Motor-Forum

Select Forum

Mijn ZZR1100-EML

Reg. datum:
21 feb. 2002
quote:
Enigma1500 schreef op 22 januari 2018 @ 15:52:
Je zou ook nog de opnemer op het zijspanwiel kunnen zetten??

niet te veel met het wieltje van de grond rijden dan :-)
notting beats cubic inch

Reg. datum:
28 jul. 2014
Ik heb vandaag het bedrijf waar ik de VDO gekocht heb een berichtje gestuurd. Een Duitse shop en die reageerde netjes. De VDO blijkt niet (goed) te werken met een reed sensor icm magneetjes. Enkel een inductieve of hall sensor.

Dus bij Conrad een inductieve sensor besteld, dat moet goed komen. Meteen een nette industriŽle kabel erbij.

Verder nog wat RVS remslangen gemonteerd, deze zaten bij de schade zzr waar ik laatst het blok en nog wat spul van heb overgenomen. Lekker bezig!

Reg. datum:
28 jul. 2014
Proefvlucht is geslaagd, teller doet het keurig. Remmetjes mooi hard.

IBTL Score 2018: 40.

Reg. datum:
24 mei. 2012
quote:
GSlandrover schreef op 26 januari 2018 @ 15:48:
Proefvlucht is geslaagd, teller doet het keurig. Remmetjes mooi hard.

*O* *O* :t
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

Reg. datum:
15 mei. 2015
:t

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Mooi dat de teller nu goed werkt.
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
05 aug. 2010
Een hoe hard gaat ie nu :-P

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:
robm84 schreef op 26 januari 2018 @ 19:24:
Een hoe hard gaat ie nu :-P

Hard zat ;) Op de VDO kun je ook een max snelheid instellen, dan gaat er een rode lamp in de teller branden. Dat heb ik effe getest en het werkt :P

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
GSlandrover schreef op 26 januari 2018 @ 19:53:

[...]

Hard zat ;) Op de VDO kun je ook een max snelheid instellen, dan gaat er een rode lamp in de teller branden. Dat heb ik effe getest en het werkt :P

Dat heeft de Koso ook. Ik heb m ingesteld op 110kmh
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Brak, het is een keuze ;-)

Reg. datum:
11 apr. 2017
Top!! Toch magneten gewisseld?
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:
Brakkebertje schreef op 26 januari 2018 @ 21:18:
Top!! Toch magneten gewisseld?

Nee er zit nu een industriŽle inductieve sensor op. Die kijkt niet naar magneten maar naar metaal. In dit geval de remschijf bouten en dat gaat goed.

Blij mee, werkt mooi.

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
De aanhouder wint! :)

Top zeg!
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Reg. datum:
21 aug. 2016
:t

Ook bekend als www.ezto.nl

Reg. datum:
10 jul. 2005
quote:
GSlandrover schreef op 26 januari 2018 @ 22:19:

[...]

Nee er zit nu een industriŽle inductieve sensor op. Die kijkt niet naar magneten maar naar metaal. In dit geval de remschijf bouten en dat gaat goed.

Blij mee, werkt mooi.

Mijn Koso heeft ook zo'n inductieve sensor. Met mooi blauw ledje. Dat vrolijk mee knippert :+
zijspanrijden is motorrijden voor gevorderden...............
" MC-Alzheimer rules!"

Reg. datum:
28 jul. 2014
Vandaag weer lekker wat aan het span gedaan. Alle remslangen (nog van 1993) vervangen voor staalomvlochten. Laatst een sloop ZZR gekocht en daar zaten er al op. Zo kon ik de 2 korte voorste en die naar de achterrem zo gebruiken. Van de koppelingsleiding die daar bij zat heb ik remslang van de handrem naar beneden kunnen maken.
Uiteindelijk maar 2 korte slangetjes moeten kopen, ťťn van 20cm bij het zijspanwiel en ťťn van 30cm van motor naar zijspan. De rest is starre remleiding met een mantel erom.

Meteen de voetrempomp van een nieuwe stofkap voorzien. De slangen zijn wel merkbaar met het remmen.
https://myalbum.com/photo/O0wK5JdyGvfX/540.jpg
https://myalbum.com/photo/Hs5W9btHZeTI/540.jpg

Brak, het is een keuze ;-)

Reg. datum:
11 apr. 2017
:t Ziet er weer strak uit
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
21 aug. 2016
:t :t :t

Reg. datum:
28 jul. 2014
Met het vervangen van de remschijf heb ik de hele vůůr naaf eraf gehad. Eraf gaat makkelijk met een dikke trekker. Erop is het mooist als je hem erop kan duwen.
Maar de draad in de asstomp bleek een lastige, m40x1.5 linkse draad.

Uiteindelijk is het zonder gelukt, maar voor de toekomst wilde ik toch een hulpstuk maken. Een kennis heeft een keurige draadprop gedraaid (is dezelfde kerel die laatst een zilvergrijze EML K1100LT met aanhanger te koop had. Erg netjes gemaakt vind ik. Binnenin zit m16, nu kan ik met een bus keurig het lager erop drukken;

https://myalbum.com/photo/VTD7qwJ98hEU/540.jpg

De originele dop die het lager oplsuit;
https://myalbum.com/photo/pcLP9zXm1hQv/540.jpg

als het maar honda is

Reg. datum:
28 jan. 2014
Denk je dat je je schijf nog een keer zal oprijden,dan moet je flink kilometers gaan maken
HANDIG GEWORDEN DOOR VEEL STOM TE DOEN

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:
mielko schreef op 16 februari 2018 @ 00:09:
Denk je dat je je schijf nog een keer zal oprijden,dan moet je flink kilometers gaan maken

Voorlopig rijdt ie dagelijks ;) En als er wat met de lagers is, zal ie er ook af moeten.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.