2018 Pirelli circuitdag Assen

Was een super mooi dagje!! *O* Zeker voor herhaling vatbaar!


En mijn eerste ervaring op een Panigale! *D
[afbeelding]

Deze week maak ik een filmpje van deze dag. Dan zal ik hem hier wel posten!
Misschien zie je jezelf nog :]
Hopelijk heb je meer mazzel dan ik, m'n camera had er geen zin in en heb ik thuis pas weer aan de praat gekregen. En zonder onboard wordt 't echt té saai, dus dan maar helemaal niet.

Roy trouwens ook niet gezien. Sowieso maar één tweetakt. Waar zijn de helden?
 
Laatst bewerkt:
Betwijfel het, heb meer op het paddock gestaan als gereden. Maar heb jou wel gezien, tenminste, leuke dame in zwart pak met staart die met een GoPro rond de brommer van MvdM liep ;)
3 vliegende rondes en die ook op half gas. Wss dynamo kapot en met te lage spanning doet de computer het niet (goed)
Wel constant die 3 rondes, 2:04 _O-

Gelijk voor as zondag nog 3 sessies geboekt, maandaf 1e race.

Da's minder -O- ,ik heb altijd een acculader bij,kun je nog iets (niet dat je daar nu iets aan hebt :') )
Ik hoop dat je toch een leuke dag/weekend hebt gehad :)
 
Hopelijk heb je meer mazzel dan ik, m'n camera had er geen zin in en heb ik thuis pas weer aan de praat gekregen. En zonder onboard wordt 't echt té saai, dus dan maar helemaal niet.

Roy trouwens ook niet gezien. Sowieso maar één tweetakt. Waar zijn de helden?

Haha, je hebt me niet herkend maar je hebt me wel gezien!
Je stond met 2 gasten op de loopgang bij het mediacentrum te praten en ben 2x langs komen lopen maar wilde je niet storen.
 
Da's minder -O- ,ik heb altijd een acculader bij,kun je nog iets (niet dat je daar nu iets aan hebt :') )
Ik hoop dat je toch een leuke dag/weekend hebt gehad :)

Ook dat hielp niet, lithium doet bij een “iets” te lage spanning al niets meer en de loodaccu die ik bij me had was ook verrot. Die heb ik aan de lader gehad en was vol bij start sessie 3 maar alsnog te snel leeg.
 
Haha, je hebt me niet herkend maar je hebt me wel gezien!
Je stond met 2 gasten op de loopgang bij het mediacentrum te praten en ben 2x langs komen lopen maar wilde je niet storen.
Pfffff, dan had ik echt aardappels in m'n zonnebril. |( Echt totaal niet opgelet, supersuf.
 
Ook ik heb enorm genoten tijdens de eerste 2,5 halve sessie. Motor liep heerlijk, na wat inkomen ging het bij mij ook steeds beter en toen....

Rbc0nNf.jpg


Hard eraf bij uitkomen Duikersloot. Filmpje staat HIER. Als ik het nu zo terugkijk zit ik steeds wel wat erg hoog in de toeren, maar ik blijf het verrassend vinden hoe ik zonder verdere waarschuwing onderuit gleed. Verder namelijk die dag geen enkele keer het idee gehad dat ik ook maar aan de limiet zat van de Rosso III's en voor m'n gevoel nam ik deze bocht de voorgaande keren zeker niet minder agressief... ach ja, ik leef nog, al ben ik wat stram en strompel ik nog een beetje. *O*
 
De limiet zat niet in de band hoor. Je gaat vol op het gas en leunt bij je piek vermogen nog iets verder zo lijkt het. Maar duikersloot is een tricky bocht. Gelukkig ben je er zelf goed van af gekomen. Werd jij op de gator over de baan terug gereden? Volgens mij zag ik je rijden terwijl ik zat te eten haha
 
De limiet zat niet in de band hoor. Je gaat vol op het gas en leunt bij je piek vermogen nog iets verder zo lijkt het. Maar duikersloot is een tricky bocht. Gelukkig ben je er zelf goed van af gekomen. Werd jij op de gator over de baan terug gereden? Volgens mij zag ik je rijden terwijl ik zat te eten haha

Ja, dat was wel een klein beetje een ride of shame, zo langs een restaurant waar iedereen zat te lunchen. _O-
 
Was een super mooi dagje!! *O* Zeker voor herhaling vatbaar!


En mijn eerste ervaring op een Panigale! *D
[afbeelding]

Deze week maak ik een filmpje van deze dag. Dan zal ik hem hier wel posten!
Misschien zie je jezelf nog :]

Ik heb op film dat je mij inhaalt in sessie 4, kan het evt sturen ;)
Sessie 5 heb jij volgens mij de gehele sessie achter mij gezeten? wit/rode R6
 
Laatst bewerkt:
De limiet zat niet in de band hoor. Je gaat vol op het gas en leunt bij je piek vermogen nog iets verder zo lijkt het. Maar duikersloot is een tricky bocht. Gelukkig ben je er zelf goed van af gekomen. Werd jij op de gator over de baan terug gereden? Volgens mij zag ik je rijden terwijl ik zat te eten haha


Inderdaad en hij neemt de bochten ook niet goed.
 
Ook ik heb enorm genoten tijdens de eerste 2,5 halve sessie. Motor liep heerlijk, na wat inkomen ging het bij mij ook steeds beter en toen....

[afbeelding]

Hard eraf bij uitkomen Duikersloot. Filmpje staat HIER. Als ik het nu zo terugkijk zit ik steeds wel wat erg hoog in de toeren, maar ik blijf het verrassend vinden hoe ik zonder verdere waarschuwing onderuit gleed. Verder namelijk die dag geen enkele keer het idee gehad dat ik ook maar aan de limiet zat van de Rosso III's en voor m'n gevoel nam ik deze bocht de voorgaande keren zeker niet minder agressief... ach ja, ik leef nog, al ben ik wat stram en strompel ik nog een beetje. *O*

Kan me toch niet echt vinden in Bricx en Willem’s mening.
Ja ik zie genoeg verbeterpuntjes maar ik vermoed dat je nou ook geen 2:00 rijd dus dat is logisch.

Maar ik kom erin, schakel tussen Mandeveen en Duikersloot 1x op en kom ook hoog in toeren met het gas erop die bocht uit.
Op het filmpje zie je vrij weinig naar mijn mening. Je kan namelijk niet zien hoe hard hij het gas open draait.
Ik denk eerder dat de banden/verkeerd gebruik ervan de schuld heeft (Bandenspanning/wegband) en dus te warm en ineens weg.

Maar goed, dat is mijn idee puur op basis van datvene filmpje.
 
Kan me toch niet echt vinden in Bricx en Willem’s mening.
Ja ik zie genoeg verbeterpuntjes maar ik vermoed dat je nou ook geen 2:00 rijd dus dat is logisch.

Maar ik kom erin, schakel tussen Mandeveen en Duikersloot 1x op en kom ook hoog in toeren met het gas erop die bocht uit.
Op het filmpje zie je vrij weinig naar mijn mening. Je kan namelijk niet zien hoe hard hij het gas open draait.
Ik denk eerder dat de banden/verkeerd gebruik ervan de schuld heeft (Bandenspanning/wegband) en dus te warm en ineens weg.

Maar goed, dat is mijn idee puur op basis van datvene filmpje.

Thanks voor je tip. Het was m'n eerste keer assen en het was zeker zoeken naar de juiste lijnen en verzetten. Dit was twee en half rondjea nadat we door de begeleiding werden losgelaten... Ik was nu voor mandeveen al naar z'n drie opgeschakeld omdat ik nog niet vertrouwd genoeg was om in de bocht te schakelen. Ach ja... Volgende keer weer lekker rustig beginnen met begeleiding.
 
Thanks voor je tip. Het was m'n eerste keer assen en het was zeker zoeken naar de juiste lijnen en verzetten. Dit was twee en half rondjea nadat we door de begeleiding werden losgelaten... Ik was nu voor mandeveen al naar z'n drie opgeschakeld omdat ik nog niet vertrouwd genoeg was om in de bocht te schakelen. Ach ja... Volgende keer weer lekker rustig beginnen met begeleiding.

Voor de duidelijkheid, je kan sowieso niet blind iemands schakelpunten overnemen. Ligt aan je snelheid en vertanding.
Ik kom er in zijn 3 in geloof ik (of 4?), tussen beide bochten naar 4 (of 3?), kort voor Meeuwenmeer naar (4 en?) 5 en erna naar 6.
Ik rij nogal op gevoel :P

Gewoon lekker rijden en al doende pak je steeds meer op.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je tip. Het was m'n eerste keer assen en het was zeker zoeken naar de juiste lijnen en verzetten. Dit was twee en half rondjea nadat we door de begeleiding werden losgelaten... Ik was nu voor mandeveen al naar z'n drie opgeschakeld omdat ik nog niet vertrouwd genoeg was om in de bocht te schakelen. Ach ja... Volgende keer weer lekker rustig beginnen met begeleiding.

Mn voorrijder vertelde me dat je btr in het korte stukkie tussen de Bult en Mandeveen van 3 naar 4 kan schakelen zodat je niet zo hoog in rpm Duikersloot uitkomt. Werkte voor mij perfect! Rijd zelf een zx6r.
 
Mn voorrijder vertelde me dat je btr in het korte stukkie tussen de Bult en Mandeveen van 3 naar 4 kan schakelen zodat je niet zo hoog in rpm Duikersloot uitkomt. Werkte voor mij perfect! Rijd zelf een zx6r.


Doe ik ook om daar laag in de rmp te blijven
 
Gisteren heerlijk gereden in de beginnersgroep (groep C).

En wat een goed weer zeg, mazzel gehad daarmee denk ik.
Helaas had ik geen GoPro bij me... Ging harder dan verwacht (met dank aan Hilde).
 
Ik heb op film dat je mij inhaalt in sessie 4, kan het evt sturen ;)
Sessie 5 heb jij volgens mij de gehele sessie achter mij gezeten? wit/rode R6
Cool!!! Die wil ik wel zien! WeTransfer?
Ik stuur je wel een PB.
Mag ik die dan eventueel in een video gebruiken?

Groetjessss
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan