DB killer verwijderen akra slip on

Maar wat Is het nut als het geluid tot die lengte zo goed als gelijk blijft?
Vermogens winst?


Met dit type db killer erin miste ik heel veel power de motor trok voor geen ene meter.Zonder db killer mis je vaak ook weer koppel.In mijn geval minder als met deze db erin.Het beste wat je kan doen is de db killer (laten) aanpassen d.m.v gaatjes erin te boren of je koopt er zo'n eentje.
 
Laatst bewerkt:
Pijpfluiten komt soms ook door het schroefje, al stroomt de lucht bij Akra er meestal niet langs, bij Leovince wel.

Dat heeft mijn demper met dB killer ook een klein beetje.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn leovince demper officieel geen mogelijkheid had om een dB killer te plaatsen en ik het zonde vond om in mijn demper een gaatje te boren, ik heb de killer aangepast door het bevestigingsboutje van binnenuit er in te draaien en door het aandraaien van het boutje klemt de killer zich vast.

Het kopje van het boutje zit dus vol in de stroom van de uitlaatgassen dus dat is op zich niet zo vreemd :+
 
Met dit type db killer erin miste ik heel veel power de motor trok voor geen ene meter.Zonder db killer mis je vaak ook weer koppel.In mijn geval minder als met deze db erin.Het beste wat je kan doen is de db killer (laten) aanpassen d.m.v gaatjes erin te boren of je koopt er zo'n eentje.

Een dB killer is bijna altijd van negatieve invloed op de prestaties van de motor.
Wil je het goed doen zou je eigenlijk de motor af moeten laten stellen met dB killer gemonteerd.
 
Met dit type db killer erin miste ik heel veel power de motor trok voor geen ene meter.Zonder db killer mis je vaak ook weer koppel.In mijn geval minder als met deze db erin.Het beste wat je kan doen is de db killer (laten) aanpassen d.m.v gaatjes erin te boren of je koopt er zo'n eentje.

Welk merk hebben We het dan over?

Ik rijd met een mivv x-cone welke ook voorzien Is van een bocht in de killer.
Kan er wel eens mee experimenteren :)
 
Er is ook nog een middenweg. Er zijn ook klanten bij die hem aanpassen, die zagen het pijpje aan de binnenkant er af, en monteren de ring. Bij een oppervlakkige controle is het net of de db-killer er nog in zit.

[afbeelding]

Idd:

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan