Route66: ervaringen met georganiseerde groepsreizen?

Annette1993

MF'er
23 okt 2015
89
0
Nijmegen
Iemand ervaring met groepsreizen Route 66?

Dit jaar wil ik met mijn vader Route 66 rijden. Wij willen het liefst circa 10 dagen rijden, en zijn opzoek naar een georganiseerde reis. Uiteraard heb ik zelf al wel gegoogled en kom ik mooie groepsreizen tegen, alleen pas ik niet op de aangeboden motoren. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een offroad of naked motor om deze reis mee te maken. Weet iemand een organisatie die georganiseerde groepsreizen aanbiedt voor de Route 66 met dit soort motoren? En heeft iemand al eens zo'n reis gemaakt? Ik ben benieuwd!
 
Usa motorreizen organiseert zulke reizen en je kan kiezen op wat voor motor, die huren ze van Eagle. Hou er wel rekening mee dat je in een convooi rijdt bik dat soort reizen, de voorrijder bepaald de snelheid. En je betaald ook voor de volgauto plus bestuurder. Het is dus niet goedkoop. Een aantal keren per jaar geven ze een voorlichtingsmiddag.
Zelf heb ik geen ervaring met groepsreizen. Ik reed 12k km door de USA op de motor, maar ongeorganiseerd. Dat gaat prima en is fantastisch. Volgend jaar ga ik weer maar dan langer, naar Alaska en Canada (BC en Alberta). We nemen onze eigen motoren mee (€1900 voor retour per motor) en verder kamperen etc.

Www.usamotorreizen.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan