Groeibriljant

groeibriljant

Rookie
22 nov 2017
3
0
badhoevedorp
Goededag, mijn naam is Robert ik ben 61 jaar jong en ben bezig om van een v45 sabre een caferacer achtige machine te maken. Tijdens dit proces leer ik allerlei nieuwe vaardigheden zoals lassen pijpbuigen en gebruik van een hydrolische pers. Ik heb een tweede motor als onderdelen motor gekocht en deze volledig gedemonteerd. helaas is het een ander bouwjaar waardoor veel voor de hand liggende zaken niet passen zoals tank en buddy. Bij nadere inspectie bleek het frame bij het balhoofd anders te zijn. Als ik leer om fotos te plaatsen heb ik er wel een aantal. Mijn vriendin woont in limburg en daar heb ik een xj 900 en een fjr 1300. Ik woon zelf in badhoevedorp en hier heb ik een blackbird en de vf 750 sabre. Als de sabre klaar is wil ik met de xj 900 aan de gang gaan. Ik zou het fijn vinden om in kontakt te komen met mensen die ervaring hebben in de ombouw van de sabre. Momenteel ben ik met de uitlaten bezig en daarover heb ik wel een vraagje. Weet iemand waarom de voorste twee bochten dubbelwandig zijn en waarom er bij de flens een gaatje zit waardoor uitlaatgas gaat. Ik wilde 4 losse pijpen monteren. In de collector zit linksvoor min of meer gekoppeld aan rechtsachter en rechts aan linksachter. Ik hoop op veel informatie. Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd. Groetjes Robert
 
:W Robert
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom op MF. En je snapt natuurlijk wel dat we hier een topic verwachten over je Sabre. Met heel veel plaatjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan