Forum nog actief?

In exact 6 jaar tijd welgeteld 5 berichten plaatsen, en dan vragen of wij actief zijn???


Grapjurk! 8-)

Die grapjurk heeft het wel snel goed gezien dan.

Had het er laatst nog met mede-lid over, viel mij ook op: lijst met 'actieve' topics wordt korter en korter.

Daarnaast merk ik ook wel dat voor mij de kwaliteit vh forum achteruit is gegaan de laatste jaren. Niet op technisch vlak (prima modjes), maar wel qua besproken onderwerpen en ook qua sfeer.
 
Dag motormuizen.

Beste Wensen.

Is het Forum nog actief of wordt het nu alleen als archief/kennisbank gebruikt?
Heb m'n K100 fiets verkocht en ga weer meer op de R1100s en de R69s touren...

Groeten!

Beste wensen (mag dat nog) ik doe het toch en wat jij mij wenst wens ik jou ook ;) .
Actie hier op het forum? Meh, niet veel maar wel gezellig soms.

Ik heb me gs1100 kort gereden en ga binnenkort maar weer shoppen voor een gs, fijne fietsen die bmwtjes.

groeten!
 
Die grapjurk heeft het wel snel goed gezien dan.

Had het er laatst nog met mede-lid over, viel mij ook op: lijst met 'actieve' topics wordt korter en korter.

Daarnaast merk ik ook wel dat voor mij de kwaliteit vh forum achteruit is gegaan de laatste jaren. Niet op technisch vlak (prima modjes), maar wel qua besproken onderwerpen en ook qua sfeer.

Ik herken mij er niet in, maarja niemand herkent mij.
 
Ik merk wel een verschuiving naar Facebook. En eigenlijk is dat niet beter, want dan krijg je 3 miljoen keer dezelfde vragen en antwoorden. Maar goed, daar zitten de mensen.
Je inschrijven op een forum is voor veel mensen teveel werk. Misschien moet MF introduceren dat je ook met je FB-account kan inloggen hier. :+
 
tijd geleden hadden we de overstap gemaakt naar een vtr-firestorm-watsappgroep.
Ik ben hier hard van teruggekomen.
Gewoon dagelijks op MF slap ouwehoeren is velen malen beter :t
 
Ik merk wel een verschuiving naar Facebook. En eigenlijk is dat niet beter, want dan krijg je 3 miljoen keer dezelfde vragen en antwoorden. Maar goed, daar zitten de mensen.
Je inschrijven op een forum is voor veel mensen teveel werk. Misschien moet MF introduceren dat je ook met je FB-account kan inloggen hier. :+

Misschien neem je gewoon op M-F dezelfde naam als op FB en laat je computer je wachtwoord onthouden :+

Ik moet er niet aan denken dat iedereen die FB heeft ook ongegeneerd op M-F kan ronddwalen en posten :X :N
 
Die grapjurk heeft het wel snel goed gezien dan.

Had het er laatst nog met mede-lid over, viel mij ook op: lijst met 'actieve' topics wordt korter en korter.

Daarnaast merk ik ook wel dat voor mij de kwaliteit vh forum achteruit is gegaan de laatste jaren. Niet op technisch vlak (prima modjes), maar wel qua besproken onderwerpen en ook qua sfeer.


Maar gaat het aantal bezoekers hier ook achteruit? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Je hebt misschien wel een punt dat het aantal topics hier minder word.
Maar motor-forum is nog springlevend terwijl veel merkmodel gerelateerde websites al lang terziele zijn.
Sinds 2008 is het bezoek inderdaad zwaar onderuit gegaan bij veel van deze liefhebbers sites.
Het al eerder genoemde Facebook is daar debet aan.
Maar ook de luiheid van bezoekers. Alleen info zoeken uit het archief en/of een vraag stellen over een probleem, geen bedankje en je ziet ze nooit weer.
Dat zie je hier ook wel veel.

Het is een verschuiving naar Facebook maar volgens mij houd dat ook geen stand.
Dat is in voorgaande posten allemaal al genoemd.
Ik denk dat het probleem ook de crisis is geweest, de algehele malaise. Het kan nu alleen maar beter worden, er is meer geld en er worden meer nieuwe motoren verkocht.

Mensen had en wel wat anders aan hun hoofd dan hier slap ouwehoeren, de hypotheek moest betaald worden.
Er was geen geld voor scheidingen enz.
Op het moment worden vrouwen weer massaal ingeruild voor motoren doordat de economie booming is en door dat Metoo feministische gezeik :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien neem je gewoon op M-F dezelfde naam als op FB en laat je computer je wachtwoord onthouden :+

Ik moet er niet aan denken dat iedereen die FB heeft ook ongegeneerd op M-F kan ronddwalen en posten :X :N

Mensen zijn gewoon lui. 1x registereren en klaar, de computer kan de rest onthouden.
Maar hoe vaak zie je wel niet dat mensen vragen stellen, die doodsimpel zijn? Ze hebben vast nog nooti van Google gehoord. Al denk ik soms ook dat jongeren niet weten WAT ze moeten intikken in Google om goede resultaten te krijgen. Ik denk dat 70-80% van de FB'ers van Wie Rijdt?! en De Motorrijder vast ook wel M-F kennen of er een account hebben. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan