Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Tja, meneer bij de zaak raadde hem aan nadat de andere bridgestone(die ik wel genadeloos kon afstraffen en dus goede ervaringen mee heb) niet op voorraad bleek te zijn.

Nóóóit weer :N
 
Je moet ook die jongens niet om advies vragen als hier, in dit mooie topic, zoveel gedegen advies gegeven is over de juiste bandenkeuze.

En waarom geven we dat eigenlijk, als die jonge snuiters, tot hun eigen schade en schande, er niet naar luisteren.













:+
 
motorexboxer4tsae15w501l75103691.png


Louter omdat er met "Große kühebuchstaben" Boxer op staat.
 
Met ®win.

Zolang de brommer onder BMW garantie is gebruiken wij de voorgeschreven olie. Ik heb weet van een LC blok (uit een RT) waar niet de voorgeschreven olie in is gegaan, die prompt stuk ging en waarvan BMW de reparatie onder garantie heeft geweigerd.

Da's mij iets teveel risico om te besparen op een paar litertjes (hele dure) olie.
 
Laatst bewerkt:
Die van Louis.de, het huismerk.
Maar mijn eenpitter zit dan ook al even over zijn garantietermijn..
 
Dan moet je nog even wachten. Het weekend staat nog lang niet voor de deur.
 
Voor degenen met offroad-ambities en dito-vering, en die dus de Vlaamse "wegen" durven te trotseren : het is vandaag weer de halfjaarlijkse "flitsmarathon", waarbij er honderden (duizenden ?) extra flitscamera's 24/24 worden ingezet... van 06.00.u tot 06.00 u morgenochtend....

Kassa !!!!!!!


:r
 
Het is 09.25, dus de 5 zit in de klok. Ik zeg proost. :Z

oh? is dat de regel? mij is altijd geleerd 'na vier? tijd voor bier' zal wel cultuur verschilletje zijn.

vlaanderen ben ik lang niet bij in de buurt, veel plezier met 'hunting season.' :]
 
Zometeen naar huis met een zeeeeer fikse omweg om de zon mijn leren jas te laten opwarmen en mijn gele botsmuts te laten verkleuren naar wit.....
Morgen nog een avondje werken en dan 4x vrij....ik kan dus genieten op de motor van het heerlijke weer...en dat zou eens tijd worden !!!!!

As zaterdag na de Heimbachrit ga ik weer eens een goede whiskey soldaat maken...
(tot Shir zegt dat het wel weer genoeg is.... ;) )
 
Zometeen naar huis met een zeeeeer fikse omweg om de zon mijn leren jas te laten opwarmen en mijn gele botsmuts te laten verkleuren naar wit.....
Morgen nog een avondje werken en dan 4x vrij....ik kan dus genieten op de motor van het heerlijke weer...en dat zou eens tijd worden !!!!!

As zaterdag na de Heimbachrit ga ik weer eens een goede whiskey soldaat maken...
(tot Shir zegt dat het wel weer genoeg is.... ;) )

D.w.z. : nét voordat je de dop van de fles helemaal hebt losgeschroefd... ;)
 
Voor degenen met offroad-ambities en dito-vering, en die dus de Vlaamse "wegen" durven te trotseren : het is vandaag weer de halfjaarlijkse "flitsmarathon", waarbij er honderden (duizenden ?) extra flitscamera's 24/24 worden ingezet... van 06.00.u tot 06.00 u morgenochtend....

Kassa !!!!!!!


:r


hebben ze het bij jullie ook voor de veiligheid, en betere doorstroming en minder belasting voor het milieu ???


het is puur om de gaten in de begroting en niet eens voor die in de wegen |(
en in NL zijn we ons beter gaan gedragen dus minder boetes, hebben ze doodleuk die verhoogt met wat ze te kort kwamen ....... :(


nee leuker kunnen ze het niet maken,, wel oneerlijker .......

en iedereen die zegt hou je aan de wet ,, best maar als je een bekeuring krijgt voor 2 a 3 km te hard kan je niet zeggen dat iemand echt gevaarlijk is, zeker omdat ze een groot aantal 80 km wegen de snelheid verlaagt hebben naar 60 km .....



maar goed,, ik tel mijn zegeningen ,, het weer is prachtig en ik rij plezierige km's met de 850 ,, die gaat weer helemaal goed :] *O*


Felsemulhe april 2018_ (2) by dion verhulst, on Flickr
 
Terug
Bovenaan Onderaan