Motor-Forum

Select Forum

ScarpaMoto Barendrecht faillissementsveiling @ BVA-auctions

Hold my beer and watch this..

Reg. datum:
27 jul. 2013
je hebt tegenwoordig meer kans op een vierling dan op een koopje bij BVA :+

Alleen veilingen over activiteiten en dagjes uit zijn nog steeds geniaal.
Al een paar keer wezen karten/paintballen etc voor 5 euro pp
Kawasaki EX 250F '89 / Honda CBR 600 F2 '91 / Yamaha YZF R1 '02 / Kawasaki ZXR400 '92 / Honda CB500 '92 / Yamaha R1 '05 / Suzuki Bandit 400cc '92 / Yamaha XT660X '06

Reg. datum:
03 sep. 2016
Je kan nog wel koopjes scoren, maar alleen als het zaken betreft waar weinig vraag naar is. In dit geval is er inderdaad weinig nog de moeite waard vooral gezien de reiskosten/tijd naar barendrecht. Zie net dat de motorbruggen al boven de 650€ zitten. Dan komt er nog BTW en veilingkosten ook bij. Op de engelse amazon staat volgens mij precies dezelfde te koop voor omgerekend iets van 400€

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
Tis idd weer een BVA feestje :')

Nieuw spul gaat voor meer weg, dan t nieuw kost.
Gebruikt spul voor een prijs tussen marktplaats en nieuw in. Soms zelfs boven nieuwprijs.

Kopuh kopuh kopuh! :+
Martell wijzigde dit bericht op woensdag 03 januari 2018 19:51 (20%)

dlcbrvfrxllc4

Reg. datum:
06 apr. 2003
Die bandenprijzen zijn wonderbaarlijk, die gereedschapskisten misschien nog meer. Zoveel ligt er niet in die lades en dan maar hopen dat alles er nog in ligt als je de spullen komt ophalen.
tisniedevalmaardelanding

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
quote:
Zeroground schreef op 03 januari 2018 @ 20:42:
Die bandenprijzen zijn wonderbaarlijk, die gereedschapskisten misschien nog meer. Zoveel ligt er niet in die lades en dan maar hopen dat alles er nog in ligt als je de spullen komt ophalen.

Aangevreten, leeggerooft.

Boem is HO! Plons is Water!

Reg. datum:
07 feb. 2004
quote:
Martell schreef op 03 januari 2018 @ 19:40:
Tis idd weer een BVA feestje :')

Nieuw spul gaat voor meer weg, dan t nieuw kost.
Gebruikt spul voor een prijs tussen marktplaats en nieuw in. Soms zelfs boven nieuwprijs.

Kopuh kopuh kopuh! :+

idd zat ook al te kijken, prijzen zijn echt hoog zoals vaak.
ben ook voor een kettingzaag aan het kijken op BVA maar de bied prijzen zijn vaak hoger dan een nieuwe op internet (en ja exact de zelfde)

is altijd goed uitkijken op BVA soms kan je geluk hebben maar je moet jezelf niet gek laten maken.
Hyperpro springs Martijns Motorkleding & Accessoires

Begeißterungsmeißter

Reg. datum:
09 jan. 2002
Weer een motorzaak weg. Die kaalslag blijft maar doorzetten he? Bij mij in de regio zaten vroeger zóveel grote en goede zaken, en wat is er over? Alleen nog maar de MotoPort in Den Bosch. Niet dat die slecht is, maar de keuze is steeds beperkter en dat is wel erg.
Vroeger gingen we nog wel eens van motorzaak naar motorzaak, beetje toeren, motoren kijken, lullen, koffie drinken. Leuke zaterdagbesteding.
Hét Motorweekend 2017 Ga je mee?
Twitter!
IBA #38567 - www.ironbutt.com

carpe viam

Reg. datum:
27 jun. 2006
quote:
KingCoder schreef op 04 januari 2018 @ 09:33:
Vroeger gingen we nog wel eens van motorzaak naar motorzaak, beetje toeren, motoren kijken, lullen, koffie drinken. Leuke zaterdagbesteding.

Goh, wat gek toch dat die zaken dan geen geld verdienen :z
live free and die ridin'

nadenken kost me te veel moeite, dus ik heb gewoon meteen mijn oordeel klaar

Reg. datum:
14 sep. 2004
quote:
Grandia schreef op 04 januari 2018 @ 10:48:

[...]

Goh, wat gek toch dat die zaken dan geen geld verdienen :z

Koop jij bij elk bezoek van een motorzaak een motor dan :?
*Suzuki Sv650S * Triumph Street Triple 675* Yamaha Fz1S Fazer!

Reg. datum:
23 apr. 2011
quote:
KingCoder schreef op 04 januari 2018 @ 09:33:
Weer een motorzaak weg. Die kaalslag blijft maar doorzetten he? Bij mij in de regio zaten vroeger zóveel grote en goede zaken, en wat is er over? Alleen nog maar de MotoPort in Den Bosch. Niet dat die slecht is, maar de keuze is steeds beperkter en dat is wel erg.

De kracht van internet, helaas gaan veel conventionele winkels hier niet in mee en zie hier het resultaat.

THE BLUE HAZE

Reg. datum:
29 nov. 2009
quote:
Hans89 schreef op 04 januari 2018 @ 11:00:

[...]

De kracht van internet, helaas gaan veel conventionele winkels hier niet in mee en zie hier het resultaat.

Gaat tegenwoordig ook niet meer op ,de meeste motorzaken hebben ook gewoon een website waar je onderdelen kan kopen,wel is de concurrentie behoorlijk en word er veel
met prijzen gestunt waar je als motorzaak maar moeilijk tegenop kan.
Motorbanden bijvoorbeeld kan je als motorzaak wel vergeten,sommige aanbieders zijn
goedkoper dan een motorzaak ze voor inkoopt.Grote buitenlandse firma's hebben die markt in handen.Kortom het is niet dat motorzaken er niet aan mee doen,maar gewoon niet tegen sommige webwinkels op kunnen.
Ducati pussy fighter

Reg. datum:
23 apr. 2011
quote:
RG-gamma schreef op 04 januari 2018 @ 16:53:

[...]

Gaat tegenwoordig ook niet meer op ,de meeste motorzaken hebben ook gewoon een website waar je onderdelen kan kopen,wel is de concurrentie behoorlijk en word er veel
met prijzen gestunt waar je als motorzaak maar moeilijk tegenop kan.
Motorbanden bijvoorbeeld kan je als motorzaak wel vergeten,sommige aanbieders zijn
goedkoper dan een motorzaak ze voor inkoopt.Grote buitenlandse firma's hebben die markt in handen.Kortom het is niet dat motorzaken er niet aan mee doen,maar gewoon niet tegen sommige webwinkels op kunnen.

En daar moet een motorzaak zich gaan onderscheiden van de webshop. Ik ga graag naar een motorzaak omdat ik dan het product kan voelen, passen, zien, vergelijken en verwacht van de verkopende partij ook aanvullende info. Wanneer ik ergens goed geholpen wordt, gun ik deze mensen een aankoop en betaal ik gerust dat stukje meer als waardering. Helaas is het maar zelden dat je goed geholpen wordt door personeel in een motorzaak en bestel ik het vaak achteraf online. Ik werk zelf al 14 jaar als manager/opleider in de detailhandel en bij de meeste motorzaken zakt mijn broek af als ik de klantvriendelijkheid mag ervaren :')

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.