Gestolen KTM 990 SMT Voorburg

Nocturna

MF veteraan
14 jun 2005
14.483
14
Voorburg
Gestolen in Voorburg (Noord-West) op 29 of 30 november.

full
 
Kenteken is MV-FH-97, gestolen in Voorburg (Noord-West).


Ff kenteken geciteerd van FB

Sterkte :t

Al in de buurt gechecked of hij ergers staat “ af te koelen”??
 
Laatst bewerkt:
Kan je niet ergens anders je bullshit gaan posten? Of de facebook pagina van actionfans ofzo.
Het is niet erg dat je niet begrijpt dat ik met mijn post de diefstalgevoeligheid van ktm's illustreer,maar wees in het vervolg wat beleefder. '(
 
Laatst bewerkt:
Het is niet erg dat je niet begrijpt dat ik met mijn post de diefstalgevoeligheid van ktm's illustreer,maar wees in het vervolg wat beleefder. '(

Je lijkt heel slim met zo'n reply.

Jammer alleen dat KTM zelfs niet eens in de top 3 meest gestolen motoren staat. Zelfs Piaggio word vaker gestolen.
 
Je lijkt heel slim met zo'n reply.

Jammer alleen dat KTM zelfs niet eens in de top 3 meest gestolen motoren staat. Zelfs Piaggio word vaker gestolen.

Is dat procentueel gezien per aantal rijdende motoren ook nog steeds zo? Want er rijden heel veel Piaggio brommers etc rond dus logisch dat er in absolute getallen meer gejat worden.

TS, sterkte, hopen dat hij teruggevonden wordt zonder al te veel schade (liefst met diefje met veel schade ernaast)
 
Verschrikkelijk om mee te maken. Succes met het verdere verloop.

Je lijkt heel slim met zo'n reply.

Jammer alleen dat KTM zelfs niet eens in de top 3 meest gestolen motoren staat. Zelfs Piaggio word vaker gestolen.


Ja maar niet op dit forum. Dit is de zoveelste KTM die hier als vermist wordt opgegeven dus ik begrijp zijn reactie wel. Of dat komt omdat er meer KTM's gejat worden of wellicht omdat KTM eigenaren actiever op het internet zijn dan eigenaren van andere merken laat ik in het midden.
 
Laatst bewerkt:
Is dat procentueel gezien per aantal rijdende motoren ook nog steeds zo? Want er rijden heel veel Piaggio brommers etc rond dus logisch dat er in absolute getallen meer gejat worden.

TS, sterkte, hopen dat hij teruggevonden wordt zonder al te veel schade (liefst met diefje met veel schade ernaast)
Goochelen met getallen. Veel verzekeraars doen dat. Toen ik vroeger een nieuwe Aprilia Falco kocht eiste mijn verzekering inbouw van een goedgekeurd alarm omdat er zoveel Aprilia's gestolen werden. Dat bleken dan vooral brommers te zijn. Die Falco was een nieuw model en ik was een van de eersten die er een kocht dus veel konden er nog niet gestolen zijn.
 
Dieven kunnen natuurlijk alles stelen als ze willen maar, ben wel benieuwd hoe die gestolen is.
hoe stond die op slot en, waar stond die (tuin, schuur, buiten?
 
Dieven kunnen natuurlijk alles stelen als ze willen maar, ben wel benieuwd hoe die gestolen is.
hoe stond die op slot en, waar stond die (tuin, schuur, buiten?
Klootte voor de topic opener,sterkte.

Een gewilde motor staat het best naast je bed vast met een ketting aan je pols.
 
Grappig willen zijn als iemand zijn motor is gestolen is niet grappig.
Soms krijg je van de verzekering meer dan bij verkoop, bijvoorbeeld bij een nieuwwaarde regeling. Dat zou ik best grappig vinden wanneer mij dat overkwam.

Soms lijkt het wel of een gestolen motor erger is dan een sterfgeval in de huiselijke sfeer. Overdrijven is ook een kunst.

Voor de goede orde: ik voel uiteraard wel mee met TS.
 
Laatst bewerkt:
Soms krijg je van de verzekering meer dan bij verkoop, bijvoorbeeld bij een nieuwwaarde regeling. Dat zou ik best grappig vinden wanneer mij dat overkwam.

Soms lijkt het wel of een gestolen motor erger is dan een sterfgeval in de huiselijke sfeer. Overdrijven is ook een kunst.

Voor de goede orde: ik voel uiteraard wel mee met TS.
Uiteindelijk is het een ding en vervangbaar. Omdat het een ding is waar ik vrijwel dagelijks veel plezier aan beleefde in een stressvolle periode mis ik 'm toch ;) Ik vind met name de 30 dagen wachttijd van de verzekering naar.

Het is uiteraard niet te vergelijken met veel grotere ellende die mensen dagelijks overkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan