Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Bij de FRIETCHINEES bestelt onze TenCats dan, uit argwaan, ... een broodje ham/kaas...

Als-ie dan nog een bamischijf of chopchoy-schoteltje had gekozen, dan had ik er nog er nog enige logica in kunnen zien... maar een broodje ham/kaas ?????? :?

Rare jongens, die Romeinen, Nederlanders... :P
 
Laatst bewerkt:
Ten Cats...nog steeds niets bekend over je nwe beemer ???
Vrijdag ga ik maya halen....
Wordt morgen opgetuigd en kenteken aangevraagd...
 
Had niet zo gemoeten, toch bedankt. |(
 
Laatst bewerkt:
Toch wel heel fijn dat we dit zo mogen zien. En dan natuurlijk nog het feit dat jij "klaar" bent, wie wil dat nou niet weten. :N
 
En Dirk, hoe bevalt je Soepsoekie? Heb je TenCats ook nog radeloos zien zoeken naar zijn Beierse plof?
 
En Dirk, hoe bevalt je Soepsoekie? Heb je TenCats ook nog radeloos zien zoeken naar zijn Beierse plof?


Ja...ten Cats nog even gezien en gesproken..de rs van Janneke nog ff bewonderd. Prachtig ding !! Maar ook die schitterende complete gs1200 triple black die zij hagelnieuw had ingeruild...

Ik moest trouwens van hem mijn avatar nu gaan aanpassen.....😁
Maya de bij heeft vandaag de eerste 130km erop zitten. Tja ding rijdt echt goed. Doet heel volwassen aan. Blokje loopt ongelooflijk smeuig en de versnelkingsbak...daar kan bmw nog wat van leren....
Ik zal binnenkort een paar fotos plaatsen..dat lukt niet via de gsm..
 
0
Maar ook die schitterende complete gs1200 triple black die zij hagelnieuw had ingeruild...

Ik moest trouwens van hem mijn avatar nu gaan aanpassen.....😁
Maya de bij heeft vandaag de eerste 130km erop zitten. Tja ding rijdt echt goed. Doet heel volwassen aan. Blokje loopt ongelooflijk smeuig en de versnelkingsbak...daar kan bmw nog wat van leren....
Ik zal binnenkort een paar fotos plaatsen..dat lukt niet via de gsm..

Hagelnieuw? Stond al zo'n 18000 km.op.

En een avatar? Ik heb je even helpen zoeken...:

Alsjeblieft:
9200000025056480.jpg


Lief hè.
 
In dat geval heb ik je reactie verkeerd ingeschat :$ en meteen ook een erg interessante update.

100% een must voor iedereen met een oude 1100xx. Hij rijdt als een trein :]
 
Laatst bewerkt:
Heb je TenCats ook nog radeloos zien zoeken naar zijn Beierse plof?

Valt mee hoor. De pekel begint nu zo'n beetje weg te spoelen, zeker komend weekend en TenCats vertrekt morgenochtend voor een weekje naar Zwitserland.

Daarna zien we wel verder. (en is de brommert waarschijnlijk gearriveerd. Jawel!)
 
En hier de dader.... O-) O-) O-)
Ja, is het allemaal gelukt? Die Rotax was het enige knappe daar in de garage, tenzij TC zijn dochter op visite was. Stom dat hij de Funduro heeft weggedaan. :/

Fijne vakantie overigens TenCats, je zal er wel aan toe zijn! Kusje aan je meisje. :j
 
Vakantie ?

Fijne dagelijkse bezigheid, TenCats !

Eigenlijk heeft-ie, uit vuig winstbejag, zijn “raison d’être” op dit excellent topic verkwanseld...

Bwah, na maximaal 18.000 km (of 4 maanden, dus), hebben ze alletwee toch weer een GS... :P

En, Maniac, ben je de inrijmodus van je gestreept insect nog niet beu ? Max. 5000 RPM op een 650cc schiet echt niet op, hé.

;)
 
Wanneer dit draadje weer over een bmw gs gaat hoor ik dat graag.......
Gaat de laatste tijd echt nergens over. Ja...... over hoe goed andere merken wel niet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan