Laat ik mij eens voorstellen

24 mrt 2017
43
9
Hardinxveld-Giessendam
mede motorliefhebbers,


Na een heel poosje te hebben meegelezen, wordt het wel eens tijd om me voor te stellen.

noem mij maar Dennis. In het bezit van een Aprilia Pegaso Strada uit 2005, sinds maart. Deze keuze gemaakt ivm. het A2 rijbewijs wat voor mijn leeftijd(23) van toepassing is. Tot dusver een betrouwbare motor, waarschijnlijk mede doordat er een betrouwbaar motorblok gebruikt word welke ook te vinden is in de XT660 en MT-03 van Yamaha.

Rij voornamelijk plezier ritjes op de mooie dagen van het jaar.Motor staat dan nu ook warm en droog gestald in de garage. Planning is het onderhoud voor de motor zelf te gaan uitvoeren deze winter. Daarnaast wil ik de motor hier en daar weer de nodige liefde geven om hem weer in een betere staat te krijgen. O.A het motorblok zal ik gedeeltelijk/helemaal over spuiten met de originele kleur. Verder staan de velgen nog op de planning en verder even kijken wat ik nog verder moet gaan vervangen. Ben een perfectionist op dit gebied, dus zal nog wel het nodige zijn waarvan als het budget het toelaat moet worden.

Ben van plan de motor voor langere tijd te houden, ook wanneer ik later(+- 1 jaar) mijn volledige A rijbewijs haal. Snelheid is voor mij niet dermate belangrijk. Zeg ik nu *D

Planning voor de zomer is, mijn eerste langere trips ermee maken naar de Ardennen en wellicht Eifel of andere richtingen.

Maar goed, weer een heel lang verhaal.. Zal jullie op de hoogte houden van de verbouwingen en avonturen in de toekomst

gegroet :W
 
Laatst bewerkt:
:W Dennis
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan