Motor-Forum

Select Forum

Nieuw in de motorwereld

Reg. datum:
14 feb. 2018
Hoi allemaal,

Ik ben Lieke en op een paar dagen na 27 jaar oud. Sinds oktober afgelopen jaar ben ik in het trotse bezit van een A-tje op mijn rijbewijs. Mijn vriend heeft me een aantal jaar geleden besmet met het motorvirus. (Van: 'nee, ik durf cht niet achterop' naar 'okay, n keer dan, maar als ik het niet leuk vind breng je me weer naar huis' naar 'verrek, dit wil ik k!') Het halen van het rijbewijs heeft me bloed, zweet en tranen gekost; de langzame oefeningen kreeg ik moeilijk onder de knie. Uiteindelijk heb ik na een jaar lessen mijn ABV gehaald met inderdaad een mislukte wegrijden uit het parkeervak. AVD was sneller geregeld: twee maanden en een motor in de schuur verder had ik 't roze pasje te pakken.

Mijn motor, een Yamaha FZ6 uit 2009, is helaas nog niet al te veel uit de schuur gekomen gezien de winter die volgde. Nu de lente voor de deur staat begint het echt te kriebelen. Aankomende week gaat de motor weg voor een nieuw voorbandje en het vervangen van de keerringen en dan ben ik er klaar voor!
Yamaha FZ6 Fazer S2 '09

Repsol Blade

Reg. datum:
12 apr. 2009
Welkom
RD500 '85, GSXR750 '91, CBR900RR '92...De 1ste lichtgewicht pk-geweld, XS1100 project.Alles behalve een lichtgewicht. 2x FZR400RR Project, weegt nix

Reg. datum:
16 mrt. 2010
Welkom :)
ER6f / GSX750F

Reg. datum:
31 mei. 2015
Welkom!
Veel veilige km's gewenst

MF-er sinds 1949

Oldtimer - V-Max

Reg. datum:
20 jan. 2004
Functie:
MF-er sinds 1949
:W Lieke s4.gif succes :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :) nieuwe gif.gif
Gele Yamaha VMax 145 pk 1985 tekoop dus.

Reg. datum:
14 feb. 2018
Dankjewel allemaal :)

Ik zie 't bericht over het icoon nu pas... Net nadat ik een uur afwisselend heb zitten schelden op mijn computer en met photoshop in de weer ben geweest om het plaatje op goed formaat te krijgen :') Maar het is inmiddels gelukt dus :)
Yamaha FZ6 Fazer S2 '09

Reg. datum:
14 feb. 2018
Klopt het dat er twee verschillende versies van het forum zijn?
Ik kom deze versie tegen als ik nog niet ingelogd ben, mooi en overzichtelijk:
https://preview.ibb.co/kJQOt7/MF1.jpg
Eenmaal ingelogd kom ik op een wat rommeliger en minder overzichtelijk forum:https://preview.ibb.co/mS6k6S/MF2.jpg
Yamaha FZ6 Fazer S2 '09

Reg. datum:
14 feb. 2018
Misschien kan ik beter maar eerst even door de instellingen bladeren voordat ik nog eens blonde vragen stel... Ik heb gevonden hoe ik 't kan veranderen, nu staat ie ook ingelogd in de overzichtelijke versie :)
Yamaha FZ6 Fazer S2 '09

Reg. datum:
24 jan. 2018
Haha herkenbaar _O-

Ik had al een hele tijd anoniem allerlei topics zitten lezen en toen ik uiteindelijk zelf een account had aangemaakt en ingelogd was dacht ik:
"Nu ziet het er allemaal veel minder mooi uit '( "

Maar was gelukkig zo opgelost ;)
ČZ 453-125cc, GS500E, Bandit 600N

Reg. datum:
04 okt. 2011
Die minder overzichtelijke is nog het (oude vertrouwde) oldskool design :)
318 curves, 11 miles, the tail of the Dragon!

Yamaha Nmax

Reg. datum:
25 sep. 2017
quote:
Lieke1991 schreef op 14 februari 2018 @ 13:46:
Hoi allemaal,

bla bla bla... Mijn vriend .... lang verhaal

-O-

welkom :W
I'm feeling supersonic, Give me gin and tonic !

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.