Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Als jullie een zgan Fazer 600 zoeken, dan heb ik er wel één te koop.
BJ.2001, ca.26.500km, Carbon pijp, SBK-stuur, blokbeugel, donkere knipperlichten + alle originele delen.
Motor is praktisch in nieuwstaat, alleen de ketting en tandwielen moeten binnenkort vervangen worden.
Mag weg voor een bodemprijs van €1850,-
Voor minder blijf ik er zelf op rijden.
Ruil met een Bandit 1200 wil ik overwegen.
Foto van het net, voor de kleur/uitvoering.

M
 
Even voorstellen.. Mijn naam is Menno en ben sinds 12-03 in het bezit van mijn A rijbewijs.
Mijn vriendin had al een rijbewijs maar geen motor dus zijn we op zoek gegaan naar een opstapper die voor ons beide geschikt is. Na een aantal proefritjes voor de Fazer gekozen.

Het was nog een zoektocht naar een goed maar hebben een mooie gevonden.

Het is een FZS 600 uit 2002 met 27.000 op de teller. Motor heeft alleen in mooi weer gereden en dat is goed te zien. Moet nog wel een nieuw setje banden onde ren remblokjes achter.

Ik lees hier mee en het lijkt me leuk hier ervaringen te delen.

:] :]

full
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen.. Mijn naam is Menno en ben sinds 12-03 in het bezit van mijn A rijbewijs.
Mijn vriendin had al een rijbewijs maar geen motor dus zijn we op zoek gegaan naar een opstapper die voor ons beide geschikt is. Na een aantal proefritjes voor de Fazer gekozen.

Het was nog een zoektocht naar een goed maar hebben een mooie gevonden.

Het is een FZS 600 uit 2002 met 27.000 op de teller. Motor heeft alleen in mooi weer gereden en dat is goed te zien. Moet nog wel een nieuw setje banden onde ren remblokjes achter.

Ik lees hier mee en het lijkt me leuk hier ervaringen te delen.

:] :]

[afbeelding]

Welkom en gefeliciteerd! Altijd een goede keus de 2002 *D
Je ziet ze niet vaak meer met zo'n lage km-stand. Wat hebben jullie ervoor betaald als ik vragen mag?
Blauwe rimstriping staat ook erg goed, en dan ook nog het geluk dat de remklauwen blauw zijn, had niet beter kunnen matchen :t
 
Als jullie een zgan Fazer 600 zoeken, dan heb ik er wel één te koop.
BJ.2001, ca.26.500km, Carbon pijp, SBK-stuur, blokbeugel, donkere knipperlichten + alle originele delen.
Motor is praktisch in nieuwstaat, alleen de ketting en tandwielen moeten binnenkort vervangen worden.
Mag weg voor een bodemprijs van €1850,-
Voor minder blijf ik er zelf op rijden.
Ruil met een Bandit 1200 wil ik overwegen.
Foto van het net, voor de kleur/uitvoering.

[afbeelding]
Ik ga je nog een reactie sturen, ben heftig aan het twijfelen. In de buurt (Zelhem) staat sinds gisteren ook een TDM850 aangeboden voor hetzelfde geld... :X :P
Waar is 'randje achterhoek' trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Welkom en gefeliciteerd! Altijd een goede keus de 2002 *D
Je ziet ze niet vaak meer met zo'n lage km-stand. Wat hebben jullie ervoor betaald als ik vragen mag?
Blauwe rimstriping staat ook erg goed, en dan ook nog het geluk dat de remklauwen blauw zijn, had niet beter kunnen matchen :t

Ja het oog wil ook wat en vond deze een stuk mooier dan een grijze of rode.
Ik heb er 2500 voor betaald, maar daar komen nog nieuwe bandjes bij.
Misschien niet de allerbeste prijs maar als ik het vergelijk met de toestand waarin de concurrentie verkeerder tussen de 2000 en 2500 dan is het volgens mij niet zon slechte deal. de meeste wordt toch nog 2300 gevraagd maar dan wel met 50k plus kilometers. En daar zullen ook geen nieuwe banden onderzitten ga ik vanuit.

Heeft er nog iemand tips voor banden onder de fazer, ik wil voor michelin pilot road 3 gaan. Is dat een goede keus?
 
Ja het oog wil ook wat en vond deze een stuk mooier dan een grijze of rode.
Ik heb er 2500 voor betaald, maar daar komen nog nieuwe bandjes bij.
Misschien niet de allerbeste prijs maar als ik het vergelijk met de toestand waarin de concurrentie verkeerder tussen de 2000 en 2500 dan is het volgens mij niet zon slechte deal. de meeste wordt toch nog 2300 gevraagd maar dan wel met 50k plus kilometers. En daar zullen ook geen nieuwe banden onderzitten ga ik vanuit.

Heeft er nog iemand tips voor banden onder de fazer, ik wil voor michelin pilot road 3 gaan. Is dat een goede keus?

Dat vind ik een hele mooie prijs :t Ook al moeten er nieuwe banden onder, dat zijn tenminste slijtageonderdelen die je toch ooit zal vervangen. Voor jouw staat en de km-stand is 2500 top :t
Ik had ook MPR3 eronder hiervoor dacht ik. Nu Bridgestones, puur omdat de garage die op voorraad had. Hierna ga ik voor de MPR4 denk ik.
 
Topic weer terug gevonden! O-)

Vorige week een topkoffer met extra remlicht gemonteerd. Dat remlicht was nog het meeste werk :Y
full
 
Topic weer terug gevonden! O-)

Vorige week een topkoffer met extra remlicht gemonteerd. Dat remlicht was nog het meeste werk :Y [afbeelding]

Heeft even geduurd, maar welkom :9

Dat remlicht verbind je zeker aan je remlicht? Maar dan zit de koffer er dus permanent op? Of heb je stekkers ertussen gedaan ofzo?
 
Stekkers ja! Met een contact tussen deksel en koffer, daarnaast nog een contact tussen koffer en draagplaat. :') Wel alles origineel Givi..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook het draaggedeelte afneembaar gemaakt. Ik vind die koffer of alleen de plaat erop geen gezicht op dit model. Het enige dat je ziet zijn de twee lippen waar de draagbeugel aan vast komt, naast de bevestiging aan de voetsteunen van de duo.
 
Klinkt inderdaad als veel werk, maar is wel handig opgelost zo :) Als je de eerste keer veel werk erin steekt geniet je er het meest van denk ik altijd :t
Ik ben ook geen fan van koffers, maar lijkt me toch wel ideaal voor woon-werk. Niet iedere keer zo'n zware rugzak op je rug :')
 
Klinkt inderdaad als veel werk, maar is wel handig opgelost zo :) Als je de eerste keer veel werk erin steekt geniet je er het meest van denk ik altijd :t
Ik ben ook geen fan van koffers, maar lijkt me toch wel ideaal voor woon-werk. Niet iedere keer zo'n zware rugzak op je rug :')

Minder zicht tegen geen last op de rug...
Ik weet wat k zou kiezen
 
Zo, en ik mag mij inmiddels ook officieel melden in dit topic! Vanochtend te motor van SoeF! overgenomen! Dat rijdt best leuk zo'n Fazer! Valt mij niks tegen!
Heb zojuist meteen rimstriping besteld, dat staat wel leuk op dat ding 8-)
 
Aangezien er weinig animo was voor een losse uitlaat / led lamp / kofferset etc, verkoop ik mijn fazer compleet.

Leuke maar vooral complete fazer dus te koop.

DW9JUDP.jpg


32akgE7.jpg


https://link.marktplaats.nl/m1270672807

Vandaag gewassen en nog een klein ritje gemaakt. Ondanks dat ik de knoop heb doorgehakt, om geen 3 motoren te stallen kreeg ik toch nog een beetje een dubbel gevoel. De motor stuurt zo lekker en vooral makkelijk.. Maarja supersport heeft ook iets :9~
 
Deze keuze baseer ik trouwens op een recensie die ik heb gelezen:

Tests en recensies: Michelin Pilot Road 4 en Pilot Road 4 GT door DucBMW - Motor-Forum

Goede en leuke om te lezen. In zowel de reacties als de recensie zelf wordt de MPR4 goed aangeschreven, evenals de 2. De 3 scoort eigenlijk het laagst t.o.v. de 2 en de 4 als ik het mag geloven.
Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met de Road 5, de jongste telg van Michelin voor onze fietsen. Ik heb nu de tweede set MPR 4 (190/55) en als die performance nog verbeterd kan worden, heb je echt een topband.
 
Zo vandaag de gaskabels vervangen en de revivisiesetjes voor de vlotters geplaatst.

Gaskabels is wel een lastig dingetje. Het grootste probleem is het loskrijgen aan de carberateurs. Daar kom je echt niet zomaar bij.

Gelukkig moesten die er bij mij toch af. Al met al van 10:00 tot 14:00 bezig geweest.
 
Weet iemand trouwens of er bobbins o.i.d. te krijgen zijn voor de achterbrug van een fzs600? Ik heb een hele mooie paddockstand, maar die heeft alleen van die haken voor bobbins in de achterbrug :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan