Motor-Forum

Select Forum

Motor-Forum SPAM?

XJRowner

Reg. datum:
14 dec. 2002
Sinds een week of twee markeert mijn mailserver notificatie-mails van MF als spam. Hierdoor komen die mails in mijn spambox terecht ongeacht of ik het adres als veilig markeer.
Lady N
R5F, SR500, XJ550 Seca, XJR1300 Diversion, XJ600S Diversion

Reg. datum:
22 apr. 2015
Ik heb exact hetzelfde, ook bij mij begon dat ongeveer 2 weken geleden.
Ik zie het wel, want mijn spambox laat ook de meldingen zien, maar vreemd is het wel.
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Spreik Je Moeâhs Taal

Reg. datum:
26 feb. 2009
Nu er toch iets over spam gaande is;
Ik denk dat de manier van registreren als nieuw lid op het forum anders moet. Wellicht met een captcha en of door een moderator goedkeuren van de eerste 5 posts voordat men ongelimiteerd mag posten..

Zoiets zie je wel vaker op andere forums. Gezien de vele passporten spam die hier allemaar gaande is..
Suzuki SV650SA K8

IBTL Score 2018: 42.

Reg. datum:
24 mei. 2012
quote:
Disaster-Master schreef op 06 februari 2018 @ 15:42:
Nu er toch iets over spam gaande is;
Ik denk dat de manier van registreren als nieuw lid op het forum anders moet. Wellicht met een captcha en of door een moderator goedkeuren van de eerste 5 posts voordat men ongelimiteerd mag posten..

Zoiets zie je wel vaker op andere forums. Gezien de vele passporten spam die hier allemaar gaande is..

spambot nr. ..tig :(
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
En nu ook voor geneesmiddelen :? Net een hele lijst nieuwe topics voorbij zien komen. Heb al 'n PB aan de admins gestuurd dat ze het meenemen in de nieuwe softwareversie.
Aan de maan heb je meer dan aan de zon: de maan schijnt als je 'm nodig hebt, maar de zon schijnt overdag en dan is het toch al licht. En over de sterren: “Opa, wat zijn die lichtjes boven ons?” “Dat zijn gaatjes in de vloer van de hemel, jongen.”

Reg. datum:
22 apr. 2015
Jullie hebben natuurlijk gelijk, maar het gaat hier om notificaties van topic's waar je je op geabonneerd hebt.
Die verdwijnen in de spambox, niet alleen bij DrsRob sinds een week of 2, maar ook bij mij.

Over andere spam is al wat geschreven, daar gaan ze met de nieuwe software pas iets mee doen.
Het schijnt dat ze de oude zo laten, want echt lang duurt het niet meer las ik ergens,
voor de nieuwe software gaat draaien.

Dan zijn we daar hopelijk van af. Het is rete-irritant vind ook ik.
:Y
SV650S '03, 2x Z650 '77/'79.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.