Motor-Forum

Select Forum

Yamaha r6 2003 (nieuwer model) 4e cilinder koud

Reg. datum:
07 feb. 2018
Hallo bikers!

Ik ben nieuw hier en heb een vraag voor jullie als dat oke is.
Yamaha r6 2003 injectie 32xxx op teller

Ik heb het volgende probleem, de bike loopt op 3 poten!
Met water heb ik de 4 uitlaat pijpen besproeid en ik heb gemerkt dat de 4e helemaal niet warm word. De 3e word wel warm maar wat langzamer dan 1 en 2.

Ik heb het volgende al geprobeerd, bobine van de (koude nr4) gewisseld met bobine nr3. Probleem bleef bestaan en het lijkt nu of ik 3 nu ook gemolt heb
Heb ze alle 4 getest en de bobines laten de bougies vonken! Ook heb ik bij cilinder 4 gewoon een nieuwe bougie erin gedaan.
Als de motor aanstaat flikkert het gas voor 1 seconde zelf omhoog en dat een aantal keer. Mischien dat de 4e af en toe ontsteekt? Dus de motor heeft stroom en vonkt dus als er nog benzine bij komt moet de cilinder 4 eigelijk gaan werken of zit ik fout? Wat kan het zijn iemand idee , alvast bedankt !!

MF-er sinds 1949

Oldtimer - V-Max

Reg. datum:
20 jan. 2004
Functie:
MF-er sinds 1949
:W Bosna s4.gif succes :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :) nieuwe gif.gif

Vraag het ook even bij: Techniek, vragen en antwoorden
Gele Yamaha VMax 145 pk 1985 tekoop dus.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.