SHOEI Hornet DS maat M

Oost_1987

MF veteraan
2 feb 2008
3.754
1
Bleiswijk
Te koop:
Shoei Hornet DS
Kleur: oranje/zwart
Maat M - 57/58
Vraagprijs 100 euro
Incl. smoke vizier
Weinig gebruikte Shoei Hornet DS. Gaat weg ivm voorlopige beëindiging van hobby.

Shoei-Hornet-DS-Sonora-TC8.jpg


Shoei Hornet DS Sonora TC-8

De Shoei Hornet DS is ontwikkeld voor zowel on- als offroad. Doordat het vizier en de zogenaamde nose cover compleet verwijderd kunnen worden maak je van de Shoei Hornet DS in een handomdraai een integraal helm. Het rijcomfort is, zoals men bij Shoei gewend is, perfect.

Eigenschappen van de Shoei Hornet DS:
- Multifunctioneel voor zowel on- als offroad
- Volledig uitneembaar en wasbaar interieur
- Complete verwijderbare onderdelen voor perfect off the road gebruik
- Multifiber helmschaal volgens Shoei AIM veiligheidsconcept
- Innovatief 3D pinlock systeem
- Zeer goede ventilatie mogelijkheden
- Aerodynamisch subliem
 
Laatst bewerkt:
oranje stickers of gespoten? ik wil een zwarte namelijk
 
Ik verbaas me altijd over mensen die tweedehands helmen kopen. Toch eens even vragen hier. Ik koop zelf ook veel tweedehands, maar een aantal dingen zijn toch echt tegen m'n principe. Sokken, boxers, wc papier en dus ook helmen koop ik toch liever nieuw.

Wat is de beweegreden dat iemand een volgeblafte- en genieste helm te kopen? Is dit puur financieel?
 
Ik verbaas me altijd over mensen die tweedehands helmen kopen. Toch eens even vragen hier. Ik koop zelf ook veel tweedehands, maar een aantal dingen zijn toch echt tegen m'n principe. Sokken, boxers, wc papier en dus ook helmen koop ik toch liever nieuw.

Wat is de beweegreden dat iemand een volgeblafte- en genieste helm te kopen? Is dit puur financieel?


Nuttige bijdrage in een verkooptopic van een helm. Wat een oekol :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan