MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2017 VERKIEZING

Mijn stem gaat dit jaar naar:

  • Martell

    Stemmen: 28 13,5%
  • Bolski

    Stemmen: 47 22,7%
  • MeanBlueMan

    Stemmen: 34 16,4%
  • Deputy Duc

    Stemmen: 67 32,4%
  • MeanGreenGirl

    Stemmen: 14 6,8%
  • Pierre

    Stemmen: 6 2,9%
  • Duderuud

    Stemmen: 5 2,4%
  • Bananeman

    Stemmen: 6 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    207
Ikke boos. Lekker op Deputy gestemd. :W *O* :+


Damn... waarom werkt vals spelen bij Bolski altijd wel en backfired zoiets bij mij altijd |( B|






Gestemd op MBM

Omdat hij al de meeste stemmen had, en aangezien je erbij hoort als je maar genoeg deelt en dupliceert op het www. #MF #MeanBluMan #bestemfmod #verkiezing #algemenemotorpraat #misschienverplaatstnaarofftopic #benieuwdwieergaatwinnen #jesuismeanblueman #jenesuispasdeanderemods

*D
 
Laatst bewerkt:
Had je die kutbelg niet kunnen bannen, voordat dat hij dit verkiezingsgezeur kon opstarten.


Nou moet ik bedenken, op wie ik ga stemmen. :(



Koop me maar om, corrupt zijn op mf bevalt me wel. :+
Maar je hoeft toch niet te stemmen als je dat niet wilt? Ik heb het ook (nog) niet gedaan!
 
Maar je hoeft toch niet te stemmen als je dat niet wilt? Ik heb het ook (nog) niet gedaan!


Yeeej.. je moet wel van je democratische rechten gebruikmaken. Ik heb vernomen, dat onder Rutte IV stemmen verboden wordt. Dus geniet nog zo lang het kan. *O*
 
Ben ook tegen het nog verder ophemelen van Admins en Mods '(

Waar worden die opgehemeld dan ?

Een stel debielen die geheel vrijwillig in hun vrije tijd een forum draaiende houden.

Iemand die een poll start om 's te kijken welk crewlid het meest opvalt, populair is, werk verzet, naamswijzigingen doorvoert, eest aanwezig is enz enz, dat is alles.

Bovendien is het voor ons als Crew helemaal niet leuk, zeker niet als de stemmen bij elkaar in de buurt liggen. Dep en ik hebben nog mazzel maar als de spanning oploopt dan gebeurd het regelmatig dat de Mod's elkaar in de gangen achterna zitten of dat een Admin zich dagen lang in z'n kantoor opsluit uit zelfbescherming !!

Behalve een chocoladeletter levert crewlid zijn niets op.
Behalve dan... de waardering van de gebruikers en dat kunnen ze eenvoudig laten merken middels een topic als dit.
That's all.

Jammer dat jij het opvat zoals je nu verwoord.





Maar je hoeft toch niet te stemmen als je dat niet wilt? Ik heb het ook (nog) niet gedaan!

Nee, jij niet.





Je bent niet subtiel genoeg. Je vangt meer vliegen met stroop, dan met azijn. :+

Ik moet dus onduidelijker zijn. Check !!




Ik kan voor het juiste bedrag in bitcoins mijn 25.000 accounts en bijbehorende stemmen op je uitbrengen.

PM O-) !
 
Laatst bewerkt:
Waar worden die opgehemeld dan ?

Een stel debielen die geheel vrijwillig in hun vrije tijd een forum draaiende houden.

Iemand die een poll start om 's te kijken welk crewlid het meest opvalt, populair is, werk verzet, naamswijzigingen doorvoert, eest aanwezig is enz enz, dat is alles.

Bovendien is het voor ons als Crew helemaal niet leuk, zeker niet als de stemmen bij elkaar in de buurt liggen. Dep en ik hebben nog mazzel maar als de spanning oploopt dan gebeurd het regelmatig dat de Mod's elkaar in de gangen achterna zitten of dat een Admin zich dagen lang in z'n kantoor opsluit uit zelfbescherming !!

Behalve een chocoladeletter levert crewlid zijn niets op.
Behalve dan... de waardering van de gebruikers en dat kunnen ze eenvoudig laten erken middels een topic als dit.

Jammer dat jij het opvat zoals je nu verwoord.

;( ;( ;( ;( :z
 
Waar worden die opgehemeld dan ?

Een stel debielen die geheel vrijwillig in hun vrije tijd een forum draaiende houden.

Iemand die een poll start om 's te kijken welk crewlid het meest opvalt, populair is, werk verzet, naamswijzigingen doorvoert, eest aanwezig is enz enz, dat is alles.

Bovendien is het voor ons als Crew helemaal niet leuk, zeker niet als de stemmen bij elkaar in de buurt liggen. Dep en ik hebben nog mazzel maar als de spanning oploopt dan gebeurd het regelmatig dat de Mod's elkaar in de gangen achterna zitten of dat een Admin zich dagen lang in z'n kantoor opsluit uit zelfbescherming !!

Behalve een chocoladeletter levert crewlid zijn niets op.
Behalve dan... de waardering van de gebruikers en dat kunnen ze eenvoudig laten erken middels een topic als dit.

Jammer dat jij het opvat zoals je nu verwoord.

Elkaar in de gangen van het MF kantoor achterna zitten _O-
Ik visualiseer meteen. Maar omdat jij zaken als dit mooi uit kan leggen, vind ik wel dat jij het verdient. Maar vind eigenlijk dat jullie allemaal die waardering verdienen. De mod's die je regelmatig ziet. Maar ook de techneuten erachter en admins /oprichters. Zonder hun was dit allemaal ook niet mogelijk.

Vandaar: Chapeau, ik drink er eentje op jullie en wens een ieder fijne dagen toe :Y :t
 
Laatst bewerkt:

Bedtijd voor je ?






Elkaar in de gangen van het MF kantoor achterna zitten _O-
Ik visualiseer meteen. Maar omdat jij zaken als dit mooi uit kan leggen, vind ik wel dat jij het verdient. Maar vind eigenlijk dat jullie allemaal die waardering verdienen. De mod's die je regelmatig ziet. Maar ook de techneuten erachter en admins /oprichters. Zonder hun was dit allemaal ook niet mogelijk.

Vandaar: Chapeau, ik drink er eentje op jullie en wens een ieder fijne dagen toe :Y :t

*D

En ik ben het met je eens hoor, alle Mods verdienen het, absoluut.

Alleen al om wat wij allemaal te doorstaan hebben van de Admins !!

Zonder gekheid, ook in de jaren dat ik de verkiezing op m'n sloffen iedere keer won ( ben ik zwakker geworden of de andere Mods sterker ? ) heb ik altijd geroepen dat het een teamding is :)



Kutbelg schrijf je niet met een T maar met met een D. :+

Kudbelg schrijf je met een pen. Ofzo. :+
 
Laatst bewerkt:
Bedtijd voor je ?

:Y ,maar eerst nog met de plasser spelen :)*D

En ik ben het met je eens hoor, alle Mods verdienen het, absoluut.

Alleen al om wat wij allemaal te doorstaan hebben van de Admins !!

Zonder gekheid, ook in de jaren dat ik de verkiezing op m'n sloffen iedere keer won ( ben ik zwakker geworden of de andere Mods sterker ? ) heb ik altijd geroepen dat het een teamding is :)Kudbelg schrijf je met een pen. Ofzo. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan