Eerste DISA voorjaarsmeeting 6,7 & 8 April 2018

Namens het bestuur van de DISA mag ik deze voorjaarsmeeting tot een groot sucess verklaren.
De opkomst was geweldig! We hebben naast de al bekende DISA leden vele nieuwe gezichten mogen verwelkomen.
Het bestuur wil met name Jan Fillem bedanken dat hij iedereen, oud en nieuw welkom heeft willen heten. Iedereen heeft een hand en een begroeting gekregen.

Alle DISA leden waren zeer te spreken over dit warme onthaal, in de algemene ledenvergadering is een gezamelijk dankwoord uitgesproken.

Dit sucess vraagt om herhaling, het bestuur gaat voor volgend jaar vast een datum uitzoeken waarbij dezelfde lokatie beschikbaar moet zijn.
 
Zeg voorzitter, volgens mij heb jij heeft U de rondvraag gemist...........
Ik denk dat we na afloop van die bewuste rondvraag mogen concluderen dat:
-de locatie prima was, evenals de KaDi-wagen(inclusief lieve glimlach) en de vochtverstrekking
-de organisatie voor prima weer gezorgd had
-het een en ander zeker een vervolg verdient

Maarrrrrrrrrr, en klein puntje wat ik tòch even wil benoemen: (mag eventueel buiten de notulen gehouden worden)
-het initiatief was een prima plan van de voorzitter, maar voor de rest schoot de voorzitter toch wel schromelijk tekort.
Wat is het voor droplul van een president die alleen efkes z'n neus laat zien en dan weer vertrokken is.........! Dit Rie(c)k(er)t naar BoBo-gedrag, en daar neemt de meerderheid van de vergadering geen genoegen mee! De voorzitter dient zich te gedragen, wat zeg ik, de voorzitter heeft toch een duidelijke voorbeeldfunctie! Volgende keer dient de voorzitter dan ook het beslist het pand als laatste te verlaten, en het licht uit te doen..... !
 
:+ 8-)
De voorzitter van een motorclub moet altijd een beetje schielijk opereren. Bij te lang of te opvallend verblijf kan er altijd een nachtelijke arrestatie op verdenking van het één of ander volgen.
Vandaar, Stealth mode. 8-)
 
Voorzitter en mede organisatoren, het was weer prima geregeld. Volgend jaar weer. _O-
 
:+ 8-)
De voorzitter van een motorclub moet altijd een beetje schielijk opereren. Bij te lang of te opvallend verblijf kan er altijd een nachtelijke arrestatie op verdenking van het één of ander volgen.
Vandaar, Stealth mode. 8-)

Kan best wezen. :N Maar dat de voorzitter zelf niet in de traditionele DISA toga
full
op de jaarvergadering verschijnt en zelfs voortijdig de vergadering verlaat is een grove schande!


En.... de volgende keer weer graag in ons eigen clubgebouw.
esdisanautico.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan