Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Vakantie ?

Fijne dagelijkse bezigheid, TenCats !

Eigenlijk heeft-ie, uit vuig winstbejag, zijn “raison d’être” op dit excellent topic verkwanseld...

Bwah, na maximaal 18.000 km (of 4 maanden, dus), hebben ze alletwee toch weer een GS... :P

En, Maniac, ben je de inrijmodus van je gestreept insect nog niet beu ? Max. 5000 RPM op een 650cc schiet echt niet op, hé.

;)

Nee hoor !!!
Ik denk dat woensdag de 500 km wordt aangetikt
 
Wanneer dit draadje weer over een bmw gs gaat hoor ik dat graag.......
Gaat de laatste tijd echt nergens over. Ja...... over hoe goed andere merken wel niet zijn.

is een BMW R ook goed,, deelt immers veel techniek met de GS

heb een DIY video gemaakt
voor de liefhebbers
 
Wanneer dit draadje weer over een bmw gs gaat hoor ik dat graag.......
Je eerste post in een half jaar in dit topic........ Wij dachten allemaal dat jij van motorrijden was afgegaan en dat je nu op voetbal zat ofzo. :?

Inhoudelijk heb je wel gelijk. Ik zit ook niet te wachten op een filmpje over remblokken, gezemel over Maja de bij, gedeeld verdriet vanwege een overleden Begonia of hoe een dronken stuurman weer uit de bajes gered is. Maar hoe moeten we anders de winter door komen? Doe eens een suggestie!
 
We kunnen het ook hebben over
Welke olie....welke banden...is de pekel al weg...

Neeeee...nog beter...corbin zadel voor de gs...ja of nee
 
Wat is beter ?

TomTom of Garmin ?





OK, dit is erover...sorry

:+

Garmin natuurlijk! :+

Ik zit hier toch wel te wachten op wat beter weer maar dat zit er geloof ik deze week nog niet. Weer vorst (En dus pekelzooi) :r En de banden onder de GS zien nog bedekt met een laagje glibberige rotzooi :/

Naja, dan ga ik nog wel een paar keer de aankomende 2 weken schaatsen op de ijsbaan in leeuwarden :) Ook heel vervelend
 
Wanneer dit draadje weer over een bmw gs gaat hoor ik dat graag.......
Gaat de laatste tijd echt nergens over. Ja...... over hoe goed andere merken wel niet zijn.

Hm, wanneer zal ik de tectyl eens van de GS laten halen? Ik ga het niet zelf doen, daar ben ik een te teer popje voor.... :')
 
De term die jij zoekt is "simpliCIteit"

:+


CRZ1QB3VEAAx0cw.jpg


gewoon laten zitten. scheelt weer erop doen komend najaar. ;)


Goed idee! Het wordt toch nooit een mooie motor....
 
Nou...... Ik zie tijdens mijn woon-werkkilometers zat mensen die een auto hebben en dan onomstotelijk weten te bewijzen dat ze absoluut niet auto kunnen rijden..... ;)
 
Nou...... Ik zie tijdens mijn woon-werkkilometers zat mensen die een auto hebben en dan onomstotelijk weten te bewijzen dat ze absoluut niet auto kunnen rijden..... ;)

Je krijgt hier haast je autorijbewijs, ik zie ze ook nog weleens in opgefrommelde staat. En dan tóch het rijbewijs mogen houden |(
 
ondanks alle extra spatborden moet ik zeggen dat de GS vrij snel behoorlijk smerig wordt met dit weer. Nu had ik voor de lol eens een busje mucoff dirtbike zeep gekocht, en dat werkt best goed!

verder eigenlijk gewoon kilometers maken zonder gezeur... zo valt er ook niet veel over de GS te zeggen natuurlijk :] Hopelijk binnenkort tijd om de powercommander te monteren
 
Zeg lieden, we worden bijna van de eerste pagina geschopt wegens verregaande passiviteit... -O-

Zitten jullie in een hernieuwde winterslaap (wat een kl*tewinter in 2018, hé)...?

Zelfs hier in het zuiden hebben we vanmiddag met nauwelijks 6 graden gereden...

Morgen weeral regen en later op de week ook wat smeltende sneeuw... opwarming, my ass...(maar het zal wel weer aan mijn hoge carbon footprint liggen, ik weet het).

Komaan, Maniac, waar blijven die fotootjes van die look-alike Versys (*)van je ?







(*) you wish , maatje ! ;)
 
Is dat de brommer van Janneke of hebben ze die van jou eindelijk opgepoetst na de brand in het magazijn :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan