Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ach, het weer is nog niet zo heel goed hier dus echt dringend is het niet. En we gaan ook nog een weekje doen alsof we kunnen skieën in m'n geliefde Saasdal dus de komende weken komt er van rijden toch niet bar veel terecht.

En, ik heb m'n "Fje" nog.... zoef zoef

:]
 
Niet iedereen woont in een achterstandbuurt of regio....




Er zijn er inmiddels 3 van mij gestolen, waarvan 2 in de jaren zeventig, vanuit de Bijlmer, en 1 uit een afgesloten NS-fietsenstalling in pakweg 1983.
Sindsdien is ons dat niet meer overkomen, terwijl het op de rand met onze zuiderburen, schering en inslag schijnt te zijn. Jawel!

En die van ons staan op slot, op alarm en zul je ze ook van de afrit moeten tillen omdat het koekblik er voor staat. Zijn die dingen nog ergens goed voor.
En als ze die motoren toch jatten, dan zijn ze goed verzekerd.
 
Laatst bewerkt:
Ten Cats....met zo een riant huis heb jij toch genoeg ruimte om 2x rs te stallen ??,.. binnen, verwarmd, aan de druppellader...beschermd tegen heet dievengilde....
 
Niet iedereen woont in een achterstandbuurt of regio....


Er zijn er inmiddels 3 van mij gestolen, waarvan 2 in de jaren zeventig, vanuit de Bijlmer, en 1 uit een afgesloten NS-fietsenstalling in pakweg 1983.
Sindsdien is ons dat niet meer overkomen, terwijl het op de rand met onze zuiderburen, schering en inslag schijnt te zijn. Jawel!

En die van ons staan op slot, op alarm en zul je ze ook van de afrit moeten tillen omdat het koekblik er voor staat. Zijn die dingen nog ergens goed voor.
En als ze die motoren toch jatten, dan zijn ze goed verzekerd.

De diefstallen vonden vooral plaats in de politie Eenheden Amsterdam-Amstelland, Haaglanden en Rotterdam-Rijnmond. Deze Eenheden zijn samen verantwoordelijk voor ruim 55 % van de diefstallen van motorrijwielen in 2017. Het gemiddelde terugvindpercentage in deze drie Eenheden is slechts 14,3%. 27,48% van de gestolen motorrijwielen werd alleen al door Amsterdam aangemeld.

Bij licht xenofobe oprispingen, toch best even de feiten checken, TenCats !


:z
 
Waarom, ik merk toch al op dat het is: "Naar het schijnt"?

Genoeg verhalen op het door jou ook zo geliefde GS Club forum over een terrasje pakken in Limbabwe waarbij je motor dan door derden wordt gepakt.

Amsterdam is een ander verhaal, da's de grote stad en heb ik er dus al 3 ingeleverd aan het gilde..

Merkwaardigerwijs nooit een fiets. :?
 
binnenkort nieuwe spuitjes in mijn 1100gs.

straks technisch een bijna nieuwe fiets in een oud jasje :]


full
 
Laatst bewerkt:
binnenkort nieuwe spuitjes in mijn 1100gs.

straks technisch een bijna nieuwe fiets in een oud jasje :]


[afbeelding]


hoor er veel goeds over, als ik dat co en zuip probleem opgelost heb van mijn 850 denk ik er ook serieus over,, doet veel voor de soepelheid en oppakken , al heeft een 850 minder last van krf
 
Heb er ook erg goede dingen over gelezen. kijk dan durf ik wel wat radicaals en progressiefs te doen, maar anders :X :+
 
Dat zo'n ding al injectie had. Vooruitstrevend en dat terwijl m'n ééncilinder 96-er Funduro het nog met een dubbele carburateur moet doen. Maar ja, die hoef ik ook niet te vernieuwen....
 
Neuh. Bij het voorbijrijden van een vrachtwagen vanochtend wat mijn pas gewassen koekblik weer helemaal smerig met zoutprut van de weg, terwijl het vannacht toch redelijk geregend heeft.

Er is nog wel wat meer regen nodig om die troep weg te laten spoelen.
 
reed vandaag door Almelo ,, er is al veel weg gespoeld , en niks meer bij gestrooid, nu word het echt beter de regen die later deze week komt zal de rest wel doen.

van de week de R850R maar uit de stalling halen. *O* *O*
 
[lang verhaal over aansprakelijkheid]
Heldere uitleg detox

Enige dat ik heb toe te voegen is dat de eerdere aangehaalde jurist waarschijnlijk zegt dat er een KANS is op aansprakelijk stelling om de KANS te minimaliseren dat hij zelf aansprakelijk gesteld wordt voor het geven van verkeerd advies. Zo kun je wel bezig blijven.

Ik vond het vanmiddag zelfs aardig warm op de motor. Heerlijk genoten van de nieuwe Navi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan