2018 Pirelli circuitdag Assen

Jep! Kan. Op de paddock zijn stroom punten. Zijn wel camping stekkers dus even een convertor meenemen.


Top bedankt voor de info.
Ben gelukkig al voorzien van de benodigde stekkers.

Wbt de kaarten. Ik ga waarschijnlijk niet naar de WSBK. Dit laat ik zsm weten. Maar moet je de kaarten niet persoonlijk ophalen met je inschrijving en eventueel legitimatie?
 
Laatst bewerkt:
Top bedankt voor de info.
Ben gelukkig al voorzien van de benodigde stekkers.

Wbt de kaarten. Ik ga waarschijnlijk niet naar de WSBK. Dit laat ik zsm weten. Maar moet je de kaarten niet persoonlijk ophalen met je inschrijving en eventueel legitimatie?

Bij voorbaat dank. Ik denk dat het ophalen niet zo'n probleem zal zijn, maar wellicht met de info van Roy erbij al helemaal niet. Hoor graag van je. :}
 
helaas is mijn sp1 half overleden en onderdelen niet op tijd binnen om alles weer te monteren...

dat wordt de triumph tiger dan.....ik had al geen wereldtijden......nu wordt het nog erger ;)

maar fun gehalte blijft altijd !!!!
 
helaas is mijn sp1 half overleden en onderdelen niet op tijd binnen om alles weer te monteren...

dat wordt de triumph tiger dan.....ik had al geen wereldtijden......nu wordt het nog erger ;)

maar fun gehalte blijft altijd !!!!
Is er niet heel toevallig iemand in het SP topic die pakking heeft liggen die je kan ophalen of zo?
 
Top bedankt voor de info.
Ben gelukkig al voorzien van de benodigde stekkers.

Wbt de kaarten. Ik ga waarschijnlijk niet naar de WSBK. Dit laat ik zsm weten. Maar moet je de kaarten niet persoonlijk ophalen met je inschrijving en eventueel legitimatie?


Heb de kaarten gekregen van iemand hier op t forum, hij heeft mij een machtiging via email gestuurd welke wij laten zien hebben bij het afhaal punt en daarmee de kaarten meekregen.
goodie bag kregen wij er meteen bij Roy dus dat heb je niet helemaal goed ;)

Mocht er nog iemand ergens mee zitten of tijd te kort komen , whatever.. geef maar een gil.. won in de buurt
 
Heb de kaarten gekregen van iemand hier op t forum, hij heeft mij een machtiging via email gestuurd welke wij laten zien hebben bij het afhaal punt en daarmee de kaarten meekregen.
goodie bag kregen wij er meteen bij Roy dus dat heb je niet helemaal goed ;)

Mocht er nog iemand ergens mee zitten of tijd te kort komen , whatever.. geef maar een gil.. won in de buurt

Oke, dat is verandert dan. Voorgaande jaren op de dag zelf.
 
Ik denk dat jij ze gewoon maandag krijgt als je dit weekend je kaarten niet ophaalt ?!

En anders haal je op de terug weg maar een xxl bij me op.. ze gaven mn vriendin van 1.60 ook maar een xxl :)
 
Was een super mooi dagje!! *O* Zeker voor herhaling vatbaar!


En mijn eerste ervaring op een Panigale! *D
2dspgqs.jpg


Deze week maak ik een filmpje van deze dag. Dan zal ik hem hier wel posten!
Misschien zie je jezelf nog :]
 
Laatst bewerkt:
Was een super mooi dagje!! *O* Zeker voor herhaling vatbaar!


En mijn eerste ervaring op een Panigale! *D
[afbeelding]

Deze week maak ik een filmpje van deze dag. Dan zal ik hem hier wel posten!
Misschien zie je jezelf nog :]

Betwijfel het, heb meer op het paddock gestaan als gereden. Maar heb jou wel gezien, tenminste, leuke dame in zwart pak met staart die met een GoPro rond de brommer van MvdM liep ;)
3 vliegende rondes en die ook op half gas. Wss dynamo kapot en met te lage spanning doet de computer het niet (goed)
Wel constant die 3 rondes, 2:04 _O-

Gelijk voor as zondag nog 3 sessies geboekt, maandaf 1e race.
 
Was een topdag gisteren! En er werd toch echt wel gecontrolleerd op Pirelli banden.... Ik wilde beginnen op Pirelli en wist dat mijn achterband bijna op was em daarna overgaan op Dunlop. Maar dat was niet mogelijk. Gelukkig was een Supercorsa sc2 v1 niet heel veel duurder dan op internet, 179e incl montage.

Heerlijke dag gehad en bijna 4 seconden van mijn PR gereden. 1:58.4
 
hier ook een heerlijke dag gehad, tot aan de 4de sessie toen ik bijna omver gekegeld werd in groep 1....waarbij iemand dacht dat hij de immitatie van MM was...
nog twee rondjes gereden daarna en maar naar binnen gegaan en 5de sessie niet meer gereden.
was in de kop gaan zitten dat ik de vakantiemotor zou gaan afschrijven en dan niet door mijn schuld.
maar toch een heerlijke dag gehad, veel vertrouwen gekregen in de motor en de angel GT bandjes, geen grenzen opgezocht maar wel erg lekker gereden.
vering af laten stellen voor zo goed als dat kon,
goed weer,lekkere lunch, gezellige mensen, leuke races gezien al met al topdagje.
 
Heb ook een super weekend gehad, er werd idd wel degelijk (en terecht) gecontroleerd op Pirelli banden.

Weer en de lunch waren ook super!
 
Terug
Bovenaan Onderaan