Motor-Forum

Select Forum

Vervangend dashboard radical

Zac 113

Reg. datum:
27 aug. 2005
Hallo ben op zoek naar een ander dashboard voor mijn radical (ducati 999) heeft er iemand hier voorbeelden/ ervaringen mee?
https://myalbum.com/photo/belkfXCG8nCn/360.jpg

Reg. datum:
29 mrt. 2012
Kijk op het Ducati forum onder projecten.
Er zijn er 2 bezig met een caferacer/radical

Ducati Corse

Reg. datum:
13 okt. 2004
Ziet er al wijs uit man !
You can't buy happiness but you can buy a surfboard and that's pretty close.

Zac 113

Reg. datum:
27 aug. 2005
Ja ik weet het maar alle info en ervaring is welkom

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
motogadget mini
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Zac 113

Reg. datum:
27 aug. 2005
Ook al gekeken naar de evo2 die is wel heel duur verder nog naar koso maar daar haar je nogal wat verschillen over

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
squalo schreef op 16 februari 2018 @ 15:37:
Ook al gekeken naar de evo2 die is wel heel duur verder nog naar koso maar daar haar je nogal wat verschillen over

je maakt een radical duc en je maakt je zorgen over 300 euro? motogadget is echt de shit op high end streetfighters/radicals. heb zelf de motogadget mini op mijn vriendin haar motor en op mijn eigen heb ik een db03-r, dit is er 1 met gearindicator en shiftlight. dus koso maakt ook prima spul, maar ziet er alleen iets 'goedkoper' uit. maar ook deze zal ongeveer 190 euro kosten en met deze motor zou ik, als ik jou was, wel 100/160 meer uitgeven en dan een motogadget kopen.

deze zou mooi staan tussen de bouten van de kroonplaat.
https://www.revzilla.com/product_images/0180/4400/motogadget_motoscope_pro.jpg
never hold in your farts, they travel up your spine into your brain and that is where ****ty ideas come from.

Reg. datum:
05 mrt. 2009
999 is met canbus en er zit een sensor in de originele cockpit (volgens mij de luchtmeter).
Niet elk dashboard gaat dus werken...
Wat ik er nog van weet is dat de Falcon dashboards wel werken.
Je hebt twee versie, één die op de RS werd gebruikt (en waarvoor je ook een andere kabelboom nodig had). En de ander werkt met de standaard kabelboom. De laatste heb ik gehad. Ziet er wel tof uit. Maar niet zo spannend qua functies. Wel $$$ als je er een kan vinden.

oke, matwit. jankers

Reg. datum:
18 apr. 2011
quote:
Ducati-m schreef op 17 februari 2018 @ 23:28:
999 is met canbus en er zit een sensor in de originele cockpit (volgens mij de luchtmeter).
Je hebt twee versie, één die op de RS werd gebruikt (en waarvoor je ook een andere kabelboom nodig had). En de ander werkt met de standaard kabelboom. De laatste heb ik gehad. Ziet er wel tof uit. Maar niet zo spannend qua functies. Wel $$$ als je er een kan vinden.

heb al eerder motogadget gezien op nieuwere ducs. dus die ik liet zien gaat wel werken, maar die zal idd 350 euro kosten, maar dat is hij dubbel en dwars waard. hij is klein en zal supermooi tegen de kroonplaat vallen tussen de bouten. als ik dit project zou hebben dan ging ik voor de motogadget.

Reg. datum:
05 mrt. 2009
Ik kan nergens vinden of hier een luchtsensor inzit voor de 999 (ik ga dus uit van niet)

Reg. datum:
09 okt. 2003
Op
quote:
Ducati-m schreef op 17 februari 2018 @ 23:28:

Air temperature sensor zit bij de 999 niet in het dashboard

Reg. datum:
05 mrt. 2009
Hmm...mij was altijd van wel verteld.
Ik heb het even nagezocht.

Luchttemperatuursensor zit in de voorkant (kuipframe)
Maar de luchtdruksensor zit toch echt in het dashboard.

Dat was de reden dat niet alle dashboards werken, en ik toen een Falcon had gemonteerd.
Ducati-m wijzigde dit bericht op zondag 18 februari 2018 18:03 (31%)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.