Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Gisteren nog even de auto gepakt vanwege de zoutmist, maar vandaag weer lekker op de GS, was droog genoeg! Gelukkig geen vers zout gespot
 
Wat is nefast? :?

Dat is nou eens een goede vraag.

Nefast.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sjezus, we hebben hier tegenwoordig een tolk nodig! Blij dat het nog om een Belg gaat en er nog geen Rus of Chinees zich hier in het topic heeft gemeld. :X
 
Ik had er nog nooit van gehoord. Had t al afgeschoven op "belgisme" :+

Bjusterbaarlik
 
Haters zijn fans :Y

Een gevoel van chauvinisme roept het wel op.
 
Laatst bewerkt:
Ge meugt neu ol neutn en bleitn wuk daj wilt, kei nwoisn geweten da nefast een belgicisme wa.

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
Ich erwarte meinen super tolle und wunderschöne neue einspritzgeräte diesen freitag. :Y Jawol!

Freue mir schon :]
 
Is dat zo? De site rijkswaterstaatstrooit.nl gaf vanochtend aan dat ze 0 km hadden gereden en 0 kg zout hadden gestrooid. Wellicht hebben ze lokaal bij jou voor de deur wat restanten gedumpt. :+
 
Als je hier bij de patatboer (in het zuiden Frietkot genaamd) een patat met mayo besteld, dan krijg je altijd die zure troep geleverd, de fritessaus. :r

Ik zeurde altijd om echte mayo, maar dat hebben ze niet eens meer. Dus zou je zeggen, ga naar onze zuiderburen voor die echte vette hap, maar de laatste keer stond er daar een Aziaat achter de toonbank. En ik heb niets tegen Aziaten, maar dat hóórt toch niet..

Maar een broodje ham/kaas besteld. Leek me beter.
 
Dus zou je zeggen, ga naar onze zuiderburen voor die echte vette hap, maar de laatste keer stond er daar een Aziaat achter de toonbank. En ik heb niets tegen Aziaten, maar dat hóórt toch niet..


De frietchinees... :Y




Stillekes aan nemen ze de boel hier over...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan