Blauwe zijverlichting verboden of....?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gozer wat is jouw probleem? Het is toch een forum gedeelte om je vragen te stellen? Als het je niet bevalt donder je op steek je een leuk rondvormige uitsteeksel in je bek zodat je ook nog eens wat leuks te doen hebt dan mij af te kraken.
Ik heb niet gezegd dat ik het vaak tegen kwam maar zo nu en dan en daardoor ik zelf ook erin geïnteresseerd was om het blauw te doen ipv wit.

Voor de heren en dames die wel volwassen en beleefd mijn vraag hebben beantwoord. Heel erg bedankt :}
Je moet nog even een profielfoto toevoegen.
Deze van je Facebook kan je wel gebruiken:
11355736_932947180080382_2146219013_n.jpg
 
T is wel leuk geweest vind ik met het afkraken van mij. De lol is voor mij wel af. Jullie hebben ervoor gezorgd hoe vernederd ik me kan voelen op t forum. Jullie kunnen weer met een glimlach slapen :')

Mag er aub hier een slotje erop of dit topic verwijderd worden.
Ik heb niks meer te zeggen :N
 
Ik vraag me af hoe dit zo uit de klauwe heb kunnen escaladeren jongens?
Een niet heel erg technisch persoon, ongehinderd door kennis of schaamte heeft een vraag gesteld en jullie komen met homo grapjes?
Zijn jullie zo onzeker?
 
T is wel leuk geweest vind ik met het afkraken van mij. De lol is voor mij wel af. Jullie hebben ervoor gezorgd hoe vernederd ik me kan voelen op t forum. Jullie kunnen weer met een glimlach slapen :')

Mag er aub hier een slotje erop of dit topic verwijderd worden.
Ik heb niks meer te zeggen :N


Kom op zeg. B| Als ik zo hier en daar jouw taalgebruik naar leden die hier al jaren rondhangen en ook al jaren motorrijden zo eens lees. Kan ik me bij het woord vernedering wel iets anders voorstellen.

Om terug te gaan naar jouw OP: Blauw licht heeft in deze maatschappij (dus niet alleen voor motorrijders) een betekenis.

POLITIE, AMBULANCE, BRANDWEER. VOORANGSVOERTUIGEN!!! En dus heb je van blauwe lampjes af te blijven.

Alleen al door te vragen of jij dat wel mag, doet mij nog meer zorgen maken over jouw mentale gesteldheid. En als ik mensen echt zo verneder zoals als jij dit naar voren brengt, wordt het tijd dat men zich worgen gaat maken over mijn geestelijke vermogens.


TIP VAN FLIP: Denk na voordat je hier op M-F van alles neerkwakt!
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoe dit zo uit de klauwe heb kunnen escaladeren jongens?
Een niet heel erg technisch persoon, ongehinderd door kennis of schaamte heeft een vraag gesteld en jullie komen met homo grapjes?
Zijn jullie zo onzeker?

Dat was idd niet nodig. Maar iedereen van (pakkumbeet) 18 jaar, en net het rijbewijs op zak hoort te weten dat blauw licht in het verkeer niet is toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
T is wel leuk geweest vind ik met het afkraken van mij. De lol is voor mij wel af. Jullie hebben ervoor gezorgd hoe vernederd ik me kan voelen op t forum. Jullie kunnen weer met een glimlach slapen :')

Mag er aub hier een slotje erop of dit topic verwijderd worden.
Ik heb niks meer te zeggen :N
Zelf beginnen en je dan aangevallen voelen?
Ik zou even een gesprekje gaan voeren met je ouders over normen en waarden.


Gozer wat is jouw probleem? Het is toch een forum gedeelte om je vragen te stellen? Als het je niet bevalt donder je op steek je een leuk rondvormige uitsteeksel in je bek zodat je ook nog eens wat leuks te doen hebt dan mij af te kraken.
 
Ik vraag me af hoe dit zo uit de klauwe heb kunnen escaladeren jongens?
Een niet heel erg technisch persoon, ongehinderd door kennis of schaamte heeft een vraag gesteld en jullie komen met homo grapjes?
Zijn jullie zo onzeker?

Zie TS:
Gozer wat is jouw probleem? Het is toch een forum gedeelte om je vragen te stellen? Als het je niet bevalt donder je op steek je een leuk rondvormige uitsteeksel in je bek zodat je ook nog eens wat leuks te doen hebt dan mij af te kraken.
 
@raphaël.
Ik had oprecht een vraag gesteld of het mocht of niet met de blauwe tint stadsverlichting. Ik verwachtte een volwassen antwoord terug of het toegestaan was of niet en niks meer. Nadat jij zo'n kinderachtig opmerking maaktte dat ik mijn ogen kon laten testen heb ik inderdaad zo terug gereageerd. Niet vee later heb ik het eraf gehaalt omdat het niet gepast is en spijt ervan heb. Iedereen maakt weleens fouten in zijn leven zeker in zijn jonge jaren (zoals ik |( ) nadat ik mijn fout heb ingezien en het hebt proberen te herstellen zijn jullie die wel minstens 2x ouder zijn dan mij en zich volwassener zouden moeten gedragen helemaal los gegaan op mij. En dat neem ik je wel kwalijk.

Excuses dat ik zo heb gereageerd en dat ik helaas niet wist dat het verboden was en zo een "domme of onnodige" topic heb gestart.

Fijne avond :W
 
@raphaël.
Ik had oprecht een vraag gesteld of het mocht of niet met de blauwe tint stadsverlichting. Ik verwachtte een volwassen antwoord terug of het toegestaan was of niet en niks meer. Nadat jij zo'n kinderachtig opmerking maaktte dat ik mijn ogen kon laten testen heb ik inderdaad zo terug gereageerd. Niet vee later heb ik het eraf gehaalt omdat het niet gepast is en spijt ervan heb. Iedereen maakt weleens fouten in zijn leven zeker in zijn jonge jaren (zoals ik |( ) nadat ik mijn fout heb ingezien en het hebt proberen te herstellen zijn jullie die wel minstens 2x ouder zijn dan mij en zich volwassener zouden moeten gedragen helemaal los gegaan op mij. En dat neem ik je wel kwalijk.

Excuses dat ik zo heb gereageerd en dat ik helaas niet wist dat het verboden was en zo een "domme of onnodige" topic heb gestart.

Fijne avond :W
Het gaat niet om domme vragen o.i.d.
het gaat er om dat je erg onbeschoft reageerde. Ik vind het wel netjes van je dat je daarvoor je excuus aanbied. Misschien komt het nog wel eens goed met je.
 
Dat was idd niet nodig. Maar iedereen van (pakkumbeet) 18 jaar, en net het rijbewijs op zak hoort te weten dat blauw licht in het verkeer niet is toegestaan.
Dan schaam ik mij voor mijn achttienjarige zelf maar ik had dat toen zeker niet geweten.
Net als met andere onderwerpen en ondanks dat ik geen leek ben, ik leer dankzij een aantal forumgasten toch nog steeds bij of ik zie dingen voorbij komen die ik al een tijdje vergeten was. Zelfs met dat "vet" topic, ik lees dingen die ik gewoon niet wist.
Heel soms heb ik zelfs een nuttige bijdrage!

Op sommige domme vragen komen soms hele zinnige antwoorden!

Oh kommop raffie, als dat je al triggert om zo uit te halen. Ik zou er om gelachen hebben.
Maar ik ben dan ook al heel lang over mijn homofobie heen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan