Motor-Forum

Select Forum

Benzine tank lek?

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Nu heb ik laatst mijn eerste motor gekocht... dus is allemaal een beetje nieuw voor mij maar ben wel nieuwsgierig naar wat het probleem zou kunnen zijn... nu heb ik de motor met een volle tank benzine weggezet en nu bleek laats met het poetsen van de motor dat er een paar druppeltjes benzine aan de onderkant langs de tank naar beneden aan het lekken is...aan de rechterkant als je erop zou zitten en ook bij het benzinekraantje druppelt het licht? Niet extreem ofzo Is dit de overloop of kan het zijn dat de tank lek is (hoop het niet) spuitwerk is namelijk vrij recent dus ik neem eigenlijk aan van niet. motor staat overigens gewoon op de zij standaard
Bert

Paarse techneut

de botte romanticus

Reg. datum:
28 mei. 2002
Functie:
Paarse techneut
heerlijke vraag zo zonder foto, merk, type, bouwjaar etc.

iedereen kan zijn ervaringen met wat dan ook hieronder kwijt.

Welkom op Motor-Forum *O*
Zot wijzigde dit bericht op donderdag 08 februari 2018 11:42 (45%)
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

als het maar altijdt rijd.

Reg. datum:
12 sep. 2004
en het was niet bij je opgekomen dat het spuitwerk misschien wel is uitgevoerd om een "reparatie" van een doorgerotte tankt onzichtbaar te maken.
en spelfouten mach je houden mijn toetsenbordt is dislectisch

Hooooondaaaaaa

Reg. datum:
29 apr. 2006
Goed droogmaken en kijken waar het vandaan komt. Bij de benzinekraan zou een o-ring/rubbertje kunnen zijn.

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Nee ... maar dat is het niet is wel zo dat er aandacht aan besteed is is een nette motor27583202_564672923875568_1752441107_n.jpg
Bert

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Sorry gaat om een kawa vn1500b uit 1988 mvg bert
Bert

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
.27583564_564674727208721_69757401_n.jpg
Bert

THE BLUE HAZE

Reg. datum:
29 nov. 2009
Je kan het beste eerst bij de aansluiting benzine kraan aan de tank kijken,als hij pas gespoten is zal waarschijnlijk de kraan er af gehaald zijn,en niet goed weer gemonteerd.
Lekt hij echt op de lasnaad van de tank heb je een groter probleem.
RG-gamma wijzigde dit bericht op donderdag 08 februari 2018 14:09 (18%)
Deurdonderen met de Ducati pussy fighter.

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Wat ik zo gauw kon bekijken komt het vanaf de bovenkant af,uit de richting van de stuurkolom lekt het aan de rechterkant langs de lasnaat naar beneden maar is echt mondjesmaat

Mvg bert
Bert

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Bedankt zover 🖒
Bert

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Hou het wel even in de gaten... stuur hem voor het seizoen toch nog ff voor een beurt maar wat ik zelf kan doen wil ik toch zelf proberen zeg maar..
Bert

if it runs, you can race it !

Reg. datum:
04 feb. 2005
direct aanpakken. als de benzine oner de laklaag geraakt ben je nog verder van huis.
Bicylindricus Parrallelus Bitacticus

Tukker

Reg. datum:
08 feb. 2018
Heb de slangetjes van het benzinekraantje allemaal nagekeken en weer aangedraaid zat in sommige wel wat Speling nu ff afwachten.. en wat ik voor de rest kan zien is mijn vermoeden wel de overloop... want de tank is gewoon hard zit geen roest niks aan is wel 100% aandacht aan besteed gelukkig alvast bedankt voor de tips zover 🖒😊
Bert

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
Tukkerbert schreef op 08 februari 2018 @ 12:34:
Nee ... maar dat is het niet is wel zo dat er aandacht aan besteed is is een nette motor[afbeelding]

Was het een bowling liefhebber?

;)

Paarse techneut

de botte romanticus

Reg. datum:
28 mei. 2002
Functie:
Paarse techneut
quote:
hans zx 10 schreef op 08 februari 2018 @ 16:58:

[...]

Was het een bowling liefhebber?

;)

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/025/391/funny-dog-pictures-what-has-been-seen.jpg
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.