defect alarm

7 nov 2003
2
0
geldrop
op mijn TDM uit 98 is (in 98) een Laserline alarm geinstalleerd type 860 NL
Nu lijkt de interne accu defect. Na een nacht is mijn motoraccu leeggetrokken terwijl met uitgeschakeld alarm (verbinding met startaccu verbroken) er niets aan de hand is. De dealer blijkt geen ondersteuning meer te bieden. Nu zoek ik een andere interne accu. Alternatief is het hele systeen demonteren maar dat is ook zo wat. Zijn er nog andere alternatieven??
groet
marcel
 
hallo
ik heb vandaag precies het zelfde type alarm uit mijn motor gesloopt.
dit was omdat bijde zenders kapot waren en er verder dus nix meer mee kon
ik vond dat alarm zowiezo al niet zo handig meer.
maar de accu er van was nog wel goed.
als je hem wilt kopen mail dan ff.
wilmar
 
hallo
ik heb vandaag precies het zelfde type alarm uit mijn motor gesloopt.
dit was omdat bijde zenders kapot waren en er verder dus nix meer mee kon
ik vond dat alarm zowiezo al niet zo handig meer.
maar de accu er van was nog wel goed.
als je hem wilt kopen mail dan ff.
wilmar
Ik ben op zoek naar een deel van het alarm,alleen de printplaat heb ik nodig zonder accu en zonder afstandbediening. Als iemand dit in de aanbieding heeft hoor ik dat graag. :}
 
op mijn TDM uit 98 is (in 98) een Laserline alarm geinstalleerd type 860 NL
Nu lijkt de interne accu defect. Na een nacht is mijn motoraccu leeggetrokken terwijl met uitgeschakeld alarm (verbinding met startaccu verbroken) er niets aan de hand is. De dealer blijkt geen ondersteuning meer te bieden. Nu zoek ik een andere interne accu. Alternatief is het hele systeen demonteren maar dat is ook zo wat. Zijn er nog andere alternatieven??
groet
marcel
 
Ik zit ook met dat probleem. Ik wil de interne accu vervangen, maar waar kom je aan een nieuwe. Het is een rol met 6 cellen maar welke spanning deze totaal moeten hebben is onduidelijk. Ik meet als restspanning 1,07 V. Voor de goede orde hij zit in een Goldwing Interstate van 1983, waar dit alarm is ingebouwd in 1997. Het is een Laserline 860 NL
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook met dat probleem. Ik wil de interne accu vervangen, maar waar kom je aan een nieuwe. Het is een rol met 6 cellen maar welke spanning deze totaal moeten hebben is onduidelijk. Ik meet als restspanning 1,07 V. Voor de goede orde hij zit in een Goldwing Interstate van 1983, waar dit alarm is ingebouwd in 1997. Het is een Laserline 860 NL
Demonteren, probleem opgelost ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan