Nieuw hier: BBBartje

BBBartje

MF'er
12 dec 2017
30
12
Hoi allemaal!

Nieuw op het motorforum en nieuw in de wondere wereld van het motorrijden :]

Ik ben Bart, 25 jaar en woonachtig net buiten Utrecht. Mijn user-name is bedoeld als een knipoog richting mijn inmiddels overleden oom, welke bekend stond als Boem Boem Bartje (als drummer, niet om z'n rijstijl -gelukkig...). Het "Boem"-gedeelte hoop ik nog even achterwege te laten, hoewel ik hier inmiddels al wel geleerd heb dat er twee soorten motorrijders zijn: zij die al eens zijn gevallen, en zij die dat nog niet gedaan hebben. Nog maar even uitgaan van Broem Broem Bartje dan maar! O-)

Ik lees al een tijdje fanatiek mee en heb dan nu maar eens besloten mij hier ook te melden. De grote hoeveelheid kennis, informatie en bovenal gezelligheid werken zowel inspirerend als aanstekelijk.

Afgelopen zomer heb ik mijn A'tje mogen laten bijschrijven op m'n roze pasje en sindsdien rijd ik met veel plezier rond op mijn gele Ducati S4R uit 2005. De witte wonderen van de afgelopen dagen hebben daar een ongeplande pauze in aangebracht, maar verder ben ik veel te vinden op de wegen rond Utrecht. Uiteraard staan verdere avonturen voor komende zomer op de planning *O*

full


Wie weet kom ik je nog eens ergens tegen, en als absolute noob zwaai ik enthousiast naar alles en iedereen (zelfs Harley's, BMW's of de verdwaalde MP-3...) :W

full
 
Hoppa, ook meteen een S4R onder de kont, dikke motor hoor :t

Pas je wel op met de gladheid? Dikke 2-cilinder en gladde wegen, brrr...
(de mijne mag volgend jaar april weer naar buiten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoppa, ook meteen een S4R onder de kont, dikke motor hoor :t

Pas je wel op met de gladheid? Dikke 2-cilinder en gladde wegen, brrr...
(de mijne mag volgend jaar april weer naar buiten)

Aii, April pas! Ach, het wachten mag lang zijn, maar de beloning daardoor des te groter ;)

Gladheid en twins kunnen voor -eh- interessante momentjes zorgen ja! Dit heb ik dan ook al mogen ervaren, onder andere bij de oprit van de A12 richting Arnhem bij Odijk/Bunnik (zonder verdere consequenties behalve een kortstondige persoonlijke verhoging van de uitstoot van de Duc...)! Leuke bocht als deze schoon en droog is, maar een stuk spannender met het weer van de afgelopen weken. Ik neem het maar aan als een kans om wat meer beheersing en gevoel te kweken :Y

Dank in ieder geval voor het hartelijke welkom! :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan