast bedankt groetjes bas en mathijs
 
hierbij foto's van de uitlaat
full
 
Hoe is de demper aangesloten op de pijp ?
Bij de Thunderace heb ik op een vrij simpele manier het geluid weten aan te passen door wat gaten te boren vanaf de aansluiting. De uitlaatkant van de demper was met een buis verbonden met de voorste kamer in de demper...de voorste kamer was verbonden met een pijp met de middelste kamer...en de middelste kamer was verbonden met de inlaatzijde van de demper.
Ik heb toen met wat knutselwerk een groter gat geboord door de wand tussen de voorste en middelste kamer. Dit veroorzaakte al een veel mooier geluid. qua rijden merkte ik niks verschil.
 
Ik zou eerder een VRO of circuitdag gaan doen dan de motor "kietelen". De beperkende factor bij een motor zit meestal op het zadel.

Als ik mezelf als voorbeeld neem, met 20.000 km per jaar, 2 VRO cursussen en enige circuitervaring op een Ducati superport. En ik werd in de Eiffel compleet het snot voor de ogen gereden door een Duitser op een standaard 600 Diversion.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerder een VRO of circuitdag gaan doen dan de motor "kietelen". De beperkende factor bij een motor zit meestal op het zadel.

Als ik mezelf als voorbeeld neem, met 20.000 km per jaar, 2 VRO cursussen en enige circuitervaring op een Ducati superport. En ik werd in de Eiffel compleet het snot voor de ogen gereden door een Duitser op een standaard 600 Diversion.
Een Duitser dan nog wel!
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan