Mooie Europese motor ritten

Centraal topic om zelfgemaakte GPX routes te delen?

  • Ja!

    Stemmen: 12 80,0%
  • Nee!

    Stemmen: 3 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

westlandmb

Die hard MF'er
14 okt 2012
349
125
De Lier
:9~
FUpfJX3.png


Afgelopen jaar ben ik met 4 vrienden (3 motoren, 1 auto) naar Kroatië geweest. Een flinke rit en in de +- 2,5 week tijd hebben we ongeveer 4.000km gereden. Midden in augustus met temperaturen die variëren tussen de 30 en 37 graden kan dat best warm zijn.

Toch is het zo'n reis die onvergetelijke herrieneringen achter laat. Daar heeft de route ook zeker aan meegewerkt. Van te voren een mooie route gemaakt en een deel van de route was zo mooi dat ik deze wil delen met jullie.

We hebben de snelste route naar Oostenrijk genomen. De eerste dag 950 km gereden. (dat is wel pittig als je dat niet gewend ben) Daar overnacht en vervolgens als gierige hollanders Oostenrijk doorkruisen zonder vignet. Een van de beste beslissingen van de vakantie, want de route was onwijs gaaf. Eenmaal net Oostenrijk uit heb je al een mooi stuk gereden en krijg je nog de volgende uitdaging:

JwNA580.jpg


De route vervolgt zich richting Pula (Kroatië) en kruist nog een stukje Italië en Slovenië door.

Ik weet niet of al er zo'n soort topic als dit bestaat, maar het is denk best leuk als mensen hier routes kunnen delen met behulp van GPX bestanden? Het hoeven geen hele lange routes te zijn, maar ik vind het altijd leuk om een eigen route te maken die je naar van A naar B brengt ook nog heel mooi kan zijn.

GPX Route (Innsbruck - Pula): https://ufile.io/12pz2
 
Laatst bewerkt:
Idee is leuk echter wel een centrale opslag want je zult zien dat je al snel tegen heel veel dode links aan zit te kijken.
 
Lijkt me een leuk stuk route !

Er is een motor-forum groep op myrouteapp, daar kun je de routes ook delen met elkander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan